درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 15:51   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 29107صفحه نخست » ارتباطات و روزنامه نگاریشنبه، 1 اردیبهشت 1397 - 21:04
مخاطب قرن 21 چه انتظاری از نشریه دارد؟
در این برهه مردم معمولی می خواهند بدانند که با پس انداز کوچک خود چه باید بکنند تا توسط تورم بلعیده نشود. می خواهند بدانند که چه وقت خانه بخرند و یا بفروشند، چه وقت سهام و در چه زمان اوراق بهادار دولتی، طلا و .... بخرند و یا بفروشند...
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- در اژریل 2007، کمپانی ناشر «نیویورکر»، «ونیتی فر» و ... اعلام کرده بود که یک مجله اقتصادی به نام «پورتفولیو» منتشر خواهد کرد، زیرا مخاطبان خواهان چنین نشریه ای هستند. این مجله، بمانند سایر نشریات اقتصادی، وارد مسائل سنگین و پیچیده اقتصاد نخواهد شد و توجه خود را معطوف به آنچه را خواهد کرد که مردم معمولی دهه اول قرن 21 خواهانش هستند.


ناشر این مجله گفته بود: در این برهه مردم معمولی می خواهند بدانند که با پس انداز کوچک خود چه باید بکنند تا توسط تورم (کاهش قدرت خرید پول به علت حجم بیش از حد آن درجریان) بلعیده نشود. می خواهند بدانند که چه وقت خانه بخرند و یا بفروشند، چه وقت سهام و در چه زمان اوراق بهادار دولتی، طلا و .... بخرند و یا بفروشند و سهام کدام شرکت را. می خواهند بدانند که خرید کدام اتومبیل به صرفه است و یا مثلا کدام یخچال و تلویزیون معیوب است.

 

 آیا زمان برای تعویض کامپیوتر شخصی مناسب است یا نه. از احوال و سرگذشت ورشکسته ها، شکست خوردگان و ... با خبر باشند تا اشتباهات آنان را تکرار نکنند. شرح احوال اشخاص موفق را بخوانند تا ببینند که آنان چه راههایی را طی کرده اند تا پیروزی کسب کرده اند و زندگانی بدون دغدغه خاطر دارند. ببینند با کدام شرکت هوایی پرواز کنند ارزانتر است و .... بشر امروز عمدتا نگران جیبش و آینده وضعیت اقتصادی است.


بشر امروز، همچنین نشریه ای می خواهد که تقلبات اقتصادی، رانت ها، سوء استفاده ها و ... را افشاء کند و فرصت ها را هم نشان دهد.


وی افزوده بود: چرا این روزها توجه مردم به مجله خوانی بیشتر شده است؟. برای این که مجله را می توانند برای یک هفته و بیشتر در دسترس داشته باشند، با خود ببرند و بیاورند، کاغذ و مرکب چاپش بهتر و قطعش کوچک است و به علاوه، مطالبش اختصاصی و مربوط به خودش است و از آژانسها المثنی نمی کند و مطلب را با حوصله تمام و در آن اندازه که لازم است می نویسد و چون نویسنده اش، برای تحقیق کردن و نوشتن وقت کافی دارد دقت بیشتری می کند و ساده تر و شیوا می نگارد. اینها خواست مخاطب این دهه است ـ مخاطبی که برخلاف نسل پیش از خود؛ از طریق اینترنت، رسانه های الکترونیک و پخش صوت و تصویر در جریان اخبار و تحولات قراردارد، ولی نه عمیقا بلکه به طور سطحی، و نکته مهم همینجا است. مجله نگار باید با شناخت نقیصه، این خواست او را تامین کند.

منبع: www.iranianshistoryonthisday.com

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد