درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 20:53   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 29010صفحه نخست » یکشنبه، 27 فروردین 1396 - 09:59
مدیریت تحول رسانه‌های سنتی به رسانه‌های دیجیتال
سال گذشته، گرگ های‌وود، مدیرعامل شرکت رسانه‌ای فرفکس مدیا (Fairfax Media)، اعلام کرد شرکتش قصد دارد حرکتی تازه کند و با کاهش رسانه‌های چاپی، به صورت تمام وقت بر مدل دیجیتال متمرکز شود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، سال گذشته، گرگ های‌وود، مدیرعامل شرکت رسانه‌ای فرفکس مدیا (Fairfax Media)، اعلام کرد شرکتش قصد دارد حرکتی تازه کند و با کاهش رسانه‌های چاپی، به صورت تمام وقت بر مدل دیجیتال متمرکز شود. این خبر سر و صدای زیادی در رسانه‌ها به پا کرد و خیلی از شرکت‌های رسانه‌ای به متوقف کردن عملیات چاپی خود روی آوردند. اما یک دنیای کاملا دیجیتالی و اجتماعی چه شکلی است؟ نظرسنجی دلویت در سال 2016 نشان داد که نسبت شرکت‌کنندگانی که از رسانه‌های اجتماعی به عنوان اصلی‌ترین منبع خبری خود استفاده می‌کنند در مقایسه با یک‌سال قبل از آن دو برابر شده است. طی دو سال گذشته، رسانه‌های اجتماعی اخبار را حتی قبل از اینکه در خبرگزاری‌ها تایید شود، انتشار داده‌اند. در نتیجه، سازمان‌های خبری نظارت دائم بر رسانه‌های اجتماعی را نیز به عنوان یکی از منابع خبری، در دستور کار قرار داده‌اند.

 

امروز بیشتر افراد اخبار را به صورت آنی روی ابزارهای دیجیتالی که در اختیار دارند، دریافت می‌کنند. این یعنی بازاریاب‌ها و آژانس‌های تبلیغاتی به این نتیجه می‌رسند که آگهی‌های تلویزیونی و چاپی دیگر کارآیی گذشته را ندارند. رسانه‌های اجتماعی به قدری به‌ویژه در میان جوانان نفوذ یافته‌اند که می‌توانند تاثیر قابل‌توجهی بر یک برند یا کسب‌وکار داشته باشند. آگاهی از اخبار روز به شرکت‌ها امکان می‌دهد به آنچه در موردشان منتشر می‌شود، به موقع واکنش نشان دهند. با توجه به آنچه گفته شد می‌توان از ظهور پدیده‌ای به نام «نفوذگر» رسانه‌های اجتماعی سخن گفت. درحالی‌که بازاریابی نفوذگر هنوز پدیده‌ای جدید محسوب می‌شود، اما به برندها در یافتن مخاطبان جدی کمک می‌کند. همچنین روشی جدید برای دستیابی به نسل هزاره است که دیگر با رسانه‌های سنتی سروکار ندارند. برای مدیریت خوب رسانه‌های اجتماعی و دیجیتال و اثر مثبت آنها چهار نکته کلیدی توصیه می‌شود:

1) طرحی انعطاف‌پذیر ایجاد و اجرا کنید: وقتی نتایج مناسب به دست نمی‌آورید، ایجاد و اجرای یک طرح که بتوانید با آن سازگار شوید، ضروری است. این انعطاف‌پذیری به شما امکان می‌دهد فعالیت‌تان را به خوبی نظارت کنید و در صورت لزوم رویکردی جایگزین را به اجرا درآورید.

2) با استفاده از داده‌های داخلی و خارجی فعالیت یا برندتان را ارزیابی کنید: استفاده از یک ابزار اطلاعات رسانه‌ای در کنار داده‌هایی که از قبل دارید به این معنا است که می‌توانید بفهمید دیگران در مورد برند، شرکت و رقبای شما چه می‌گویند. برای اینکه به شناخت کامل برسید، باید بدانید افرادی که خارج از شبکه شما هستند در مورد برند و محصولاتتان چه می‌گویند.

3) استفاده از دیدگاه‌هایی برای ایجاد استراتژی‌های کسب‌وکار موثر: داده‌های داخلی و خارجی خود را تقویت کنید تا با شناخت رویدادها، نظارت بر فعالیت رقبا و تعداد اشاراتی که به برند شما می‌شود بتوانید استراتژی‌های کسب‌وکار جدید ایجاد کنید.

4) آموزش داخلی در مورد رسانه‌های دیجیتال: مطمئن شوید شرکت‌تان نوآور است و همگام با تکنولوژی پیش می‌رود. گرفتن تایید برای امتحان کردن چیزهای جدید کار دشواری است، مگر اینکه همه ذی‌نفعان را راضی کنید. برای این کار آموزش دادن به آنها در مورد رویدادهای بازار اطمینان‌بخش است.

بازاریاب‌ها برای اینکه در روند تغییر به سوی رسانه‌های دیجیتال دوام بیاورند، باید خود را سازگار کنند و به این دانش برسند که روش‌ها و معیارهای قدیمی دیگر کاربرد ندارد. استفاده از طرح‌های نوآورانه و منعطف، به‌کار بردن ابزارهای موثر برای سنجش برند و شرکت و نیز استفاده از داده‌های داخلی و خارجی برای ایجاد استراتژی‌های کسب‌وکار، در این مسیر ضروری است.

 

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد - شماره 4021

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد