درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 19:08   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 29189صفحه نخست » شنبه، 7 اردیبهشت 1398 - 12:14
سرنوشت VOLKISCHER BEOBACHTER ، روزنامه حزب ناسیونال سوسیالست آلمان
27 اپریل 1945 و سه روز پیش از خودکشی هیتلر، روزنامهVOLKISCHER BEOBACHTER (ناظر) ارگان حزب ناسیونال سوسیالیست آلمان (حزب نازی) تعطیل شد زیرا که چاپ و توزیع آن و حتی رسانیدنش به دست پیشوا، به سبب پیشروی سربازان شوروی در درون شهر برلین امکان ناپذیر شده بود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- 27 اپریل 1945 و سه روز پیش از خودکشی هیتلر، روزنامهVOLKISCHER BEOBACHTER (ناظر) ارگان حزب ناسیونال سوسیالیست آلمان (حزب نازی) تعطیل شد زیرا که چاپ و توزیع آن و حتی رسانیدنش به دست پیشوا، به سبب پیشروی سربازان شوروی در درون شهر برلین امکان ناپذیر شده بود.

 

به این ترتیب این نکته مهم سیاسی 180 ساله «که یک روزنامه حزبی نماد آن حزب است، لذا کاهش تیراژ نشانه ریزش هواداران و قطع انتشار به معنای پایان کار حزب است» یک بار دیگر تحقق و مصداق یافت.


«ناظر» که به نام «ابزرور مونیخ» انتشار می یافت در سال 1920 توسط حزب نازی از صاحبش خریداری و به سردبیری «دیتریک اکارد» روزنامه نگار 52 ساله آلمانی که در تاریخ مطبوعات به نام یک ژورنالیست نابغه معرفی شده است ارگان حزب شد.

 

تیراژ این روزنامه که نخستین شماره اش تحت عنوان ارگان حزب ناسیونال سوسیالیست تنها هشت هزار نسخه فروش داشت، برغم کمبود کاغذ، در سال 1944 بیش از یک میلیون و هفتصد هزار شده بود. محتوای «ناظر» درست برپایه اصول ژورنالیسم حزبی بود و وارد کار روزنامه های حرفه ای نمی شد. در طول 25 سال انتشار «ناظر»، نود درصد مطالب آن اختصاص به مقاله و فعالیت های حزب داشت.

 

هیتلر هم گاهی برای آن مقاله می نوشت. مقاله هایی را که هیتلر دیکته می کرد تا بنویسند به نام دیگران به چاپ می رسید. تا سال 1936 هیتلر قبل از چاپ، مطالب ناظر را مرور و احیانا تصحیح می کرد. محتوای این روزنامه خوراک خبرگزاری ها بود و سفارتخانه های کشورهای دیگر در برلین بلافاصله پس از انتشار «ناظر» محتوای مقالات آن را ترجمه و برای رئیس دولت متبوع خود مخابره می کردند.

 

آلفرد روزنبرگ، روزنامه نگار معروف دیگر آلمان هم سالها سردبیر «ناظر» بود. «ناظر» تیتر اول شماره 20 اپریل 1945 خود (ده روز پیش از خودکشی هیتلر) را به مناسبت زادروز او اختصاص به پیشوا داده بود و در این تیتر وی را مرد قرن خوانده بود (عکس بالا).

منبع: www.iranianshistoryonthisday.com

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد