درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 22:03   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 28688صفحه نخست » دوشنبه، 23 اسفند 1395 - 17:37
افزایش 85درصدی حضور رسانه‌های خارجی در کشور پس از برجام
رییس مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری، گفت: «از ابتدای امسال بیش از 100 گروه از خبرنگاران و گزارشگران رسانه‌های خارجی با همکاری این مرکز مجوز تهیه گزارش از اماکن تاریخی و گردشگری کشور را دریافت کرده‌اند.»
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، پوریا سوری، رییس مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری با اشاره به افزایش چشمگیر درخواست‌های متعدد شبکه‌ها و گروه‌های خبری خارجی برای تهیه گزارش از جاذبه‌های تاریخی، فرهنگی و طبیعی کشور پس از برجام افزود: «یکی از ثمرات ملموس برجام که با تلاش تدبیر و امید به‌دست آمد و در افزایش شمار گردشگران خارجی به کشور تأثیر بسزایی داشت حضور بی‌سابقه رسانه‌های معتبر بین‌المللی در کشور برای معرفی جاذبه‌های تاریخی و گردشگری ایران است

او خاطرنشان کرد: «با همکاری و هماهنگی‌های مرکز روابط‌عمومی سازمان میراث‌فرهنگی، گروه‌های خبری از کشورهای فرانسه، آمریکا، بلژیک، آلمان، ژاپن، کویت، سوئیس، سوئد، کره جنوبی، ایتالیا، انگلیس، تایلند، بلاروس، عراق، تونس، فلسطین، لهستان، ترکیه، فنلاند، هنگ‌کنگ، عمان، چین، قزاقستان، گرجستان، پاکستان و یونان در سال جاری مجوز تهیه گزارش تصویربرداری از اماکن تاریخی و گردشگری کشور را برای ساخت مستند و گزارش‌های خبری و معرفی زیبایی‌های کشور ایران از سازمان میراث‌فرهنگی دریافت کرده‌اند.»

رییس مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری تصریح کرد: «استان‌های تهران، اصفهان، فارس، یزد، خوزستان و کاخ‌موزه‌های نیاوران، سعدآباد، گلستان و موزه ملی ایران موردتوجه بسیاری از گروه‌های خبری خارجی و در اولویت تهیه گزارش آن‌ها بوده است.»

به‌گفته سوری، در سال 1394 برای 54 گروه شبکه خارجی و خبرگزاری بین‌المللی مجوز تهیه گزارش و تصویربرداری از اماکن تاریخی و گردشگری و ملاقات با مسئولان سازمان میراث‌فرهنگی صادر شده است که امسال با نرخ رشد 85درصد به رقم بیش از 100 مجوز در سال 95 رسیده‌ایم.

رییس مرکز روابط عمومی اضافه کرد: «امسال شبکه‌های آسوشیتدپرس آمریکا، اسکای‌نیوز انگلیس، الجزیره انگلیسی، آنابل سوئیس، آرته فرانسه، آتابلو ایتالیا، رای ایتالیا، تی‌آرتی ترکیه، پی‌بی‌اس آمریکا، ان‌زدزد سوئیس، ان‌آرکی نروژ، ان‌اچ‌کی ژاپن، کیبیاس کره جنوبی، تی‌بی‌اس ژاپن، آجار گرجستان، الکوت کویت، الاتجاه عراق، بلاروس سکورینا، اس‌آراف سوئیس، پلانت‌پلاس فرانسه، سی‌سی‌تی‌وی چین، تی‌ای‌بی‌او فرانسه، آناتولی ترکیه، پروسیبن آلمان، پنداراتا ایتالیا، آیچی ژاپن، تلویزیون ملی یونان، تیما لندن، پاتریاکی گرجستان، آرتی‌وی‌اس اسلواکی، تایی تایلند، سی‌بی‌اس آمریکا، سیدونیا ایتالیا، فرانس 24 فرانسه، ام‌بی‌اس کره جنوبی، ای‌او هلند، آرآی‌اچ‌کی هنگ‌کنگ، الآن امارات، واگابند سوئد، تی‌وی‌پی لهستان و روزنامه‌های مجلات لیبرته فرانسه، وال‌استریت آمریکا، اکونومیست انگلستان، سوآمالانیه فنلاند، نشنال‌جئوگرافیک ژاپن و یومیوری ژاپن برای تهیه گزارش و برنامه‌های مستند از نقاط مختلف کشور مجوز تصویربرداری دریافت کردند.»

رییس مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری، درپایان، با بیان اینکه سازمان میراث‌فرهنگی از حضور رسانه‌های خارجی در کشور برای تهیه گزارش از جاذبه‌های تاریخی، فرهنگی و طبیعی استقبال می‌کند افزود: «انعکاس این گزارش‌ها در معرفی ایران و جذب گردشگران خارجی مؤثر است و امیدواریم با ادامه این روند شاهد افزایش بیش‌ازپیش گردشگران خارجی به کشور باشیم.»

 

منبع: برنا

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد