درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 00:57   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 2921صفحه نخست » فناوری نو و هوش مصنوعیشنبه، 31 فروردین 1392 - 11:08
روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی
مفهوم مسئولیت اجتماعی روابط عمومی یعنی چگونه از طریق روابط عمومی می توان به کار مسئولانه و ایجاد ارزش افزوده که این مسئولیت شامل کارکنان و مشتریان و محیط زیست نیز می شود.
  


 شارا، مهندس قربانعلی تنگ شیر مدرس روابط عمومی - مسئولیت اجتماعی روابط عمومی بر مسئولیت و پاسخگویی به عنوان پایه و اساس رفتار یک سازمان در اجتماع تاکید دارد و ناظر بر چگونگی انجام کار مسئولانه است. به نوعی مفهوم مسئولیت اجتماعی روابط عمومی یعنی چگونه از طریق روابط عمومی می توان به کار مسئولانه و ایجاد ارزش افزوده که این مسئولیت شامل کارکنان و مشتریان و محیط زیست نیز می شود.
 کارهای خیریه محور اصلی فعالیت مسئولیت اجتماعی نیست زیرا مدیران به چالش های اجتماعی کشور آگاه نیستند و به همین دلیل روی چند حوزه تمرکز می کنند. از جمله ساخت بیمارستان، مدرسه، سرپرستی بچه های بی سرپرست و کمک به خیریه های؛ ولی چالش های اجتماعی برای صاحبان کسب و کار و روابط عمومی ناشناخته است. به همین دلیل برخی از کارهای خیریه در ایران به هدر می رود. در ایران عمده کارهای خیریه ای که توسط صاحبان و مدیران شرکت ها انجام می شود به دلیل علاقه شخصی است نه به دلیل کسب و کاری که دارند. لذا سرمایه گذاری ها، مشارکت  و مسئولیت اجتماعی شرکت ها و سازمان ها به طرق مختلف انجام می پذیرد. مسئولیت اجتماعی باید به یک فرهنگ سازمانی تبدیل شود. باید به یک باور اجتماعی رسید. باید تلاش نمود که روابط عمومی ها مسئولیت اجتماعی را بهتر بشناسند و در جهت تعمیق فرهنگ آن در سازمان برنامه ریزی کنند.
 این مسئولیت ها جوانب اصل فعالیت و عملکرد یک سازمان را در برگرفته و فقط به کمک های نوع دوستانه و امورخیریه خلاصه نمی شوند. اما هیچ گاه نمی توان از عواقب این بی مسئولیتی چشم پوشی کرد پس به فکر آموزش و توسعه هر چه بیشتر مسئولیت اجتماعی در جامعه باشیم زیرا با همکاری جامعه می توان به مسئولیت اجتماعی جامه عمل پوشاند.
 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد