درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 06:43   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
  عکس ریش فتوشاپ شده مارک زاکربرگ در فضای مجازی وایرال شد
  فراتر از تبلیغات: بن‌بست پایداری در تبلیغات دیجیتال
  روابط‌عمومی و ارتباطات در روز زمین 2024: مسئولیت‌ها، کارکردها و نقش‌ها
  پیش‌بینی 2024: هفت روند روابط‌عمومی که امسال اهمیت خواهند داشت
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی
  دنیای روابط‌عمومی فراتر از کنفرانس‌های مطبوعاتی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 28663صفحه نخست » یکشنبه، 22 اسفند 1395 - 18:00
تلاش خالق وب جهانی برای مبارزه با اخبار جعلی
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- سر تیم برنرز-لی، خالق وب جهانی از برنامه‌ای برای مبارزه با اخبار جعلی، پرده برداشته است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- سر تیم برنرز-لی، خالق وب جهانی از برنامه‌ای برای مبارزه با اخبار جعلی، پرده برداشته است.

او در نامه‌ای سرگشاده و در ۲۸‌امین سالگرد ابداع وب جهانی با اظهار نگرانی از رویه استفاده از اینترنت، برنامه ۵ ساله‌ای را ارایه کرده است.

سر تیم گفته است که در نظر دارد تا با سوء استفاده از اطلاعات شخصی که به گفته وی "بر آزادی بیان تاثیری عمیق" داشته است، مبارزه کند.

او همچنین خواستار اعمال محدودیت بر آگهی‌های تبلیغاتی "غیراخلاقی" سیاسی شده است.

این محقق علوم کامپیوتری می‌گوید که از افرادی که با بلاگ، توییت، عکس، ویدیو و ایجاد صفحات به گسترش اینترنت کمک کرده‌اند، می‌خواهد که به راه‌حلی عملی دست پیدا کنند تا اینترنت "به همه قدرتی و فرصتی یکسان" بدهد.

آقای برنرز-لی می‌گوید می خواهد تا با شرکتها همکاری کند تا کنترل بخش مناسبی از اطلاعات شخصی افراد درفضای مجازی در دست خود مردم باشد.

وی گفته است که کاربران اغلب قادر نیستند که بگویند چه اطلاعاتی را نمی‌خواهند به اشتراک بگذارند.

ظهور اخبار جعلی بر روی وبسایت‌ها و رسانه‌های اجتماعی، محققین را به این فکر انداخته ‌است که برای ایمن کردن مردم در برابر این معضل راهکارهایی برای مبارزه با آن پیدا کنند.

در طول دوران مبازرات انتخاباتی اخیر در آمریکا، داستان‌هایی دروغین و سرهم‌بندی‌شده مبنی بر حمایت پاپ از دونالد ترامپ و یا فروش سلاح به داعش توسط هیلاری کلینتون در فیسبوک دست به دست شدند.

کار به جایی کشید که در نهایت فیسبوک، اعلام کرد که امکانات تازه‌ای را برای مقابله با اخبار جعلی به خدمات خود اضافه می‌کند.

فشارهای مشابهی نیر به گوگل و توییتر وارد می‌شود که در حوزه مقابله با اخبار جعلی، اقدامات بیشتری صورت دهند.

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی


  ارتباطات ترکیبی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد