درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 16:44   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 28829صفحه نخست » سه شنبه، 15 فروردین 1396 - 09:20
شادابی با تغییر چیدمان محیط کار در سال جدید
سال نو بهترین زمان برای خانه‌تکانی و تغییر چیدمان چه در خانه و چه در محل کار به حساب می‌آید. معمولا کارکنانی که مدت‌ها به یک نوع چیدمان در محیط کاری شان خو گرفته‌اند، تغییرات در آن را پس از وقفه‌ای چند روزه بهتر و راحت‌تر می‌پذیرند و در نتیجه این تغییرات برای آنها دلپذیرتر می‌شود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، سال نو بهترین زمان برای خانه‌تکانی و تغییر چیدمان چه در خانه و چه در محل کار به حساب می‌آید. معمولا کارکنانی که مدت‌ها به یک نوع چیدمان در محیط کاری شان خو گرفته‌اند، تغییرات در آن را پس از وقفه‌ای چند روزه بهتر و راحت‌تر می‌پذیرند و در نتیجه این تغییرات برای آنها دلپذیرتر می‌شود. تحقیقات نشان داده یک محیط فیزیکی شاداب و دلپذیر برای فعالیت کارکنان از اهمیت بسزایی در شکل‌گیری و گسترش خلاقیت برخوردار است. در چنین محیطی است که افراد، شخصیت واقعی و به عبارت بهتر «کودک درون» خود را بروز می‌دهند و به این وسیله فکرها و ایده‌های خلاقانه‌شان را در اختیار گروه می‌گذارند. هنگامی که به افراد، یک وقت استراحت همراه با امکان بازی کردن (مثلا بیلیارد) داده شود، آنها می‌توانند بسیاری از مسائل جدی و پیچیده کارشان را مطرح و حل کنند، چرا که در این شرایط آنها با ذهنی شاداب‌تر و بازتر به مشکلات می‌اندیشند و راه‌حل‌های منحصر به فرد و خلاقانه‌ای را پیشنهاد می‌کنند. در ادامه، به توصیه‌هایی برای ایجاد تغییراتی کوچک اما تاثیرگذار در چیدمان وسایل و اتاق‌ها در محل کار و ابتکاراتی در این زمینه اشاره شده است که اجرایی کردن آنها می‌تواند محیط کاری شما را به محیطی شاد و زنده برای کارکنان تان تبدیل کند و در نتیجه همین افزایش شادی است که می‌تواند کمک شایانی به افزایش بهره‌وری در کار داشته باشد:

توصیه‌هایی برای بهبود محیط فیزیکی کار:

آشپزخانه و آبخوری‌ها را در بخش مرکزی محیط کارتان قرار دهید، چرا که در این مکان هاست که اعضای گروه تان در مورد ایده‌ها و نظراتشان به راحتی سخن می‌گویند.

تخته سیاه یا وایت بوردهایی را در مکان‌های مختلف به ویژه در آشپزخانه نصب کنید تا افراد در موقع بحث درباره عقایدشان بتوانند چیزهایی را روی آنها بنویسند و در مورد آنها با هم، هم‌اندیشی کنند.

یکسری صندلی راحتی یا مبل در محیط کارتان قرار دهید تا افراد بتوانند ضمن نشستن و استراحت کردن روی آنها در مورد مسائل کاری و حتی غیرکاری گفت‌وگو کنند.

اتاق کنفرانس یا جلسات را بدون هیچ محدودیتی در اختیار افرادتان قرار دهید و در این زمینه محافظه کار نباشید.

در اتاق‌های شرکت را همیشه باز بگذارید و به همه افراد اجازه دهید به آسانی به اتاق همدیگر سر بزنند. سیاست درهای باز اگر به درستی و به‌صورت هدفمند اجرا شود می‌تواند محل کار را به مکانی شاد شبیه به خانه برای کارکنان تبدیل کند.

در زمان برگزاری جلسات بحث و مشکل گشایی، کاغذ و خودکار در اختیار اعضای گروه قرار دهید و از آنها بخواهید هر چیزی که دوست دارند روی کاغذ بنویسند، البته بدون ذکر نامشان.

افرادتان را تشویق کنید ایده‌هایشان را نقاشی کنند تا با رسم خطوط معنادار منظورشان را شفاف‌تر بیان کنند.

با استفاده از تکنولوژی ویدئو کنفرانس و سایر وسایل ارتباطی با افرادی که در دفتر کارتان حضور ندارند، در ارتباط باشید.

 

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد - شماره 4012

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد