درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 17:31   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 29179صفحه نخست » چهارشنبه، 6 اردیبهشت 1396 - 09:37
خدمات بازاریابی هوشمند آی‌بی‌ام
آی‌بی‌ام از ارائه خدمات جدیدی برای بازاریابی هوشمند خبر داده که بر مبنای تحلیل رفتار مشتریان عمل می‌کند و از این طریق برای افزایش موفقیت پیکارهای تبلیغاتی شرکت‌ها تلاش می‌کند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، آی‌بی‌ام از ارائه خدمات جدیدی برای بازاریابی هوشمند خبر داده که بر مبنای تحلیل رفتار مشتریان عمل می‌کند و از این طریق برای افزایش موفقیت پیکارهای تبلیغاتی شرکت‌ها تلاش می‌کند.  خدمات یاد شده Watson Marketing Insights نام دارد و شرکت‌های تجاری و بازاریاب‌ها با استفاده از آن قادر به درک رفتار مشتریان و فهم نحوه تاثیرگذاری بر آنها به منظور موفقیت کسب و کار خود هستند. با افزایش فهم رفتار مشتریان می‌توان پیکارهای تبلیغاتی هدفمندی را برای جلب‌نظر افراد و افزایش وفاداری آنها به یک برند تجاری در پیش گرفت. ابزار یاد‌شده با ارزیابی ایمیل‌های ارسالی، فعالیت‌های صورت‌گرفته در شبکه‌های رسانه‌ای، محتوای چندرسانه‌ای و همین‌طور اطلاعات ذخیره‌شده از افراد و همین‌طور داده‌های موجود در سرویس‌های کلود قادر به پیش‌بینی رفتارهای کلیدی صاحبان مشاغل و ارتقای احتمال موفقیت پیکارهای بازاریابی است. خدمات یاد‌شده به‌طور گسترده‌ای مبتنی بر فناوری هوش مصنوعی و خدمات کلود است و استفاده از آن برای پیش‌بینی رفتار مشتریان در قبال یک محصول یا آگهی تبلیغاتی جدید بر مبنای رفتارها و خریدهای قبلی آنان نیز ممکن است. آی‌بی‌ام هنوز هزینه استفاده از این خدمات را اعلام نکرده است.

 

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد - شماره 4029

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد