درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 14:36   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 28836صفحه نخست » سه شنبه، 15 فروردین 1396 - 12:23
مقاومت شرکت‌های اینترنتی آمریکا در مقابل مصوبه کنگره
به دنبال مصوبه کنگره آمریکا برای تسهیل فروش داده‌های کاربران اینترنت از سوی ISP ها، تعدادی از این شرکت‌ها به مشتریان خود در مورد عدم اجرای مصوبه مذکور اطمینان دادند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، به دنبال مصوبه کنگره آمریکا برای تسهیل فروش داده‌های کاربران اینترنت از سوی ISP ها، تعدادی از این شرکت‌ها به مشتریان خود در مورد عدم اجرای مصوبه مذکور اطمینان دادند. کامکست، وریزون و AT&T از جمله شرکت‌های فناوری هستند که تصریح کرده‌اند اطلاعات مربوط به سابقه وبگردی کاربران و مشتریان خود را نمی‌فروشند. مصوبه کنگره آمریکا در این زمینه که کاملا بر خلاف مصوبات آن در دوره ریاست جمهوری اوباما است، به شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات اینترنت در آمریکا امکان می‌دهد تا با دور زدن قوانین مربوط به حریم شخصی کاربران، تاریخچه استفاده آنها از مرورگرهای اینترنتی را به افراد و شرکت‌های ثالث بفروشند. این موضوع به خصوص به نفع شرکت‌های تبلیغاتی است که دوست دارند از این طریق آگهی‌هایی بر مبنای علایق و سلائق کاربران نمایش دهند. بسیاری از کاربران اینترنت در آمریکا با حضور در شبکه‌های اجتماعی خشم و عصبانیت خود در مورد مصوبه مذکور را آشکار کرده‌اند. در مقابل شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات اینترنت مشهور در این کشور با صدور اطلاعیه‌های جداگانه‌ای هرگونه برنامه‌ریزی برای چنین کاری را رد کرده‌اند. مصوبه یادشده با اکثریت ناچیزی و با حمایت اکثریت جمهوری‌خواه و بدون حمایت دموکرات‌ها به تصویب کنگره آمریکا رسید.

 

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد - شماره 4012

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد