درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 17:38   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 29216صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیشنبه، 9 اردیبهشت 1396 - 10:13
دکتر غلامرضا آذری، عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی؛
درتجلیل از مقام علمی دکتر حسن بشیر؛ استاد علوم ارتباطات و ارتباط‌پژوه وارسته
دکتر غلامرضا آذری، عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی به مناسبت در پیش بودن مراسم تجلیل از دکتر حسن بشیر در دوازدهمین همایش روابط‌عمومی الکترونیک در پیامی به بیان خصایص علمی و شخصیتی ایشان پرداخته‌اند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، دکتر غلامرضا آذری، عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی به مناسبت در پیش بودن مراسم تجلیل از دکتر حسن بشیر در دوازدهمین همایش روابط‌عمومی الکترونیک در پیامی به بیان خصایص علمی و شخصیتی ایشان پرداخته‌اند.

متن کامل این پیام به شرح زیر است؛
دکتر حسن بشیر یکی از چهره‌های سرشناس وخدمت‌گزار علوم ارتباطات اجتماعی ایران است. استادی خوش خُلق و فروتن. در مدارا، تساهل و تسامح بین استادان، همکاران و شاگردان زبانزد و در صبر، بردباری و وقار شخصیتی کم‌نظیر. طی سال‌های متمادی که با او افتخار همکاری دارم رابطه‌ای عمیق، عاطفی و صمیمی با من دارند و همواره شاهد بوده‌ام که با تواضع و افتادگی خود راه ارتباط با علم و آگاهی را اعتلا بخشیده‌اند.
از امام صادق علیه‌السلام نقل شده که امیرمؤمنان علیه‌السلام فرمودند: «دانشمندان واقعی سه ویژگی دارند: دانش و بینش، حلم و بردباری، آرامش و وقار». کسانی که عقل و خِرد وزینی دارند، قدرت مهار نفس آنان در ارتباط با دیگران زیادتر است. دکتر بشیر، نمونه بارز این ویژگی‌ها است. می‌دانیم که از دیدگاه ارتباطات میان فردی، به‌ویژه رابطه‌های دوستانه، وقتی بین دو انسان رابطه آگاهانه، خالصانه و صمیمی وجود داشته باشد، خود به خود «اتحادی واقعی» بینشان به وجود خواهد آمد؛ زیرا نزدیکی و صمیمیت، بسیاری از سختی‌ها و خستگی‌ها را از بین می‌برد. به یقین، دکتر بشیر، طی این سال‌ها استاد و پژوهنده‌ای بوده‌اند که با تواضع و فروتنیِ مثال‌زدنی، راه ارتباطی را برای ایجاد این اتحاد به روی شاگردان و همکاران‌شان گشوده‌اند.
کلیدی‌ترین نشانه استاد نمونه، برخورداری او از وارستگی و حرکت به سوی «انسان شدن» و «انسان سازی» است. تنها آموزگارانی در این راه موفق هستند که همه وجودشان سرشار از خدمت به علم و گسترشِ انسانیت باشد. این افراد دلباخته تعلیم و تعلم هستند. برجسته‌ترین انگیزه در آنها، شور و اشتیاقِ به علم و عملِ به آن است. این افراد، از هدایت افراد و «اجتماع علمی» به نوعی مسرت و سرور دست می‌یازند. شور و اشتیاق و رسیدن به این نشانه‌ها، مهم‌ترین و شاخص‌ترین ویژگی دکترحسن بشیر است. ایشان به طور جدی درسال‌های اخیر، به شناخت عمیقِ و معرفتی حاکم بر علوم معاصر دانشگاهی و علوم اجتماعی و انسانی، حوزه‌های میان رشته‌ای و تحولِ ساختاری «علم ارتباطات» به ویژه عرصه‌های گسترده «دین، رسانه و فرهنگ» روی آورده‌اند و همیشه سعی اساسی و وافر در بازبینی تخصصی این حوزه و رشته علمی دارند و در این راه از هیچ تلاشی رویگردان نبوده‌اند.
برای سربلندی، رشد معنوی و موفقیت این استاد ارجمند بهترین‌ها را از خداوند متعال آرزو دارم.
با ارادت و احترام.

 

منبع: دبیرخانه همایش الکترونیک

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد