درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 18:48   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 287صفحه نخست » روابط عمومی ایرانیچهارشنبه، 23 فروردین 1391 - 13:58
روابط عمومی و مسولیت اجتماعی
محمد حسین ایازی رئیس روابط عمومی و خدمات اجتماعی مجتمع مس سونگون - روابط عمومی مجتمع مس سونگون از سال 1378 در راستای جلب و گسترش اعتمادعمومی و پاسخ گویی شفاف و صحیح و بموقع درعرصه های مختلف ارتباطات دوسویه گام برداشته است.
  

روابط عمومی و مسولیت اجتماعی

 

نکاتی در مورد منبع خبر:  ذکر منبع حتما باید در بازانتشار مطالب و اخبار اختصاصی رسانه‌ها و پایگاه های اینترنتی رعایت شود؛ چون حاصل تلاش و کار افراد دیگری است. ذکر منبع یک امر معمول است و ایرادی ندارد که رسانه‌ها با ذکر منبع، اخبار و مطالب همدیگر را نقل کنند. اما متاسفانه تعداد زیادی از همکاران رسانه ای مطالب و خبرهای سایر رسانه ها را کپی کرده و از ذکر منبع آن خودداری می کنند. شارا در صورتی اجازه باز انتشار مطالب خود را می دهد که منبع آن به طور کامل ذکر شود.

 

مجتمع مس سونگون یکی از مجتمع های سه گانه شرکت ملی صنایع مس ایران در استان آذربایجان شرقی در یکصد کیلومتری شمال شرقی تبریز و 25 کیلومتری شهرستان ورزقان و در یک ناحیه کوهستانی در همسایگی کشورهای جمهوری آذربایجان و ارمنستان قرار دارد.
 روابط عمومی مجتمع مس سونگون از سال 1378 یعنی هشت سال پس ازآغاز فعالیت های اکتشافی مس سونگون شروع بکار نموده این واحد با 12 سال تجربه در راستای جلب و گسترش اعتمادعمومی و پاسخ گویی شفاف و صحیح و بموقع درعرصه های مختلف ارتباطات دوسویه، تبلیغات، تشریفات، توسعه فعالیت و نقش نظارتی کارکردی و دفاع از منافع عمومی و پویایی هدف ها گام برداشته و عزم آن دارد که با راه اندازی واحدهای زیر در هم اندیشی جهانی و اطلاع رسانی و دگرگونی قدم بردارد:
 1. اطلاع رسانی و هماهنگی با رسانه ها
  2. آموزش کارکنان و خانواده ها
  3. تبلیغات و برگزاری مراسم و نمایشگاه ها
  4. تشریفات و بازدیدها
  5. ارتباطات درون سازمانی و برون سازمانی
  6. پژوهش و افکارسنجی
  7. روابط عمومی الکترونیک
  8. نوآوری و خلاقیت
 پژوهش و افکارسنجی روابط عمومی بر اساس پایش و ارزیابی نیازها، انتظارات، رضایتمندی ذینفعان پنجگانه شرکت (کارکنان، مشتریان، پیمانکاران، سهامداران و جامعه) را در دوره های شش ماهه و یک ساله به منظور تجزیه و تحلیل نتایج حاصله و بهینه در راستای بهبود و تعالی نقش ها، مسئولیت ها و دیگر فرآیندهای مستقر در شرکت را بر عهده دارد.
 فعالیت افکارسنجی مراحل مختلفی را از شروع تا پایان در قالب بررسی شاخص های برداشتی سطح یک و دو طی نموده و سرانجام نتایج بدست آمده را به مدیریت عالی منعکس می نماید.
 پرسنل روابط عمومی مجتمع مس سونگون با حضور در نمایشگاه های داخلی و خارجی و همایش های تخصصی و علمی و با برگزاری سمینارهای آموزشی برای کارکنان و خانواده های ایشان با اطلاع رسانی بموقع در جامعه مطبوعات و ترویج فرهنگ اسلامی– ایرانی و توسعه فرهنگ سلامت و ورزش و تجهیز نمودن این واحد به ابزارهای نوین و به روز دنیا در جهت اطلاع رسانی و دگرگونی و ایجاد انگیزه و تعهد اخلاقی در افراد در جهت حسن انجام وظیفه همراه با ارتقای واحد و ارتقای شخصیت پرسنل و برآورده نمودن نیازهای منطقی توانسته از چالش های حاضر عبور کرده و اعتماد جامعه و اعضای سازمان خود را جلب نماید و با خلاقیت و نوآوری از روابط عمومی سنتی عبور کرده و بسوی روابط عمومی نوین قدم بردارد.

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


  چالش بازاریابی: از رقبا پیشی بگیرید


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  کریستوفر بلر، ترول لیبرال، علیرغم سرکوب فیس‌بوک و هوش مصنوعی، به پیشروی خود ادامه می‌دهد


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


  تأثیر شگفت‌انگیز هوش مصنوعی در آینده شغل روابط‌عمومی


  چرا فرهنگ‌سازی منجر به نتایج می‌شود: توصیه‌هایی از کارآفرینان


  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد