درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 21 خرداد 1403 - 02:53   

برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد


ادامه ادامه مطلب یک

چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است

  چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی

  اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  شماره 67 فصلنامه کارگزار روابط‌عمومی منتشر می‌شود
  پایان عصر جستجوی سنتی؟ رسانه‌های اجتماعی به دروازه اصلی اطلاعات تبدیل می‌شوند
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد
  نگاهی به بحث داغ در اجلاس هوش مصنوعی نیویورک
  استراتژی‌هایی برای ایجاد توسعه رهبری با بودجه محدود
  چالش روابط‌عمومی: غلبه بر چالش‌های بودجه
  واشنگتن پست در آستانه پذیرش تاریکی است
  تعامل و روابط انسانی در دنیای هوش مصنوعی: اصالت در روابط‌عمومی
  ۸ نشانه زبان بدن که نشان می‌دهد کسی همیشه نیاز به کنترل دارد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 28619صفحه نخست » مدیریت روابط عمومیجمعه، 20 اسفند 1395 - 14:07
هفت راه برای تقویت اعتماد به نفس
هیچ چیزی مانند یافتن یک شخص با تجربه و با استعداد که هدایت‌گر و پشتیبان کارهای خوب شما باشد، موجب احساس اعتماد به نفس نمی‌شود. یک مربی خوب، همانند آیینه عمل می‌کند و به شما بینش و نگاه لازم را برای خودباوری می‌دهد.
  

1. داشتن نگاهی صادقانه به خود

 بین احساس غرور و اعتماد به نفس، تفاوت بسیار وجود دارد. غرور، لاف زدن در مورد خود است اما اعتماد به نفس به معنای اعتقاد و اعتماد شما به توانایی‌ها برای انجام کارها است.


2. گفتن جواب منفی یا «نه»

 تحقیقات انجام شده نشان داده است که هر اندازه بیشتر مشکل گفتن «نه» داشته باشید، احتمال اینکه دچار استرس، فرسودگی شغلی و حتی افسردگی شوید، افزایش می‌یابد که همه این موارد باعث تضعیف و از بین رفتن اعتماد به نفس لازم می‌شود.


3. جبران خطاکاری و جلب رضایت مدیر

 نداشتن یک ارتباط خوب با رئیس، موجب از بین رفتن اعتماد به نفس با استعدادترین افراد هم می‌شود.


4. در جست‌وجوی پیروزی‌های کوچک

 افراد دارای اعتماد به نفس، تمایل دارند حتی زمانی که تلاش‌های آنها موجب پیروزی‌های کوچک می‌شود با خود به چالش و رقابت بپردازند.


5. یافتن یک مربی

 هیچ چیزی مانند یافتن یک شخص با تجربه و با استعداد که هدایت‌گر و پشتیبان کارهای خوب شما باشد، موجب احساس اعتماد به نفس نمی‌شود. یک مربی خوب، همانند آیینه عمل می‌کند و به شما بینش و نگاه لازم را برای خودباوری می‌دهد.


6. تاثیر نوع پوشش ظاهری افراد در میزان موفقیت

 این واقعیت را باید پذیرفت که چگونگی پوشش و وضعیت ظاهری بر نظر افراد تاثیرگذار است. مطالعات نشان داده است، نحوه صحبت کردن مردم هنگام پوشیدن لباس رسمی در مقایسه با وقتی که لباس معمولی به تن می‌کنند، بسیار متفاوت است. به منظور تقویت اعتماد به نفس، خوب لباس بپوشید. انتخاب لباس، نشان‌دهنده شخصیت شما و منعکس‌کننده تصویری است که می‌خواهید از خود ارائه دهید.


7. داشتن روحیه قاطع و نه تهاجمی

 پرخاشگری نه تنها نشانه اعتماد به نفس نیست، بلکه نشانه تحکم کردن است و در زمان احساس عدم اعتماد به نفس، پرخاشگری، شاید ساده‌ترین کار به نظر برسد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد


  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


  تحریم: یک توافق، نه یک تاکتیک تبلیغاتی در روابط‌عمومی دیجیتال


  چرا دیده شدن مدیر عامل هنوز مهم است؟


  متاورس مک دونالد در سنگاپور به نمایش درآمد


  دهمین کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت برگزار می‌شود


  چرا رهبران بزرگ همیشه مهربان هستند - اما همیشه خوب نیستند


  اینفلوئنسر نیجریه‌ای: «آفریقا در غرب روابط‌عمومی ندارد»


  برنامه تقدیر از 3 استاد پیشکسوت علوم انسانی


  دولت بایدن به دنبال اطلاعاتی در مورد نحوه استفاده وال استریت از هوش مصنوعی است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد