درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 14:59   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 29140صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومییکشنبه، 3 اردیبهشت 1396 - 09:50
مدیر اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش اصفهان:
احساس تعلق سازمانی و مدیریت تغییر یکی از ویژگی های روابط عمومی است
مدیر اداره اطلاع رسانی روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان ضمن اشاره به ویژگی های مهم روابط عمومی اظهار کرد: از جمله این ویژگی ها می توان به ایجاد حس مشترک، هویت مشترک به منظور ایجاد احساس ارزشمندی در افراد، احساس تعلق سازمانی و مدیریت تغییر اشاره کرد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، علیرضا مهدی در گردهمایی کارشناسان روابط عمومی آموزش و پرورش استان اصفهان ضمن اشاره به ویژگی های مهم روابط عمومی اظهار کرد: از جمله این ویژگی ها می توان به ایجاد حس مشترک، هویت مشترک به منظور ایجاد احساس ارزشمندی در افراد، احساس تعلق سازمانی و مدیریت تغییر اشاره کرد.

وی در ادامه اظهاراتش به چندین آفت موجود در روابط عمومی ها اشاره کرد و افزود: افزایش خودخواهی ها و جاه طلبی ها، حق و تکلیف، تحویل نگری از جمله این آفت ها هستند.

علیرضا مهدی تصریح کرد: در شورای معاونان تصمیم گرفته شد که گزارشی از اقدامات انجام گرفته در آموزش و پرورش استان در دولت تدبیر و امید ارائه شود و به همین منظور اعضای اصلی کمیته مشخص شدند سپس کمیته های کارگروه شامل کمیته تدوین مطالب و آثار، کمیته های رسانه های مکتوب، رسانه های تصویری، نمایشگاه و دستاوردها، فضای مجازی، رپورتاژ و رسانه جمعی و کمیته همایش تعیین شدند و روابط عمومی شهرستان ها باید این کمیته ها را تشکیل دهند.

مدیر اداره اطلاع رسانی روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان ادامه داد: جامعه هدف ما شامل مدارس (دانش آموزان، معلمان و اولیاء)، مدارس(تبلیغات)، همایش ها، نشست های دوطرفه، فضای مجازی، روزنامه ها و رسانه های مکتوب، صدا و سیما و خبرگزاری ها، برنامه های هفته مقام معلم هستند.

وی در ادامه به مهمترین انتظارات از روابط عمومی نواحی و و مناطق استان اشاره کرد و افزود: تشکیل کارگروه متناظر در مناطق، هماهنگی با مدیران مدارس در خصوص معرفی دستاوردهای آموزش و پرورش به صورت منطقه ای، پیش بینی مدارس جهت نصب بنر معرفی دستاوردها، برگزاری همایش گرامیداشت مقام معلم با رویکرد معرفی دستاوردهای آموزش و پرورش به معلمان در سه سطح منطقه، ناحیه و مدرسه، برگزاری نمایشگاه در قالب هفته بزرگداشت مقام معلم، استفاده از انجمن اولیا و مربیان و حضور در جلسات آموزش خانواده و ارائه دستاوردهای آموزش و پرورش در این جلسات از جمله این انتظارات هستند که باید مورد توجه قرار گرفته شوند.

 

منبع: روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد