درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 26 خرداد 1403 - 23:21   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 2917صفحه نخست » آموزش روابط عمومیشنبه، 31 فروردین 1392 - 07:39
چهار درس برای اهالی روابط عمومی
نوشتۀ بیل ملیتن‌برگ - تیمبرلیک برای رسیدن به ارقام مزبور، اقدامات تبلیغاتی انجام داد که، ده سال قبل برچسب او انجام می‌داد، مانند تبلیغ آلبوم در رادیو، تلویزیون و تورهای مطبوعاتی. 
  

چهار درسی که اهل حرفۀ روابط عمومی می‌توانند از مشا‌پ‌های رسانه‌ای جاستین تیمبرلیک بیاموزند

شارا، زهرا بابازادگان- رسانه‌های اجتماعی ارتباطات را دگرگون ساخته وسائط سابق رسانه ‎ای را به حاشیه رانده‌اند. ابرستارۀ پاپ، جاستین تیمبرلیک، نمونۀ عمده‌ای است که چگونه افراد سرشناس و کسانی که در معرض دیدم عامه هستند از رسانه‌های اجتماعی برای جذب مخاطب و افزایش تعداد آنها استفاده می‌کنند.
آلبوم جدیدش به نام تجرب' 20/20 (The 20/20 Experience)، بنا به اعلام نیلسن ساندسکن (Nielsen SoundScan)، در هفتۀ او'ل 000ر980 نسخه فروش داشت یعنی 63% بیش از آنچه که، بنا به اعلام بلومبرگ بیزینس‌ویک، آر‌سی‌ای (RCA)، برچسب ضبط تیمبرلیک، انتظار داشت.
تیمبرلیک برای رسیدن به ارقام مزبور، اقدامات تبلیغاتی انجام داد که، ده سال قبل برچسب او انجام می‌داد، مانند تبلیغ آلبوم در رادیو، تلویزیون و تورهای مطبوعاتی. نه این که این تدابیر دیگر معتبر و مؤثر نباشند، بلکه تلاش‌های دیجیتال بر مبنای رسانه‌های اجتماعی آنها را تکمیل کرده است.
به روال مزبور، در اینجا چهار طریقی که تیمبرلیک بازار تبلیغات برای آلبوم جدیدش را گرم نگه داشته ذکر می‌شود:


1- حضور در اینستاگرام:

روز اهداء جوائز گرامی (Grammy) 2013، که او'لین روز اجرای زندۀ آوازی از آلبوم جدید تیمبرلیک بود، او به اینستاگرام پیوست. درست بیرون درورودی برای سازماندهی و نظارت بر همه آنچه که در آن شب به او مربوط می‌شد، از هشتگ (علامت پیشوند#) #JTGrammys استفاده کرد، و متعاقباً در مدتی اندک صدها هزار پیرو به خود جذب نمود. او طریقی متفاوت با اکثر برنامه‌های کاربردی درج تصویر در پیش گرفت و (به جای عکس‌های رنگارنگ) از تصاویر سیاه و سفید سود جُست و این کار را همچنان در وبسایت خود ادامه می‌دهد. این کار به تثبیت عنوان تجاری‌اش کمک می‌کند و تجربه‌ای مداوم را ایجاد می‌نماید.
درس روابط عمومی: حضور داشته باشید و احساسی مداوم نسبت به وجود اینستاگرام عنوان تجاری خود به وجود آورید.


2- استفاده از جمعیت با نفوذ (جنوب از طریق جنوب شرقی)[1]:

دلیلی وجود دارد که متخصصان روابط عمومی هر ساله در ماه مارس در آستین، تگزاس، فرود می‌آیند. اینجا محلی برای آخرین خبرها و گرایش‌های تکنولوژی، رسانه‌ها و موسیقی است و تیمبرلیک این اجتماع افراد ذی‌نفوذ متشکل از اولین کسانی که دستاوردهای جدید را اتخاذ می‌کنند یا در رسانه‌های دیجیتال نفوذ دارند را به عنوان مخاطبان و شنوندگان خود انتخاب کرد.
تیمبرلیک در آخرین نمایش‌های جشنواره، یعنی Myspace Secret Shows، صحنه را در اختیار گرفت. اگرچه آن را "نمایش اسرارآمیز" نامیده بودند، اما قبل از آن زمزمه‌هایی راجع به اجرای او (مسلماً عمداً) به بیرون نشت کرده بود. اما، بنا به نظر Music Mix، "دقیقاً نوع صحیحی از تعیین عجیب و غریب و غیررسمی، اما موثق، منشأ و منبع بود که برای نمایش اسرارآمیز می‌خواهید."
درس روابط عمومی: بهره‌برداری از افراد متنفذ برای متخصصین فن روابط عمومی امر تازه‌ای نیست، اما بیان خبرهای مربوط به محصول یا خدمت شما  بخصوص به طریقی که احساس کنند برای آنها منحصر به فرد است می‌توان پیام‌های شما را به مخاطبان بسیار بیشتری از طریق منابع قابل اعتماد برساند.


3- استفاده از تبلیغات ویدیویی:

روز دهم ژانویه،تیمبرلیک از فیلم یک دقیقه‌ای که در یوتیوب گذاشته شده بود استفاده کرد تا گفتار تک‌نفره‌ای را دربارۀ علت برگشتنش پخش کند. در انتهای این فیلم شمارش معکوسی وجود داشت که نیمه شب سیزدهم ژانویه به پایان می‌رسید. بعد از انقضاء آن، اعلام کرد که آلبوم جدیدش به بازار می‌آید (که نوزدهم مارس روانۀ بازار شد).
درس روابط عمومی: برای تبلیغ آلبوم، تیمبرلیک از ویدیوهای کوتاه اینترنتی برای ایجاد هیجان استفاده کرد. تبلیغ اعلامیه‌ها با ویدیو ممکن است کاملاً مناسب نباشد، اما طریقی عالی برای تلفیق ویدیو و محتوای چندرسانه‌ای است (اگر برای اهداف اولین عرضۀ محصول، چیزی جز آن نباشد).


4- تدابیر تویتری:

در تویتر، تیمبرلیک آلبومی را که قرار بود روانۀ بازار شود به طور پررنگ‌تر نشان داد و پیش‌نمایش‌هایی را درج کرد و طرفداران را بعد از انتشار آلبوم درگیر نمود و سؤال کرد که کدام آواز محبوب آنها بوده است. او تویت‌های دیگر را نیز ترکیب نمود که نشان می‌داد او آدمی مطلوب و عادی است و از تویتر صرفاً برای تبلیغ آلبوم جدید خود استفاده نمی‌کند.
درس روابط عمومی: اگرچه بهره‌برداری از افراد متنفذ و رسانه‌های در اختیار گرفته شده برای انتشار پیامتان هنوز برای بسیاری از متخصصان بسیار اهمیت دارد، اما عناوین تجاری امروز باید بتوانند پیام‌های خود را به طور مستقیم، از طریق رسانه‌های اجتماعی، به گوش مخاطبان برسانند. این کار به تجسم انسانی کسانی که پشت هر عنوان یا نشانۀ تجاری قرار دارند کمک می‌کند، و توده‌ها را با آن پیوند می‌دهد. آیا طنین این نوع تلاش‌های اجتماعی به بخش روابط عمومی شما یا ارباب رجوع شما می‌رسد؟ باید بدانیم.


http://www.prnewsonline.com/water-cooler/2013/03/29/4-lessons-pr-pros-can-glean-from-justin-timberlakes-media-mash-uhis-album-the-2020-experience-sold-980000-copies-in-its-first-week-according-to-nielsen-nlsn-soundscan-thats-63-percent/?hq_e=el&hq_m=2646726&hq_l=13&hq_v=472ca672b1




[1]جنوب از راه جنوب غربی (South by Southwest = SXSW) مجموعه‌ای از جشنواره‌های فیلم و موسیقی و کنفرانس‌های تعاملی است که هر بهار (معمولاً در ماه مارس) در آستین، تگزاس، برگزار می‌شود. اولین بار این مراسم در سال 1987 برگزار شد و محلآن مرکز کانونشن آستین واقع در مرکز این شهر است. هر یک از سه بخش تقریباً مستقل از هم و با تاریخ‌های متفاوت شروع و پایان اداره می‌شود  م

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد