درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 18:14   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 28656صفحه نخست » یکشنبه، 22 اسفند 1395 - 11:01
روبات‌ها 48میلیون حساب کاربری در توییتر دارند
محققان دریافتند که بیش از 15 درصد از حساب‌های توییتر متعلق به روبات‌ها است و برآورد می‌شود که از 319میلیون حساب کاربری فعال در این سایت، 48 میلیون آن برنامه رایانه‌ای باشند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، محققان دریافتند که بیش از 15 درصد از حساب‌های توییتر متعلق به روبات‌ها است و برآورد می‌شود که از 319میلیون حساب کاربری فعال در این سایت، 48 میلیون آن برنامه رایانه‌ای باشند. گرچه برخی روبات‌ها می‌توانند به توییتر آسیب وارد کنند، اما برخی منابع فاش کرده‌اند که بسیاری از اکانت‌های روبات بسیار مفید هستند زیرا بلایای طبیعی را به مردم هشدار می‌دهند یا به مشتریان خدمات رسانی می‌کنند. محققان دانشگاه ساوثرن کالیفرنیا در یک مطالعه جدید با استفاده از هزار و 150 ویژگی مربوط به 6 طبقه، اکانت‌های اداره شده از سوی روبات‌ها را ردیابی کردند. این ویژگی‌ها شامل داده‌هایی نظیر محتوای توییت و احساسات، الگوهای شبکه و مجموعه‌های زمان فعالیت در توییتر بود. محققان با استفاده از سیستم خود موفق شدند حدود 14 میلیون حساب روبات را در توییتر شناسایی کنند و به گمان آنها، 9 تا 15 درصد از اکانت‌های فعال در توییتر، روبات هستند. کارشناسان در جریان این تجزیه و تحلیل‌ها متوجه شدند که روبات‌ها رفتارهای متفاوتی را به نمایش می‌گذارند؛ به این معنی که روبات‌های ساده تمایل دارند توییت‌های یکدیگر را بازنشر کنند، اما به ندرت روبات‌های پیشرفته تر را به اصطلاح منشن mention یا به آنها اشاره می‌کنند؛ روبات‌های پیشرفته هم توییت‌های یکدیگر را بازنشر می‌کنند، اما انسان‌ها را منشن نمی‌کنند که می‌تواند ناشی از ناتوانی آنها در تعاملات معنی دار با انسان‌ها باشد. براساس این مطالعه، روبات‌ها در برخی موارد توییت‌هایی با محتواهای جالب پست می‌کنند و به همین خاطر، انسان‌ها نیز توییت آنها را بازنشر یا ری توییت می‌کنند اما علاقه‌ای به منشن کردن مستقیم روبات‌ها ندارند.

 

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد - شماره 4005

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  چالش بازاریابی: از رقبا پیشی بگیرید


  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


  کریستوفر بلر، ترول لیبرال، علیرغم سرکوب فیس‌بوک و هوش مصنوعی، به پیشروی خود ادامه می‌دهد


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


  تأثیر شگفت‌انگیز هوش مصنوعی در آینده شغل روابط‌عمومی


  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد


  چرا فرهنگ‌سازی منجر به نتایج می‌شود: توصیه‌هایی از کارآفرینان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد