درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 01:42   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 29127صفحه نخست » آموزش روابط عمومییکشنبه، 3 اردیبهشت 1396 - 07:26
روابط عمومیِ سبب ساز ارتباط و تعامل
شاخص های ارزیابی موفقیت روابط عمومی
نوشته شده توسط: Dave Saba - جداسازی روابط عمومی از تبلیغات و تلاش های فروش، کاری بسیار دشوار است. تعامل مشتری یک شاخص به مراتب بهتر از موفقیت روابط عمومی محسوب می شود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- تعیین کمیت تلاش های روابط عمومی، همواره یک چالش در صنعت تبلیغات بوده است.


چگونه می شود فهمید که آیا روابط عمومی تاثیری بر فروش داشته یا خیر؟


ده سال پیش، متخصصان روابط عمومی از "معادل های تبلیغات" برای اندازه گیری این تلاش ها استفاده می کردند. اما، این روش ذاتا گمراه کننده است. خوانندگان به مقالات بیشتر از تبلیغات توجه می کنند، اما یک کمپین تبلیغاتی تقریبا هرگز به یک بار ظاهر شدن محدود نمی شود.


یک طرح رسانه ای موثر و یا یک مقاله، معمولا یک موضوع و یا روند دارای ارزش خبری را پوشش می دهد که در آن یک مشتریِ روابط عمومی می تواند تخصص خود را ارائه دهد، در حالی که یک آگهی، یک پیچ فروش مستقیم است. مقایسه تلاش های روابط عمومی با یک کمپین تبلیغاتی، واقعا مقایسه "سیب به پرتقال" است.


بخشی از چالش اندازه گیری روابط عمومی، آن است که رسانه های سنتی (چاپی، تلویزیون، رادیو) امروزه فقط بخش کوچکی از این صنعت هستند. رسانه های اجتماعی و سایر رسانه های غیر سنتی، همگی راهکارهایی هستند که تبلیغات‌چی ها از آن ها برای بالا بردن پروفایل مشتری خود استفاده می کنند.


جمع آوری تعداد بازدیدها از تمامی این پلت فرم ها و مقایسه تلاش های روابط عمومی خود با شرکت های رقیب در صنعت شما، یکی از راه های ردیابی موفقیت روابط عمومی می باشد، اما شرکت ها نباید تنها بر عددها (تعداد) تمرکز نمایند.


تعاملات انسانی، توسعه روابط برند، وفاداری مصرف کننده و درک عمومی، را نباید با جمع بستن تعداد بازدیدهای عمومی اندازه گیری کرد.


کلان داده ها را می توان به منظور اندازه گیری تلاش های بازاریابی به صورت کلی استفاده نمود، اما جداسازی روابط عمومی از تبلیغات و تلاش های فروش، کاری بسیار دشوار است. تعامل مشتری یک شاخص به مراتب بهتر از موفقیت روابط عمومی محسوب می شود.


تیم های بازاریابی نباید به تلاش های روابط عمومی به همان سبکی که به طرح های تبلیغاتی یا فروش نگاه می کنند، بنگرند، چرا که در آن موفقیت را به راحتی می توان تعریف نمود.


در عوض، روابط عمومی در مورد ایجاد خطوط ارتباطی و تعامل با مشتریان خود می باشد.


اگر این کار به درستی اجرا شود، این تلاش ها نتایج خوبی به دنبال خواهد داشت، از جمله شناخته شدن، شهرت و اعتبار، و افزایش کسب و کار.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد