درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 16:17   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 29079صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 29 فروردین 1396 - 12:42
معاون مرکز روابط عمومی وزارت نیرو خبرداد:
وزارت نیرو روابط‌عمومی برتر در جشنواره خدمات‌رسانی و پاسخگویی
معاون مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت نیرو از کسب رتبه برتر روابط عمومی و اطلاع‌رسانی این وزارتخانه در هفتمین جشنواره خدمات رسانی و پاسخگویی خبرداد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، "مریم مقدم" در نشست شوراهای انسجام بخشی روابط‌عمومی‌های وزارت نیرو گفت: با تلاش تمامی همکاران در وزارت نیرو، روابط عمومی و اطلاع رسانی این وزارتخانه رتبه برتر را در هفتمین جشنواره خدمات رسانی و پاسخگویی کسب کرد.

وی‌افزود: این رتبه براساس نظرسنجی از رسانه‌ها به روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت نیرو اختصاص داده شده که جای تقدیر دارد.

معاون‌مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت نیرو با بیان اینکه روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت نیرو در این انتخاب هیچ دخالتی نداشته و سندی برای عملکردهای خود ارائه نداده است، اظهار داشت: این رتبه براساس نظرسنجی ها و توسط خود رسانه ها به روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت نیرو داده شد.

مقدم گفت: با کسب این رتبه ارزشمند از سوی همکاران رسانه ای، وظایف روابط عمومی ها در وزارت نیرو سنگین تر شده و تلاش ها برای امر اطلاع رسانی و پاسخگویی شایسته به مردم بویژه مشترکین باید دوچندان تر شود.

وی با تقدیر از همکاری رسانه ها در چهارسال گذشته با دولت و مجموعه وزارت نیرو, خاطرنشان کرد: خدمات نظام و دولت باید بطور شفاف به مردم اطلاع رسانی شود.

معاون مرکز روابط‌عمومی و اطلاع رسانی وزارت نیرو با اشاره به برخی تلاش ها در مجموعه کاری خود برای اطلاع رسانی شفاف و صحیح, خاطرنشان کرد: تلاش های همکاران این وزارتخانه در شرکت های تابعه باید بنحو شایسته تببین تا شاهد آگاه سازی های بیشتر باشیم.

مقدم گفت: روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت نیرو, برنامه های متنوع و متعددی را در سالجاری برای آگاهی بخشی بیشتر ارائه می دهد.

 

منبع: ایلنا

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد