درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 21:23   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 28894صفحه نخست » شنبه، 19 فروردین 1396 - 10:10
معاون مرکز ملی فضای مجازی خبر داد
پیوست فرهنگی فضای مجازی تدوین می‌شود
معاون مرکز ملی فضای مجازی از تدوین پیوست فرهنگی ارائه خدمات در فضای مجازی مطابق با الزام برنامه ششم توسعه خبر داد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، معاون مرکز ملی فضای مجازی از تدوین پیوست فرهنگی ارائه خدمات در فضای مجازی مطابق با الزام برنامه ششم توسعه خبر داد. امیر خوراکیان در گفت‌وگو با خبرگزاری مهر با بیان اینکه مطابق با برنامه ششم توسعه تمامی طرح‌های کلان دستگاه‌های اجرایی در حوزه فضای مجازی نیازمند داشتن پیوست فرهنگی است، اظهار کرد: پیرو این الزام، موضوع تدوین پیوست نگاری و پیوست فرهنگی فضای مجازی در دستور کار مرکز ملی فضای مجازی قرار گرفته است. وی ادامه داد: مطابق با این آیین‌نامه، تمامی دستگاه‌های اجرایی مرتبط با حوزه فضای مجازی از جمله وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات موظف می‌شوند مطابق با این نظام‌نامه، برای سرویس‌های خود پیوست فرهنگی ارائه دهند. معاون مرکز ملی فضای مجازی خاطرنشان کرد: با اجرای این طرح، دیگر نیاز نخواهد بود تا هر سرویسی که قرار است به کاربران عرضه شود برای تدوین پیوست فرهنگی به شورای عالی فضای مجازی ارائه شود. خوراکیان گفت: این نظام‌نامه فرهنگی فضای مجازی برای تمامی دستگاه‌ها و خدمات ارتباطی در هر حوزه‌ای دیده شده است تا تمامی سازمان‌هایی که در این بخش سرویس گسترده و عمومی ارائه می‌دهند مطابق با یک قانون واحد و شفاف فعالیت کنند. وی اضافه کرد: پیش از این پیوست فرهنگی مربوط به تلفن همراه از سوی مرکز ملی فضای مجازی و با همکاری وزارت ارتباطات و اپراتورهای ارتباطی تدوین و به شورای عالی فضای مجازی ارائه شده است. اما با توجه به ورود تکنولوژی‌ها و خدمات جدید در این حوزه، نیاز به داشتن نظام یکپارچه فرهنگی در این بخش الزامی است تا تمامی خدمات‌دهندگان دولتی و غیردولتی از تکالیف خود در رابطه با سرویس‌هایی که ارائه می‌دهند، واقف باشند و از آن تبعیت کنند.

 

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد - شماره 4013

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد