درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 8 اردیبهشت 1403 - 18:56   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  فرآیند ایجاد انگیزه در سازمان
  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر
  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت
  مزایای استفاده از دیوار رسانه‌ای در یک رویداد روابط‌عمومی
  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید
  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی
  تبلیغات فریبنده: تقویت روابط‌عمومی دیجیتال و امنیت تبلیغات حیاتی است
  پایان وب؟ چه خبر است؟
  عصر جمینی
  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 28945صفحه نخست » سه شنبه، 22 فروردین 1396 - 00:41
نکاتی که در تدوین استراتژی سئو باید مورد توجه قرار گیرند
هبود سئو و رتبه‌ی سایت یکی از اهداف کسب و کارهایی است که از بازاریابی اینترنتی استفاده می‌کنند. با توجه به این‌که بسیاری از کسب و کارها به سمت اینترنتی شدن در حال حرکت هستند از این رو بهبود رتبه‌ی سایت به یکی از دغدغه‌ی اصلی صاحبان کسب و کار تبدیل شده است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- هبود سئو و رتبه‌ی سایت یکی از اهداف کسب و کارهایی است که از بازاریابی اینترنتی استفاده می‌کنند. با توجه به این‌که بسیاری از کسب و کارها به سمت اینترنتی شدن در حال حرکت هستند از این رو بهبود رتبه‌ی سایت به یکی از دغدغه‌ی اصلی صاحبان کسب و کار تبدیل شده است. از آنجایی هم که استانداردهای الگوریتم‌های موتور جستجوی گوگل تغییر کرده است.

 

رعایت نکات مهمی در تدوین استراتژی سئو برای سایت هر کسب و کاری ضروری است. اگر شما هم در زمینه‌ی بازاریابی اینترنتی فعال می‌کنید و یا صاحب کسب و کار اینترنتی هستید در این مطلب با ما همراه باشید تا نکاتی را که در تدوین استراتژی سئو باید مد نظر قرار گیرد را با هم بررسی کنیم.


افزایش تعامل با کاربران از طریق تولید محتوای باکیفیت
تولید محتوای باکیفیت یکی از عوامل موثر در بهینه‌سازی موتورهای جستجو و بهبود سئوی سایت است. برای تولید محتوای باکیفیت در وب فارسی باید در آن از کلمات فارسی و اعداد فارسی استاندارد استفاده شود. همچنین لازم است که جملات متن تا جای ممکن کوتاه و رسا باشند. متن محتوا نیز باید اطلاعات دقیقی در اختیار کاربر قرار دهد اما در عین حال خلاصه باشد. این نکته همواره باید مد نظر قرار گیرد که هر چه محتوای تولید شده ملموس‌تر باشد احتمال تعامل با کاربران افزایش می‌یابد. استفاده از مثال‌های واقعی داخل توضیحات متن و طرح سوالات و نظرسنجی در پایان آن یکی از عوامل افزایش تعامل با کاربر و بهبود سئوی سایت است. این نکته در تدوین استراتژی سئو نیز باید مد نظر قرار گیرد.

استفاده ار کلمات کلیدی مناسب
تولید محتوای باکیفیت برای وب‌سایت نیازمند انتخاب کلمه‌ی کلیدی مناسب است. انتخاب کلمات کلیدی چند بخشی و استفاده از ترکیبات مناسب آن در داخل متن تاثیر به سزایی در بهبود سئوی سایت دارد. زیرا از زمانی که الگوریتم‌های موتورهای جستجو به سمت هوشمند شدن سوق پیدا کرده‌اند استفاده از ترکیبات کلمه‌ی کلیدی نیز به یکی از عوامل بهبود سئوی سایت تبدیل شده است. این نکته را فراموش نکنید که استفاده از عبارت به جای کلمه‌ی کلیدی و یا به بیان دیگر استفاده از کلمات کلیدی چند بخشی هر چند ممکن است در ابتدا سخت به نظر برسد. اما در مجموع جستجوهای بیشتری را به سمت سایت شما هدایت خواهد کرد.


افزودن توضیحات متا
متاسفانه بسیاری از افرادی که در زمینه‌ی وبلاگ‌نویسی و تولید محتوا فعالیت دارند از توضیحات متای متن به سادگی عبور می‌کنند. در حالی که توضیحات متا در حقیقت یک دید کلی از متن را به خواننده می‌دهد. می‌توان گفت پس از انتخاب عنوان جذاب، این توضیحات متا است که باعث انتخاب یک محتوا توسط کاربر می‌شود. بنابراین نوشتن یک جمله کوتاه اما تاثیرگذار در رابطه با متن که حاوی کلمه‌ی کلیدی اصلی متن است در بخش توضیحات متا باعث افزایش نرخ کلیک بر روی یک محتوا می‌شود.

 

توجه به کیفیت تصاویر و بهبود نسخه موبایلی سایت‌ها
با توجه به گسترش استفاده از گوشی‌های هوشمند بهتر است نسخه‌ی موبایلی سایت‌ها نیز مورد توجه قرار گیرند و بهبود یابند. از آنجایی که در جهان امروز هر فرد روزانه ساعت‌ها از وقت خود را صرف جستجو در اینترنت با گوشی همراه خود می‌کند. بنابراین بهبود کیفیت نسخه‌ی موبایلی سایت‌ها تاثیر به سزایی در بهینه‌سازی موتور جستجو برای آن‌ها دارد. استفاده از تصاویر باکیفیت اما کم حجم نیز امکان مطالعه مقالات را آسان کرده و با افزایش زمان حضور در سایت سبب بهبود سئوی سایت می‌شود. بنابراین توجه به بهبود نسخه موبایلی سایت‌ها باید در استراتژی سئو مورد توجه قرار گیرد.


لینک کردن شبکه‌های اجتماعی به سایت اصلی
همانگونه که پیش‌تر نیز گفته شد امروزه فعالیت‌های شبکه‌های اجتماعی تاثیر به سزایی در پیشبرد استراتژی بازاریابی کسب و کارها دارند. از این رو لینک کردن شبکه‌های اجتماعی به سایت اصلی می‌تواند مخاطبان رسانه‌های اجتماعی کسب و کارها را وارد سایت اصلی کند. این امر با افزایش ورودی سایت سبب بهبود سئوی سایت می‌شود.


استفاده از لینک‌های قوی در داخل متن
لینک‌هایی که در داخل متن اصلی محتوا استفاده می‌شوند تاثیر به سزایی در بهینه‌سازی موتور جستجو دارند. ناگفته نماند که استفاده از لینک‌های داخلی نیز می‌تواند نرخ کلیک مطالب و حضور در سایت کاربر را افزایش دهد. اما این نکته را فراموش نکنید که لینک خارجی به سایت‌های معتبر تاثیر مستقیمی بر روی بهبود رتبه‌ی سایت شما دارد. بنابراین سعی کنید در مطالب خود تا جای ممکن به سایت‌های معتبر لینک دهید. از همه مهمتر این که در انتخاب عبارتی که قصد لینک کردن به آن‌ها را دارید دقت کنید.


تجزیه و تحلیل داده‌های حاصل از جستجوی کاربران
تجزیه و تحلیل داده‌های حاصل از جستجوی کاربران این امکان را فراهم می‌کند تا به درک درستی از نیازهای کاربران خود برسید. درک نیاز و آشنایی با علاقمندی کاربر تدوین استراتژی سئو را تسهیل می‌کند. تحلیل عبارت‌ها و کلمات کلیدی که کاربران از این طریق به سایت شما هدایت می‌شوند می‌تواند کمک زیادی به بهبود سئوی سایت شما داشته باشد. و به شما کمک کند تا محتوای کاربر پسندتری تولید کنید.

منبع: www.ibazaryabi.com


صبا روفه‌گرحق
 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  نسل چهارم روابط‌عمومی‌


  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید


  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید


  فرآیند ایجاد انگیزه در سازمان


  چالش‌های سلامت روانی متخصصان روابط‌عمومی


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت


  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی


  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی


  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد