درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 26 خرداد 1403 - 23:54   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 2853صفحه نخست » خبر یکشنبه، 24 فروردین 1392 - 14:36
روابط عمومی ها باید بیش از اطلاع رسانی گوش شنوا داشته باشند
دکتر یحیایی ایله ای، رئیس کمیته علمی همایش روابط عمومی شهرداری های سراسر کشور با بیان اینکه شهرداری ها نهادی خدمت مدار هستند، گفت: روابط عمومی در شهرداری ها به دلیل اینکه بیشترین ارتباط را نسبت به سایر سازمان ها با مردم دارد، نقشی محوری را ایفا می کند.
  

شارا- رئیس کمیته علمی همایش روابط عمومی شهرداری های سراسر کشور اظهار داشت: روابط عمومی ها باید بیش از اطلاع رسانی گوش شنوا داشته باشند.

به گزارش شارا، دکتر یحیایی ایله ای، رئیس کمیته علمی همایش روابط عمومی شهرداری های سراسر کشور با بیان اینکه شهرداری ها نهادی خدمت مدار هستند، گفت: روابط عمومی در شهرداری ها به دلیل اینکه بیشترین ارتباط را نسبت به سایر سازمان ها با مردم دارد، نقشی محوری را ایفا می کند.

وی با بیان اینکه فعالیت های متنوع شهرداری تقریبا تمام زندگی مردمی را که در یک شهر زندگی می کنند پوشش می دهد، تصریح کرد: رابطه ای که میان مردم و شهرداری ها وجود دارد، رابطه ای گسترده است و در نتیجه روابط عمومی ها در این نهاد باید بسیار قوی باشد.

وی در تشریح روابط عمومی توانمنئ اظهار داشت: یک روابط عمومی توانمند می بایست علاوه بر اینکه توانایی برقرار کردن ارتباط به بهترین شکل ممکن را داشته باشد باید گوش شنوایی خوب و توانایی دیدن خواسته های مردم را داشته باشد.

وی با بیان اینکه روابط عمومی شهرداری ها تاکنون عملکرد ضعیفی در شنیدن خواسته های مردم داشته اند، ادامه داد: هر چند تاکنون تلاش هایی در این زمینه شکل گرفته ولی این تلاش ها در مقابل پیام های ارسالی از سوی مردم بسیار ناچیز بوده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر بیش از 50 هزار وبلاگ توسط افراد زیر 10 سال در کشور ثبت شده و همچنین دسترسی افراد تحصیل کرده زیر 40 سال با وجود سرعت پایین، به اینترنت بسیار آسان است، گفت: حرکت رو به رشد استفاده شهروندان از اینترنت، فرصت بی نهایتی را برای سازمان ها به ویژه شهرداری ها ایجاد کرده است که آنان بتوانند ضمن استفاده از این ظرفیت برای شناسایی نیاز ها، اقدام به ارسال اطلاعات برای مردم بکنند.

وی با بیان اینکه به طور تقریبی بیشترین خدمات روزمره را شهرداری ها به مردم ارائه می کنند، ادامه داد: خدمات شهرداری به گونه ای است که می تواند موجب توقف زندگی روزمره مردم شده و یا به زندگی آنان سرعت بخشیده و کارها را آسان سازد که با این وجود روابط عمومی شهرداری ها می بایست در موضوع شهر الکترونیک پیشتاز باشند.

وی با اینکه حضور روابط عمومی ها در شهر الکترونیکی هنوز کم رونق است، اظهار داشت: توانایی برقراری ارتباطات الکترونیکی توسط مردم اثبات شده است، که از آن جمله می توان به خدمات بانکی اشاره کرد، این در حالی است که سازمان ها و به خصوص شهرداری کمتر توانسته اند از این ابزار استفاده کنند.

وی با تاکید بر اینکه مردم سرمایه های شهر هستند، اظهار داشت: چون هنوز ارزش مردم برای سازمان ها به درستی شناسایی نشده است، آنان توجه کمی نسبت به خواسته های مردم دارند و حرف مردم را کمتر می شنوند.

وی با بیان اینکه در چنین موقعیتی نقش روابط عمومی ها برجسته می شود گفت: در شهرهای پیشرفته جهان روابط عمومی ها شنونده های بسیار خوبی هستند و بیش از آنکه بخواهند پیامی را ارسال بکنند، پیام ها را دریافت می کنند.

وی با بیان اینکه پس از دریافت پیام، روابط عمومی قادر به ارسال پیام خواهد بود، اظهار داشت: ما بدون شنیدن پیام های ارسالی اقدام به ارسال اطلاعات می کنیم که این پیام می تواند ناقص و یا مبهم باشد و یا حتی می تواند مشکل آفرین شود.

وی در خصوص برگزاری همایش روابط عمومی شهرداری های سراسر کشور گفت: با توجه به ظرفیت ها و فضاهای موجود در بیش از هزار شهرداری وجود چنین همایشی به صورت سالانه ضروری به نظر می رسد.

وی با بیان اینکه بخش بزرگی از جامعه روابط عمومی کشور در مجموعه مدیریت شهری شکل گرفته است طی پیشنهادی اظهار داشت، دبیرخانه ای دائمی برای این بخش ایجاد شود و به صورت کاملا علمی و تخصصی موضوعات مختلف را بررسی کند.

وی همچنین از چاپ کتابی با عنوان روابط عمومی و مدیریت شهری همزمان با برگزاری همایش خبر داد و گفت: در این کتاب سعی شده است با برجسته سازی برخی سرفصل های روابط عمومی در شهرداری ها، تلنگری برای ایجاد نگاه تخصصی به روابط عمومی ها در مدیریت شهری به وجود آورد.

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد