درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 12:13   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 28856صفحه نخست » چهارشنبه، 16 فروردین 1396 - 09:39
تغییر نماد تخم‌مرغی توییتر
توییتر در پی تغییر نماد تخم‌مرغ برای جلوگیری از ترول‌های اینترنتی است. شبکه اجتماعی توییتر می‌گوید می‌خواهد تصویر پیش‌فرض پروفایل‌های جدید را تغییر دهد و نماد تخم‌مرغ را عوض کند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، توییتر در پی تغییر نماد تخم‌مرغ برای جلوگیری از ترول‌های اینترنتی است. شبکه اجتماعی توییتر می‌گوید می‌خواهد تصویر پیش‌فرض پروفایل‌های جدید را تغییر دهد و نماد تخم‌مرغ را عوض کند. در هفت سال گذشته، حساب‌های جدید توییتر دارای یک تصویر پروفایل تخم‌مرغ بودند که نمادی از آرم سایت که یک پرنده است، بود. برخی افراد این تصویر پیش‌فرض را با تصور جالب بودن آن حفظ کرده بودند. اما این شبکه اجتماعی در روزهای اخیر اعلام کرده است قصد دارد این تصویر پیش‌فرض را تغییر دهد. تصویر پیش‌فرض جدید بیشتر شبیه به یک حفره یا سوراخ خواهد بود تا کاربران را برای آپلود تصاویر خود تشویق کند. البته بسیاری از کاربران این بیانیه را که در ۳۱ مارس منتشر شده بود به‌عنوان دروغ ۱۳ (روز اول آوریل) در نظر گرفتند. تصویر پروفایل پیش‌فرض توییتر زمانی که برای اولین بار در سال ۲۰۰۶ راه‌اندازی شد، شبیه به شبح یک فرد بود. سال بعد این تصویر به «o_O» تغییر یافت، پیش از اینکه شکل پرنده در سال ۲۰۰۹ معرفی شود و سپس تصویر تخم مرغ در سال ۲۰۱۰، به‌عنوان تصویر پیش‌فرض در نظر گرفته شد.

 

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد - شماره 4013

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد