درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 13:07   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 28521صفحه نخست » شنبه، 14 اسفند 1395 - 10:46
قابلیت‌های امنیتی جدید توییتر
توییتر مدتی است که تمرکز بیشتری را روی امنیت شبکه خود معطوف کرده است. طی چند هفته گذشته قابلیت‌های زیادی از سوی این شبکه معرفی شده است که همگی برای بالابردن امنیت اکانت‌های کاربران و جلوگیری از اقدام‌های غیرقانونی برخی از کاربران بود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، توییتر مدتی است که تمرکز بیشتری را روی امنیت شبکه خود معطوف کرده است. طی چند هفته گذشته قابلیت‌های زیادی از سوی این شبکه معرفی شده است که همگی برای بالابردن امنیت اکانت‌های کاربران و جلوگیری از اقدام‌های غیرقانونی برخی از کاربران بود. این هفته نیز توییتر قابلیت‌های جدیدی معرفی کرده است تا با استفاده از تکنولوژی و همین‌طور همکاری کاربران جلوی آزار و اذیت‌ها و اقدامات غیرقانونی را بگیرد. توییتر تلاش زیادی می‌کند تا اول از همه اکانت‌های پر خطر و خاطی را راحت‌تر شناسایی کند تا اگر حتی هیچ کاربری اکانت خاطی را گزارش نکرد، بازهم امکان جلوگیری کردن از ادامه فعالیت این پروفایل‌های خاطی وجود داشته باشد. محدود کردن عملکرد برخی از پروفایل‌ها برای مدت مشخص(به‌طور مثال امکان مشاهده توییت‌های یک کاربر فقط از سوی دنبال‌کنندگان وی) نیز از جمله این اقدامات جدید است.

 

برای مثال ترتیبی صورت گرفته است که اکانتی که هیچ دنبال‌کننده‌ای ندارد و مدام توییت ارسال می‌کند یا رفتاری از خود بروز می‌دهد که ناقض قوانین شبکه توییتر است، شناسایی شود و اقدامات لازم برای جلوگیری از ادامه فعالیت آن اعمال شود. اکانت‌های پرخطر از طریق ابزارهای به‌خصوص و با توجه به الگوریتم‌های خاص، شناسایی می‌شوند و از آنجا که این ابزارها به تازگی مورد استفاده قرار گرفته‌اند، ممکن است در این زمینه اشتباهاتی نیز رخ دهد که توییتر اعلام کرده است، مجدانه درحال توسعه این قابلیت‌ها و برطرف‌سازی مشکلات موجود است.

کاربران توییتر همچنین از این به بعد می‌توانند برخی از نام‌های کاربری بدون عکس (که همراه با تصویر یک تخم مرغ نمایش داده می‌شود) یا پروفایل‌هایی که بدون آدرس ایمیل تایید شده یا شماره تلفن هستند را بلاک کنند. امکان حذف و بی صدا کردن مکالمه‌ها یا توییت‌هایی که در آن از کلمات به‌خصوصی استفاده می‌شود نیز به این قابلیت‌ها اضافه شده است. البته واضح است که این اقدامات و قابلیت‌های جدید توییتر قرار نیست به‌صورت کامل از آزار و اذیت‌های اینترنتی و رفتارهای ناشایست جلوگیری کند، اما نشان می‌دهد که توییتر تلاش زیادی می‌کند تا با حمایت و مشارکت کاربران و همچنین استفاده از ابزار و الگوریتم‌های شناسایی خود، تجربه امن‌تر و رضایت‌بخش‌تری را برای کاربران خود فراهم آورد.

 

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد - شماره 3999

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد