درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 14:19   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 28663صفحه نخست » یکشنبه، 22 اسفند 1395 - 17:24
تلاش خالق وب جهانی برای مبارزه با اخبار جعلی
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- سر تیم برنرز-لی، خالق وب جهانی از برنامه‌ای برای مبارزه با اخبار جعلی، پرده برداشته است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- سر تیم برنرز-لی، خالق وب جهانی از برنامه‌ای برای مبارزه با اخبار جعلی، پرده برداشته است.

او در نامه‌ای سرگشاده و در ۲۸‌امین سالگرد ابداع وب جهانی با اظهار نگرانی از رویه استفاده از اینترنت، برنامه ۵ ساله‌ای را ارایه کرده است.

سر تیم گفته است که در نظر دارد تا با سوء استفاده از اطلاعات شخصی که به گفته وی "بر آزادی بیان تاثیری عمیق" داشته است، مبارزه کند.

او همچنین خواستار اعمال محدودیت بر آگهی‌های تبلیغاتی "غیراخلاقی" سیاسی شده است.

این محقق علوم کامپیوتری می‌گوید که از افرادی که با بلاگ، توییت، عکس، ویدیو و ایجاد صفحات به گسترش اینترنت کمک کرده‌اند، می‌خواهد که به راه‌حلی عملی دست پیدا کنند تا اینترنت "به همه قدرتی و فرصتی یکسان" بدهد.

آقای برنرز-لی می‌گوید می خواهد تا با شرکتها همکاری کند تا کنترل بخش مناسبی از اطلاعات شخصی افراد درفضای مجازی در دست خود مردم باشد.

وی گفته است که کاربران اغلب قادر نیستند که بگویند چه اطلاعاتی را نمی‌خواهند به اشتراک بگذارند.

ظهور اخبار جعلی بر روی وبسایت‌ها و رسانه‌های اجتماعی، محققین را به این فکر انداخته ‌است که برای ایمن کردن مردم در برابر این معضل راهکارهایی برای مبارزه با آن پیدا کنند.

در طول دوران مبازرات انتخاباتی اخیر در آمریکا، داستان‌هایی دروغین و سرهم‌بندی‌شده مبنی بر حمایت پاپ از دونالد ترامپ و یا فروش سلاح به داعش توسط هیلاری کلینتون در فیسبوک دست به دست شدند.

کار به جایی کشید که در نهایت فیسبوک، اعلام کرد که امکانات تازه‌ای را برای مقابله با اخبار جعلی به خدمات خود اضافه می‌کند.

فشارهای مشابهی نیر به گوگل و توییتر وارد می‌شود که در حوزه مقابله با اخبار جعلی، اقدامات بیشتری صورت دهند.

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد