درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 17:37   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 29104صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیپنجشنبه، 31 فروردین 1396 - 19:26
روابط عمومی و رسانه ها نقش مهمی در ایجاد شور و نشاط انتخاباتی دارند
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- معاون روابط عمومی و تشریفات دفتر استاندار سیستان و بلوچستان گفت: روابط عمومی دستگاههای اجرایی و رسانه ها نقش مهمی در ایجاد شور و نشاط انتخاباتی و وحدت و انسجام عمومی برای حضور گسترده در این عرصه مهم را دارند.
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- معاون روابط عمومی و تشریفات دفتر استاندار سیستان و بلوچستان گفت: روابط عمومی دستگاههای اجرایی و رسانه ها نقش مهمی در ایجاد شور و نشاط انتخاباتی و وحدت و انسجام عمومی برای حضور گسترده در این عرصه مهم را دارند.

به گزارش ایرنا لیلی بنی اسدی که روز پنجشنبه به اتفاق شماری از مدیران روابط عمومی دستگاههای اجرایی سیستان و بلوچستان از خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز زاهدان دیدن کرد در نشستی با مسئولان، خبرنگاران و کارکنان این مرکز اظهار داشت: با توجه به قرار گرفتن در فصل انتخابات تعامل روابط عمومی دستگاههای اجرایی استان با خبرنگاران باید بیش از پیش ارتقا یابد تا بتوان از ظرفیت رسانه ها در معرفی اقدامات چهار ساله دولت تدبیر و امید بهترین استفاده را کرد.


وی اظهار داشت: این مقطع زمانی بهترین فرصت است تا با دعوت از مسئولان روابط عمومی ها و مدیران رسانه ها اتاق فکر را با هدف اطلاع رسانی از عملکرد دولت یازدهم در سیستان و بلوچستان تشکیل دهیم.


معاون روابط عمومی و تشریفات حوزه استاندار سیستان و بلوچستان اظهار داشت: روابط عمومی دستگاههای اجرای استان همچنین باید عملکرد دولت در حوزه های خود را جمع بندی و در اختیار رسانه ها قرار دهند.


بنی اسدی با تقدیر از عملکرد خبرگزاری جمهوری اسلامی در این استان اظهار داشت: ایرنا به عنوان خبرگزاری رسمی نظام با وجود کمبود نیرو عملکرد بسیار خوبی در این استان داشته است و تولیدات خبری این رسانه در حوزه های مختلف قابل تقدیر است.


وی افزود: فعالیت های تخصصی ایرنا این رسانه را به منبع اصلی تغذیه خبری و اطلاع رسانی در استان و کشور تبدیل کرده است.


وی اظهار داشت: رسانه های ارتباط جمعی به عنوان بازوی قوی و ظرفیتی مناسب برای روابط عمومی دستگاههای اجرایی نقش مهمی در برقراری ارتباط مردم با ادارات و نهادها و برعکس دارند.


وی بیان کرد: تشکیل نشست های مختلف شورای هماهنگی روابط عمومی ها و شورای اطلاع رسانی با حضور اصحاب رسانه می تواند نقش موثری در روند رو به رشد ارتباطات این دو حوزه داشته باشد.


مجتبی محرابی مدیر روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان نیز در این نشست از همکاری صمیمانه خبرنگاران ایرنا در رابطه با پیگیری مشکلات مردم و اطلاع رسانی از اقدامات صورت گرفته در حوزه سازمان جهاد کشاورزی استان قدردانی کرد.


بهناز خلیلی مسئول روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی سیستان و بلوچستان نیز با تقدیر از همکاریهای نزدیک خبرنگاران ایرنا با حوزه صنعت به تشکیل شورای اطلاع رسانی شرکت شهرکهای صنعتی اشاره کرد و گفت: تشکل شورای اطلاع رسانی در هر حوزه کمک قابل توجهی به اطلاع رسانی بهتر از اقدامات صورت گرفته در بخش های مختلف استان می کند.


وی افزود: شرکت شهرکهای صنعتی با تشکیل این شورا در تلاش برای اطلاع رسانی مناسب و جذب صاحبان سرمایه به سرمایه گذاری در حوزه صنعت و استقرار صنایع در شهرکهای صنعتی است.


نرگس سالارزهی مسئول روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان نیز اظهار داشت: با وجودی که اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و خبرگزاری ایرنا 2 سازمان زیر مجموعه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هستند اما ارتباطات این 2 مجموعه در استان فراتر از بعد سازمانی است و همکاری خبری و اطلاع رسانی روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی و خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز استان زمینه ساز معرفی ظرفیت ها و توانمندیهای فرهنگی و هنری شده است.


عباسعلی سلیمانی و میثم سلیمانی مسئولان روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی و آب و فاضلاب شهری سیستان و بلوچستان نیز در این نشست عملکرد رسانه ها به ویژه خبرگزاری ایرنا را مطلوب ارزیابی کردند و افزایش تعامل با رسانه ها را خواستار شدند.


رئیس خبرگزاری ایرنا مرکز سیستان و بلوچستان نیز در این دیدار اظهار داشت: ارتقاء توانمندیهای علمی روابط عمومی دستگاههای اجرایی استان در چند سال اخیر زمینه ساز توسعه روابط کاری مناسب و شایسته با رسانه ها و ارائه تصویری واقعی از استان در اذهان عمومی شده که امیدواریم این همکاری ها و ارتباطات تداوم داشته باشد.


حیدر سرایانی افزود: روابط عمومی نبض و آیینه تمام نمای دستگاه اجرایی است و فعال شدن این حوزه سبب ایجاد شور و نشاظ و انگیزه در کارکنان و پل ارتباطی مردم با نهاد مربوطه می شود.


وی بر ایجاد شور و نشاط انتخاباتی و فراهم کردن زمینه مشارکت گسترده مردم در این عرصه مهم و سرنوشت ساز تاکید کرد و اظهار داشت: روابط عمومی دستگاههای اجرایی و نهادها، رسانه ها و تمامی افرادی که تریبون و قلم در اختیار دارند نقش و وظیفه بسیار مهمی در ایجاد شور و نشاط انتخاباتی برعهده دارند و انتظار است در فرصت باقیمانده تا زمان برگزاری انتخابات این مجموعه ها با انعکاس و ترسیم فعالیتها و خدمات انجام شده از سوی نظام و دولت آحاد مردم دلگرمی بیشتری پیدا کنند.


رئیس خبرگزاری ایرنا مرکز سیستان و بلوچستان تشکیل و فعال سازی شوراهای اطلاع رسانی، تهیه آرشیو رسانه ای در روابط عمومی دستگاهها و برگزاری دوره های آموزشی را از نیازهای اساسی استان دانست.


معاون روابط عمومی و تشریفات حوزه استاندار به اتفاق شماری از مدیران روابط عمومی دستگاههای اجرایی استان ظهر امروز /پنجشنبه/ با حضور در خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز زاهدان با رئیس، خبرنگاران و کارکنان این رسانه دیدار و گفت وگو کردند.
 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد