درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 30 خرداد 1403 - 21:30   

چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک

  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


ادامه ادامه مطلب یک

هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد

  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


ادامه ادامه مطلب دو

چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند

  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چگونه هوش مصنوعی می‌تواند به مدیران میانی در آینده کمک کند تا کمتر بدبخت باشند
  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه
  مهارت‌های حیاتی مدیران میانی برای زنده ماندن در دوران "بی رئیس بزرگ"
  اهداف را تعیین کنید و از سوء استفاده اجتناب کنید
  اتلاف وقت - بحران بهره‌وری واقعی
  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است
  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند
  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد
  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک
  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 29084صفحه نخست » خبر یکسه شنبه، 29 فروردین 1396 - 19:10
استاندار خراسان جنوبی: روابط عمومی‌ها شهامت اصلاح امور را داشته باشند
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه روابط عمومی‌‌‌ها شهامت اصلاح روش‌ها و امور را داشته باشند، گفت: آنها باید در بیان واقعیت‌ها نترسند و روش‌های نوین را تمرین کنند و بیاموزند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه روابط عمومی‌‌‌ها شهامت اصلاح روش‌ها و امور را داشته باشند، گفت: آنها باید در بیان واقعیت‌ها نترسند و روش‌های نوین را تمرین کنند و بیاموزند.

به گزارش شارا به نقل از خبرگزاری تسنیم از بیرجند، سید علی‌اکبر پرویزی عصر امروز در گردهمایی مدیران روابط عمومی دستگاه‌هایی اجرایی استان خراسان جنوبی اظهار داشت: روابط عمومی به وظیفه ذاتی خود که همان پل ارتباطی بین مردم، مدیر دستگاه و سایر دستگاه‌ها و رسانه‌ها است واقف بوده و از سختی و دشواری‌هایی این راه نترسد و در این راه تلاش کند.

وی با اشاره به اهمیت روابط عمومی‌ها در دستگاه‌ها و سازمان‌ها افزود: در برخی از دستگاه‌ها و ادارات مشاهد می‌شود که افراد مشغول در این وظیفه حتی از پست رسمی روابط عمومی برخوردار نیستند و باید پیگیری انجام شود تا برای دستگاه‌هایی که دچار این مشکل هستند تدابیری اندیشیده شود تا به دو سه منظوره از مسئولان در این بخش استفاده نشود.

استاندار خراسان جنوبی تصریح کرد: اقتدار جدای از قلدری و قدرت شخصی است و اقتدار حتماً یکی از مسائل اولیه آن آگاهی، داشتن اطلاعات در حوزه کاری، اشراف و تسلط در حوزه کاری است.

پرویزی بیان کرد: روابط عمومی‌ها در بیان واقعیت‌ها نترسند و در جای که مشکل است مشکل را بیان و اگر در حوزه‌ای، پروژه‌ای اجرا نمی‌شود بیان شود دلیل آن چیست درست است راست گفتن و صداقت هزینه دارد اما اگر تمرین و تکرار شود حتما مردم قدرشناس آن خواهند بود و باید با مردم رو راست بود.

وی با بیان اینکه روابط عمومی‌ها شهامت اصلاح روشها و امور را داشته باشند افزود: روابط عمومی‌ها باید روش‌های نوین را تمرین و بیاموزند و در زمینه آموزش استانداری هزینه آن را می‌پردازد.

استاندار خراسان جنوبی با تأکید براینکه روابط عمومی‌ها ارتباط بیشتری با رسانه‌ها داشته باشند اظهار داشت: اکثر رسانه‌ها و خبرگزاری‌ها از نحوه ارتباط مدیران دستگاه‌ها و روابط عمومی‌ها گلایه‌مند هستند و نباید برداشت شود که ما خواستار بستن این فضاها هستیم بلکه باید این فضا باز شود و این باز کردن فضا و نحوه تعامل را باید روابط عمومی‌ها تنظیم کنند.

پرویزی بیان کرد: بحث شفاف‌سازی و نحوه دسترسی مردم به خدمات دستگاه‌ها کار روابط عمومی‌ها است و اگر بتوانیم از فضای مجازی برای دسترسی به خدمات استفاده کنیم بعداً نیز می‌شود رصد کرد در امور چه کسی وقفه ایجاد کرده است.

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟


  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


  اتلاف وقت - بحران بهره‌وری واقعی


  مقابله با سن‌گرایی در صنعت روابط‌عمومی


  اصل مخالفت و تعهد: ابزاری برای رهبران برای ایجاد فرهنگ کار مشارکتی


  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است


  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


  اهداف را تعیین کنید و از سوء استفاده اجتناب کنید


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد