درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 31 فروردین 1403 - 18:50   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 24455صفحه نخست » چهارشنبه، 9 تیر 1395 - 10:43
ایده‌های بزرگ برای کسب‌و‌کارآفرینی
بازاریابی اینترنتی واقعی
بازاریابی اینترنتی در میان بازاریاب‌ها به‌عنوان یک چالش بزرگ شناخته می‌شود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، بازاریابی اینترنتی در میان بازاریاب‌ها به‌عنوان یک چالش بزرگ شناخته می‌شود. این امر به دلیل ناشناخته بودن و تا حد زیادی غیر‌قابل پیش‌بینی بودن این عرصه است. بازاریابی مبتنی بر پست الکترونیک (Email) نیز اگرچه در سال‌های اخیر جای خود را در میان ایده‌های تبلیغاتی باز کرده است اما هنوز به‌عنوان نقطه تاریک کسب‌و‌کار بازاریابی شناخته می‌شود. علت این بدبینی نسبت به بازاریابی مبتنی بر ایمیل را عمدتا باید در نحوه استفاده از آن توسط برندهای مختلف جست‌وجو کرد.

درست جایی که ارسال ایمیل‌های پر تعداد تبلیغاتی (که با عنوان بازاریابی مستقیم مطرح است) نه تنها به طور درست طراحی نمی‌شود، بلکه اغلب پیش از خوانده شدن توسط افراد حذف می‌شود. دلیل این امر هم بسیار واضح است، در واقع دریافت‌کننده ایمیل با مشاهده تیتر آن به سرعت به ماهیت تبلیغاتی و غیر‌واقعی آن پی برده و تمایلی به خواندن آن پیدا نخواهد کرد.

نخستین مسئله‌ای که شرکت‌ها برای موفقیت در زمینه بازاریابی اینترنتی باید انجام دهند، حل مشکل خوانده نشدن ایمیل‌ها توسط مخاطبان است. توصیه اغلب بازاریاب‌های حرفه‌ای در این زمینه ایجاد نوعی حس انسانی به وسیله طراحی متنوع هر ایمیل تا جایی که ممکن است، انتخاب تیترهای کوتاه و مفهومی و البته استفاده از لحن صمیمانه به جای لحن جدی است.

ایده

استفاده از پیام‌های گسترده به منظور جذب مشتریان ایده‌ای است که صرفا اختصاص به عصر تکنولوژی اینترنت ندارد. در واقع این شیوه بازاریابی از چندین قرن پیش در کشورهای مختلف مورد استفاده قرار می‌گرفته است. در عین حال نخستین بار این ایده بازاریابی به طور خلاقانه توسط شرکت بیمه Metropolitan Life  در آمریکا به کار گرفته شده است.

شرکت بیمهMetropolitan Life در سال 1920 در راستای کمپین بازاریابی خود اقدام به توزیع کاتالوگ‌های تبلیغاتی خود در میان مردم کرد. با این حال تجربه حاکی از آن بود که اغلب کاتالوگ‌های تبلیغاتی شرکت‌ها پیش از خوانده شدن، توسط گیرندگان دور انداخته می‌شوند.

به همین دلیل شرکت Metropolitan Life اقدام به توزیع کاتالوگ‌های خود به همراه پاکتی حاوی مقداری پول (یک سنت)کرد. این امر باعث می‌شد حداقل مخاطبان به خاطر پول داخل پاکت‌ها هم که شده نگاهی به کاتالوگ‌های شرکت بیندازند. البته ایده خلاق Metropolitan Life به همینجا ختم نمی‌شود.

در واقع طراحی کاتالوگ‌های شرکت نیز مناسب با ایده پاکت پول بود. در این کاتالوگ‌ها توضیح داده شده بود که افراد با پس‌انداز روزی یک سنت در شرکت بیمه Metropolitan Life بعد از 25 سال 500 دلار دریافت خواهند کرد. با توجه به این نکته که اغلب مخاطبان شرکت افراد طبقه متوسط جامعه بودند، به‌زودی صف‌های طولانی برای افتتاح حساب در شرکت بیمه Metropolitan Life  ایجاد شد.

در حقیقت شرکت با پرداخت یک سنت به هر کدام از مخاطبانش، نوعی حس احترام همراه با کنجکاوی را در مخاطبان خود ایجاد کرد. همین امر باعث شد تعداد زیادی از مخاطبان به افتتاح حساب در این شرکت ترغیب شوند.

آنچه در عمل باید انجام دهیم

- برای خوانده شدن ایمیل‌های تبلیغاتی‌تان بهتر است مقداری پول در ازای خواندن پیام خود به مخاطبان پرداخت کنید. بدین ترتیب مخاطبان حس بهتری نسبت به ایمیل شما پیدا خواهند کرد.

- در ایمیل خود تنها واقعیت‌ها و منافعی را که حقیقتا نصیب مشتریان خواهد شد بیان کنید. برای جلب توجه مخاطبان توضیحات غیرواقعی در ایمیل خود درج کنید. این امر دقیقا برعکس عمل کرده و مخاطبان تان را دلسرد خواهد کرد.

- قرار نیست همه مخاطبانی که برایشان ایمیل فرستاده‌اید تبدیل به مشتریان شما شوند. اگر تنها چیزی حدود 15درصد از آنان به لیست مشتریان شما اضافه شوند عملکرد شما مطلوب خواهد بود.

 

منبع: فرصت امروز

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  رازهای روابط‌عمومی


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد