درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 00:16   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 28974صفحه نخست » خبر یکچهارشنبه، 23 فروردین 1396 - 13:57
معاون سیاسی استاندار کردستان: خدمات دولت از سوی روابط عمومی کمتر به رسانه ها منتقل شده است
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: اطلاع رسانی آنچه که در جامعه روی داده از وظایف روابط عمومی نهادها است و آنان باید نامزدهای انتخاباتی شوراهای اسلامی را برای ارایه برنامه های قابل اجرا تشویق کنند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: اطلاع رسانی آنچه که در جامعه روی داده از وظایف روابط عمومی نهادها است و آنان باید نامزدهای انتخاباتی شوراهای اسلامی را برای ارایه برنامه های قابل اجرا تشویق کنند.

به گزارش ایرنا علیرضا آشناگر روز چهارشنبه در نخستین جلسه مجمع عمومی فوق العاده شورای هماهنگی روابط عمومی های استان افزود: تمامی نامزدهای شوراهای اسلامی در منطقه به مشکلات و کاستی های جامعه اگاه هستند و روابط عمومی نهادهای دولتی و عمومی می توانند با ارایه راهکارهای مختلف این نامزدها را به سمت طرح برنامه ها برای رفع این چالش ها تشویق کنند.


به گفته وی انتخابات ریاست جمهوری، دوره دوازدهم خود را پشت سر می گذارد و که تاثیر آن مربوط به توسعه و امنیت همه کشور و جامعه بوده و انتخابات شوراهای اسلامی نیز جنبه ای کاملا محلی داشته و مشارکت مردم آن به منزله توجه آنان در تصمیم سازی ها مدیریت شهر و روستایی و توسعه در این مناطق است.


وی اضافه کرد: همزمانی این 2 انتخابات نقش تاثیر گذاری در مشارکت مردم داشته و هر 2 جلوه های مشارکت سیاسی مردم را به نماش می گذارند.


به گفته وی گام اول مشارکت در انتخابات مربوط به حضور نامزدها در ثبت نام بوده که توانسته اند معدل خوبی از حضور خود در مرحله اول مشارکت ها از خود بر جای بگدارند و پس از این نیز تمامی مسئولان و فعالان سیاسی باید برای مشارکت حداکثری مردم تلاش داشته باشند.

** چهار هزار و 167 کرسی شوراهای اسلامی در کردستان وجود دارد
معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار کردستان با اشاره به اینکه چهار هزار و 167 کرسی برای رقابت شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان وجود دارد افزود: 161 مورد از این تعداد مربوط به کرسی های شهری و بقیه نیز در روستاها است.


به گفته آشناگر در مهلت ثبت نام هشت هزار و 972 نفر برای کسب این کرسی ها نامزد شده اند و تا کنون 97 نفر شامل سه نفر از حوزه انتخابیه شهری و 67 نفر نیز از حوزه های روستایی انصراف خود را به ستادهای انتخابات تسلیم کرده اند.


وی با اشاره به اینکه با اعلام انصراف 97 نفر تعداد نامزدها به هشت هزار و 775 نفر رسیده است گفت: فقط در 2 روستای کردستان تعداد نامزدها به حدنصاب نرسیده است.

** مشارکت مردم در انتخابات ملاک عمل دولت است
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی کردستان با بیان اینکه مشارکت مردم در انتخابات ملاک عمل و عملکرد دولت است افزود: امروز مهمترین هدف نهادهای دولتی تشویق مردم برای حضور در انتخابات است چراکه حضور مردم در این حماسه سیاسی نشان دهنده رضایت آنان از خدمات نظام جمهوری اسلامی دولتمردان است.
آشناگر ادامه داد: روابط عمومی در افزایش این رضایت تاثیر گسترده ای دارند و انتظار می رود با اطلاع رسانی به موقع خدمات دولت، بدون غلو و هرآنچه که روی داده است مشارکت مردم در 2 انتخابات پیش رو را افزایش دهند.


به گفته وی، مردم با آشنایی که نسبت به خدمات دولت از گذشته و حال دارند بدون شک اطلاعات صحیح و دروغ را از هم تمیز داده و در انتخابات نامزد اصلح خود را انتخاب می کنند و این انتخاب برای تمامی آحاد جامعه و نهادهای مختلف دولتی، عمومی و مردم باید محترم باشد.


وی افزود: برگزاری انتخابات در یک محیط سالم از دیگر اهداف مسئولان دولتی بوده که بدون شک سلامت انتخابات از دیگر رکن های تشویق مردم برای حضور بیشتر است.

** خدمات دولت از سوی روابط عمومی کمتر به رسانه ها منتقل شده است
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: دولت یازدهم خدمات گسترده ای در تمام نقاط استان انجام داده است اما روابط عمومی نهادها در این ارتباط نقش کمتری از خود برای اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به جامعه از خود نشان داده اند.


آشناگر با اشاره به سفر رئیس جمهوری به کردستان در ایام نوروز سال جاری افزود: در این سفر طرح های اقتصادی و اشتغالزای مختلفی به بهره برداری رسیده و آنگونه که انتظار می رفت کمتر به اطلاع مردم رسیده است.


به گفته وی، آغاز اجرای چندین طرح از دیگر دستاوردهای این سفر بود و هم اکنون طرح های دیگری نیز به عنوان خدمات دولت به مردم کردستان در حال اجرا است که با توجه روند احداث آنها در آینده نزدیک به بهره برداری می رسد.


وی افزود: عده ای هم چون ضد انقلاب و گروهک های تکفیری تمایل به بی تفاوتی مردم نسبت به انتخابات و تحریم این دوره از انتخابات دارند و برخی از دولت های خارجی هم به دنبال جبهه گیری در مقابل دولت انقلابی ما هستند.


وی گفت: برخی از رقبای سیاسی کج اندیش دولت هم ناخواسته این فضا را دامن می زنند و القا می کنند که دولت ناکارآمد است و آنها سعی می کنند برخی از شکاف های قومی و زبانی را فعال کنند و اینگونه به اهداف خود برسند.


دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، روز جمعه 29 اردیبهشت 1396 به صورت همزمان برگزار می شود.

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد