درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 23 اردیبهشت 1403 - 18:26   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر

  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست

  اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  استراتژی تحول دیجیتال: پل‌هایی برای ساختن
  شش اولویت جدید مدیران عامل
  جادوی تنوع
  سکوت نشانه‌ی قدرت تفکر و عزت نفس ماست
  راهبرد تمرکز بر مخاطبان هدف در روابط‌عمومی
  چگونه روابط‌عمومی و ارتباطات می‌تواند به ایجاد شهرت برند کمک کند؟
  گزارش‌گری بومی
  ۱۴ گام برای مصاحبه رسانه‌ای
  روابط‌عمومی و صداقت
  چرا بحث با کسی که به دلایل اعتقادی ندارد، بی‌نتیجه است؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 29004صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیدوشنبه، 28 فروردین 1396 - 01:12
شماره یازدهم فصلنامه «نقد کتاب اطلاع‌رسانی و ارتباطات» منتشر شد
شماره یازدهم «فصلنامه نقد کتاب اطلاع رسانی و ارتباطات» به سردبیری داریوش مطلبی و صاحب امتیازی موسسه خانه کتاب منتشر شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، در شماره یازدهم فصلنامه نقد کتاب« اطلاع رسانی و ارتباطات» آثاری از مرتضی کوکبی، یعقوب نوروزی، پیمان جلیل پور، محمد علی حکیم آرا ، مهدی جعفری خانقاه و... به چشم می‌خورد.

داریوش مطلبی، سردبیر فصلنامه در سخن نخست این شماره مطلبی با عنوان «نقش‌مان چیست؟ نویسنده، مولف، مصحح، مترجم، گردآورنده، به کوشش و ...» نگاشته است که در آن به برخی از مشکلاتی که ناشی از عدم توجه به ذکر درست نقش در پدید آوری کتاب است، اشاره می کند که در بخشی از آن آمده است:«پدید آورندگان کتاب در هر جایگاهی، آیا تصویر و تعریف درستی از نقش خود در کتابی که به بازار عرضه داشته اند، ندارند؟ آیا تعریف مشخص از نویسنده، مولف، گردآورنده، به کوشش و نظایر آن وجود ندارد که پدید آورندگان محترم از آن استفاده کنند و به درستی نقش خود را روی کتاب منتشر شده، بنگارند؟ »

در بخش «نقد اطلاع‌رسانی» شماره یازدهم فصلنامه نقد کتاب «اطلاع رسانی و ارتباطات» مطالبی با عناوین «از کتابخانه و کتابداری تا مقدمه‌ای بر علم اطلاعات و دانش‌شناسی، نقدی بر کتاب مقدمه‌ای بر علم اطلاعات و دانش‌شناسی» نوشته مرتضی کوکبی، «استاندارهای ذخیره و حفاظت در کتابخانه‌های دیجیتال» نوشته یعقوب نوروزی، «آموزش راه دور و کتابخانه‌های دیجیتال» نوشته امیررضا اصنافی و «دستنامه چگونگی تنظیم چکیده در نشریات ادواری» نوشته پیمان جلیل‌پور نوشته شده است.

مقاله های« نقدی بر کتاب روانشناسی رسانه»، «نقدی بر کتاب روزنامه آذربایجان: نخستین روزنامه فکاهی و طنز در ایران»، «سیاست‌گذاری رسانه‌ای، مفاهیم و نظریه‌ها، نقد و بررسی کتاب سیاست گذاری رسانه ای »، «ارزشمند و ناتمام، نگاهی به کتاب اخبار و اعلان کتاب و کتابخانه» در بخش « نقد ارتباطات» پیش روی خوانندگان قرار گرفته است.

در بخش «نقد حوزه بین‌رشته‌ای» مطالبی با عناوین «دیدار با مشاهیر نشر کتاب ایران: (نگاهی به مجموعه مشاهیر نشر کتاب ایران)» به قلم بهنام رمضانی‌نژاد، «تاریخ ترجمه در ایران» به قلم حمید محسنی و «روایت در پژوهش‌های علوم اجتماعی: معرفی روش‌های کیفی» به قلم قاسم آزادی احمدآبادی منتشر شده است.

بخش «نقد شفاهی» این شماره از فصلنامه به نشست نقد و بررسی «دانشنامه جهانی شدن» که با حضور محبوبه مهاجر، کامران فانی، سید صادق سجادی، نورالله مرادی، محمد توحید فام و داریوش مطلبی برگزار شده بود، اختصاص دارد.

‌ «جستار» بخش پایانی این شماره از فصلنامه را تشکیل می دهد که در آن مطالبی با عناوین «محققان بر استناد در تامسون رویترز چگونه مشخص می‌شوند؟» به کوشش عبدالصمد کرامت‌فر و حمزه‌علی نورمحمدی، «تاملی بر نقش شبکه‌های اجتماعی تحقیقاتی در توسعه فعالیت‌های علمی پژوهشگران» به کوشش امیررضا اصنافی و مریم رحمانی، «مبانی فلسفی رده‌بندی مردمی و نقد و بررسی آن» به کوشش اکبر مجیدی و «نقش طرح‌های رده‌بندی کتابخانه‌ای بر سازماندهی دانش اسلامی در کتابخانه‌ها و مراکز اطلاع‌رسانی : پیمایشی از محققان و دانشمندان کتابداری و اطلاع‌رسانی» به ترجمه حمید امان‌اللهی نیک منتشر شده است.

فصلنامه «نقد کتاب اطلاع‌رسانی و ارتباطات» در 294 صفحه با بهای 10 هزار تومان از سوی موسسه خانه کتاب منتشر شده و در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است.

 

منبع: روابط عمومی خانه کتاب

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  استراتژی تحول دیجیتال: پل‌هایی برای ساختن


  روابط‌عمومی و صداقت


  شش اولویت جدید مدیران عامل


  گزارش‌گری بومی


  روابط‌عمومی داده


  ۱۴ گام برای مصاحبه رسانه‌ای


  راهبرد تمرکز بر مخاطبان هدف در روابط‌عمومی


  چگونه روابط‌عمومی و ارتباطات می‌تواند به ایجاد شهرت برند کمک کند؟


  خبرنگار در بحران‌ها، نقش کلیدی و راهبردی دارد


  جادوی تنوع


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد