درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 13 خرداد 1403 - 09:08   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ما تمام چیزی که نیاز داریم عشق است: چگونه فرهنگ و شخصیت، حلقه‌های دوستی ما را شکل می‌دهند
  چالش‌های مشارکت مسئولانه در سیاست عمومی
  آیا هدفون‌هایی که صدا‌ی اطراف را حذف می‌کنند مضرند؟
  روابط‌عمومی: فراتر از بازاریابی و روابط انسانی
  رسانه‌های اجتماعی و قانون: هشداری برای برندها و تولیدکنندگان محتوا
  مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی ایران: جریان‌سازی پرقدرت دستاوردهای سازمان‌ها از الزامات فعالیت‌های روابط‌عمومی است
  برگزیدگان نخستین جشنواره روابط‌عمومی‌های برتر حوزه صنعت، معدن و اصناف همدان معرفی شد
  پدیده تکنوفرهنگ و استحاله فرهنگ
  رهبران موثر ارزش‌ها را بیان می‌کنند - و بر اساس آنها زندگی می‌کنند
  مهم‌ترین مباحث برجسته دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 28619صفحه نخست » مدیریت روابط عمومیجمعه، 20 اسفند 1395 - 14:07
هفت راه برای تقویت اعتماد به نفس
هیچ چیزی مانند یافتن یک شخص با تجربه و با استعداد که هدایت‌گر و پشتیبان کارهای خوب شما باشد، موجب احساس اعتماد به نفس نمی‌شود. یک مربی خوب، همانند آیینه عمل می‌کند و به شما بینش و نگاه لازم را برای خودباوری می‌دهد.
  

1. داشتن نگاهی صادقانه به خود

 بین احساس غرور و اعتماد به نفس، تفاوت بسیار وجود دارد. غرور، لاف زدن در مورد خود است اما اعتماد به نفس به معنای اعتقاد و اعتماد شما به توانایی‌ها برای انجام کارها است.


2. گفتن جواب منفی یا «نه»

 تحقیقات انجام شده نشان داده است که هر اندازه بیشتر مشکل گفتن «نه» داشته باشید، احتمال اینکه دچار استرس، فرسودگی شغلی و حتی افسردگی شوید، افزایش می‌یابد که همه این موارد باعث تضعیف و از بین رفتن اعتماد به نفس لازم می‌شود.


3. جبران خطاکاری و جلب رضایت مدیر

 نداشتن یک ارتباط خوب با رئیس، موجب از بین رفتن اعتماد به نفس با استعدادترین افراد هم می‌شود.


4. در جست‌وجوی پیروزی‌های کوچک

 افراد دارای اعتماد به نفس، تمایل دارند حتی زمانی که تلاش‌های آنها موجب پیروزی‌های کوچک می‌شود با خود به چالش و رقابت بپردازند.


5. یافتن یک مربی

 هیچ چیزی مانند یافتن یک شخص با تجربه و با استعداد که هدایت‌گر و پشتیبان کارهای خوب شما باشد، موجب احساس اعتماد به نفس نمی‌شود. یک مربی خوب، همانند آیینه عمل می‌کند و به شما بینش و نگاه لازم را برای خودباوری می‌دهد.


6. تاثیر نوع پوشش ظاهری افراد در میزان موفقیت

 این واقعیت را باید پذیرفت که چگونگی پوشش و وضعیت ظاهری بر نظر افراد تاثیرگذار است. مطالعات نشان داده است، نحوه صحبت کردن مردم هنگام پوشیدن لباس رسمی در مقایسه با وقتی که لباس معمولی به تن می‌کنند، بسیار متفاوت است. به منظور تقویت اعتماد به نفس، خوب لباس بپوشید. انتخاب لباس، نشان‌دهنده شخصیت شما و منعکس‌کننده تصویری است که می‌خواهید از خود ارائه دهید.


7. داشتن روحیه قاطع و نه تهاجمی

 پرخاشگری نه تنها نشانه اعتماد به نفس نیست، بلکه نشانه تحکم کردن است و در زمان احساس عدم اعتماد به نفس، پرخاشگری، شاید ساده‌ترین کار به نظر برسد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  چگونه روابط حرفه‌ای معنادار ایجاد کنیم


  رئیس عزیز، شما جلسات زیادی برگزار می‌کنید - بهترین تیم‌ها جلسات کمتری دارند


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند


  پدیده تکنوفرهنگ و استحاله فرهنگ


  مهم‌ترین مباحث برجسته دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد