درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 14:42   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 28798صفحه نخست » روابط عمومی ایرانیشنبه، 12 فروردین 1396 - 20:58
فراخوان دومین نمایشگاه توانمندی ها و دستاوردهای روابط عمومی ایران
   از آنجایی که دعوت برنامه ریزی برای دریافت و بررسی آثار روابط عمومی ها در زمان اعلام شده از اهمیت بالایی برخوردار است لذا پیشنهاد می شود روابط عمومی ها حداکثر تا تاریخ 15 اردیبهشت ماه نسبت به ارسال آثار فاخر منتخب خود اقدام نمایند.
  

فراخوان دومین نمایشگاه توانمندی ها و دستاوردهای روابط عمومی ایران

اردیبهشت ماه 1396 | محل برگزاری: مجلس شورای اسلامی


 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- انجمن متخصصان روابط عمومی و موسسه کارگزار روابط عمومی در نظر دارد خستین نمایشگاه «توانمندی ها و دستاوردهای روابط عمومی ایران» را هفته سوم اردیبهشت ماه سال 1396 در محل دایمی نمایشگاه مجلس شورای اسلامی برگزار می نماید.

 

موضوع نمایشگاه

            روابط عمومی و تاریخ

            روابط عمومی و توسعه پایدار اقتصادی

            روابط عمومی و پژوهش

            روابط عمومی و عملکرد

            روابط عمومی و دفاع مقدس

            روابط عمومی و فضای مجازی

            روابط عمومی و اسلام

            روابط عمومی، آموزش و دانشگاه

            روابط عمومی و هنر

            روابط عمومی و سازمان

            روابط عمومی و انقلاب اسلامی

            روابط عمومی و تشکل ها


بخش های جشنواره

    مدیریت

   1. آموزش

   2. پژوهش و افکارسنجی (آسیب شناسی، تحلیل محتوا، نظرسنجی و غیره)

   3. برنامه ریزی (برنامه سالانه، آیین نامه ها، دستورالعمل ها و غیره)

   4. ارزیابی (عملکردها و غیره)

    فنون و فعالیت های روابط عمومی: (ارتباطات رسانه ای، ارتباطات مردمی، ارتباطات کارمندی و ...)

   1. انتشارات: نشریه، بروشور، کتاب، داستان کوتاه، پوستر، عکس، نقاشی، کاریکاتور، نمایشنامه، خوشنویسی و غیره.

   2. گردهمایی ها: جلسات، بازدیدها، جشن ها، سمینارها، کارگاه ها، نمایشگاه ها و غیره.

   3. تبلیغات: پوستر، هدیه، تندیس و غیره

   4. علمی و بصری: فیلم مستند، فیلم کوتاه، مولتی مدیا، پویا نمایی، تیزر، سرود سازمانی و غیره.

   5. فضای مجازی: وب سایت، وبلاگ، موبایل، فیلم و غیره.

 

شرایط نمایشگاه

واحد ها و ادارات روابط عمومی سراسر کشور بدون هیچ محدودیتی می توانند آثار فاخر خود را برای نمایشگاه به دبیرخانه ارسال نمایند.

1. محدودیتی در ارسال آثار وجود ندارد.

2. موضوع آثار ارسالی باید با حوزه کاری و فعالیتی روابط عمومی سنخیت داشته باشد.

3. ارسال آثار با هماهنگی دبیرخانه انجام شود.

4. ارسال آثار به هیچ وجه عودت داده نمی شود.

 

درباره نمایشگاه

   این نمایشگاه در فضایی به مساحت 400 متر مربع در راهروی ورودی صحن خانه ملت که دارای 31 سازه استند و 27 و یترین است برپا خواهد شد که با هدف معرفی توانمندی ها و دستاوردهای روابط عمومی ایران به مدت چهار روز در محل دائمی نمایشگاه مجلس شورای اسلامی برگزار می گردد. نمایشگاه در مسیر تردد مقامات و نمایندگان می باشد.

 

دعوت به مشارکت

   از آنجایی که دعوت برنامه ریزی برای دریافت و بررسی آثار روابط عمومی ها در زمان اعلام شده از اهمیت بالایی برخوردار است لذا پیشنهاد می شود روابط عمومی ها حداکثر تا تاریخ 15 اردیبهشت ماه نسبت به ارسال آثار فاخر منتخب خود اقدام نمایند.

 

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر با دبیرخانه نمایشگاه تماس حاصل نمایید:  

تلفن های دبیرخانه اجرایی: 88617577  ـ 88617576

دورنگار: 88602308

وب سایت:  www.shara.ir

 

گزارش تصویری حضور رئیس مجلس در مراسم افتتاح نخستین نمایشگاه توانمندی ها و دستاوردهای روابط عمومی

لاریجانی نخستین نمایشگاه دستاوردها و توانمندی های روابط عمومی را افتتاح نمود

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

فايل ها الصاقي:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  چالش بازاریابی: از رقبا پیشی بگیرید


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  کریستوفر بلر، ترول لیبرال، علیرغم سرکوب فیس‌بوک و هوش مصنوعی، به پیشروی خود ادامه می‌دهد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


  تأثیر شگفت‌انگیز هوش مصنوعی در آینده شغل روابط‌عمومی


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد