درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 13:39   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 29238صفحه نخست » یکشنبه، 10 اردیبهشت 1396 - 09:31
کمپین انتخاباتی و برندسازی سیاسی
در انواع کمپین های انتخاباتی مشارکت و جلب آرای رأی دهندگان آنان در کانون توجه قرار دارد ولی با پیشرفت شتابزده فناوری، تغییرات سریع در ابزار ارتباطات در سال های اخیر کمپین تعاملی ها که براساس تعامل دو سویه با مخاطبان شکل می گیرد با استقبال زیادی روبه رو شده و در طراحی مراحل اجرایی آن فاز جذب مشارکت حامیان در نظر گرفته می شود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، در انواع کمپین های انتخاباتی مشارکت و جلب آرای رأی دهندگان آنان در کانون توجه قرار دارد ولی با پیشرفت شتابزده فناوری، تغییرات سریع در ابزار ارتباطات در سال های اخیر کمپین تعاملی ها که براساس تعامل دو سویه با مخاطبان شکل می گیرد با استقبال زیادی روبه رو شده و در طراحی مراحل اجرایی آن فاز جذب مشارکت حامیان در نظر گرفته می شود. 

این امر موجب می شود تا از تمام ظرفیت  نیروی انسانی برای کمپین استفاده شود. بر این اساس و قبل از آغاز به کار کمپین و از طریق شبکه های اجتماعی و سیاسی می توان به کسب حمایت و جلب توجه پرداخت و امکان بهره مندی کمپین از حمایت حامیان مالی، داوطلبان همکاری فراهم می شود. بنابراین یک کمپین تعاملی می تواند به خوبی از طریق رسانه های گروهی جدید و تکنولوژی نسبت به سرمایه گذاری در حوزه منابع انسانی و جذب حامیان مالی علاقه مند اقدام کند.

این کار باید در کلیه بخش های کمپین انجام پذیرد.  فارغ از سطحی که رقابت در آن جریان دارد مدیر یک کمپین انتخاباتی از بالاترین میزان مسئولیت در سازماندهی و رهبری یک تیم برخوردار بوده و باید در روز انتخابات تعداد رأی برنده مورد نیاز برای نامزد انتخاباتی خود را کسب کنید، بنابراین براساس منابع و کتب موجود وظایف زیر را برای مدیر یک کمپین انتخاباتی می توان برشمرد.

• سازماندهی و مدیریت یک تیم متشکل از پرسنل و مشاوران و همچنین تعیین اهداف شفاف، فایل ارزیابی و متناسب با یک کمپین انتخاباتی برنده و ایجاد یک فرهنگ متعالی و تعهد مورد نیاز برای دستیابی به آن اهداف

• تعیین یک استراتژی در راستای سازماندهی افراد و امور مالی تا دستیابی به پیروزی در انتخابات. برای انجام این کار همزمان با تغییرات محیطی ایجاد شده در کمپین انتخاباتی باید به طور مستمر به بازبینی این استراتژی پرداخت.

• همکاری با نامزد انتخاباتی و تیم انتخاباتی و ایجاد یک تفسیر آرمانی از کمپین. این تفسیر آرمانی باید ارزش های موجود را چنان تشریح کند که براساس آن نامزد انتخاباتی به همکاری ترغیب شده و سایرین نیز برای حمایت از وی و حضور و فعالیت در کمپین علاقه مند شوند.

• تعیین استراتژی ارتباطی به منظور ادغام انواع رسانه های گروهی و فراهم ساختن امکان برقراری تماس رأی دهندگان داوطلب با کمپین انتخاباتی

• ایجاد یک استراتژی پویا و یک ساختار داوطلبانه با هدف جذب رأی دهندگان بیشتر در مقایسه با رقیب انتخاباتی مورد نظر

• مدیریت نامزد انتخاباتی در راستای ایجاد انگیزه و تمرکز در نزدیکان وی برای انجام اموری که برای پیروزی مورد نیاز است.

• حفظ حس تعهد و کاردانی در قبال وظایف موجود و توجه دائمی به ارزش ها و اصول نامزد و کمپین انتخاباتی با هدف پیروزی در انتخابات.

نکته کلیدی که یک نامزد انتخاباتی باید در نظر داشته باشد این است که آغاز فعالیت کمپین های انتخاباتی خصوصا یک کمپین تعاملی ماه ها قبل از روز انتخابات است. باید توجه داشت که مدیران یک کمپین انتخاباتی سه منبع اصلی در اختیار دارند«زمان، پول و نیروی انسانی» بنابراین هرچه فعالیت ها زودتر شروع شود منابع بیشتری در اختیار کمپین قرار می گیرد.

البته این به آن معنی نیست که فعالیت ها آنقدر زود شروع شود که نتوان تخمین و برآورد مناسبی از فضای انتخابات داشت، بنابراین باید استراتژی تدوین شود که براساس آن با زمانبندی مناسب امکان ایجاد و استفاده از منابع مالی و انسانی، فراهم شود.

 

منبع: فرصت امروز

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد