درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 14:54   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 28538صفحه نخست » یکشنبه، 15 اسفند 1395 - 11:32
تا مهر امسال رخ داد
رشد 54درصدی کاربران اینترنت در سال 95
مروری بر آمارهای منتشر شده گویای آن است که حدود سه چهارم از مشترکان اینترنت کشور را کاربران اینترنت همراه تشکیل می‌دهند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، مروری بر آمارهای منتشر شده گویای آن است که حدود سه چهارم از مشترکان اینترنت کشور را کاربران اینترنت همراه تشکیل می‌دهند. تا پایان مهرماه سال جاری تعدادکاربران اینترنت پرسرعت ثابت و سیار کشور ۳۶ میلیون و ۸۵۶ هزار و ۵۷۰ نفر اعلام شده است، اما از میان این تعداد تنها ۹ میلیون و ۳۱۸ هزار و ۹۴۳ نفر از مشترکان از شیوه‌های مختلف دسترسی به اینترنت ثابت (ADSL، وایمکس و ...) استفاده کرده‌اند و مابقی آنها یعنی بالغ بر ۲۷ میلیون و ۱۷۰ هزار نفر از مشترکان برای دسترسی به اینترنت از تلفن همراه خود بهره گرفته‌اند. به این ترتیب 71/ 73 درصد از مشترکان اینترنت کشور را موبایل به دستان تشکیل می‌دهند. نکته دیگر آن که آمارهای سال ۱۳۹۵ در حالی از دسترسی 8/ 36 میلیون مشترک به اینترنت خبر می‌دهد که تا پایان سال ۱۳۹۴ تعداد رسمی کاربران اینترنت ۲۸ میلیون نفر اعلام شده است به عبارت دیگر طی هفت ماه اول سال جاری تعداد کاربران اینترنت کشور به گواهی آمار رشدی 3/ 54 درصدی داشته است. از میان کاربران فعلی، حدود ۲۵ میلیون و ۲۶۹ هزار نفر کاربر G3 و حدود دو میلیون و ۲۷۶ هزار نفر مشترک اینترنت G4 موبایل هستند. همچنین نزدیک به ۹ میلیون و ۳۱۹ هزار نفر نیز از شیوه‌های ثابت دسترسی به اینترنت بهره می‌برند.

 

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد - شماره 3999

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  چالش بازاریابی: از رقبا پیشی بگیرید


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  کریستوفر بلر، ترول لیبرال، علیرغم سرکوب فیس‌بوک و هوش مصنوعی، به پیشروی خود ادامه می‌دهد


  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


  تأثیر شگفت‌انگیز هوش مصنوعی در آینده شغل روابط‌عمومی


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد


  انقلابی در روابط شما


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد