درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 05:24   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 28510صفحه نخست » پنجشنبه، 12 اسفند 1395 - 15:27
توییتر با الگوریتم‌های هوشمند به مصاف کاربران هنجارشکن می‌رود
توییتر اعلام کرد که با بهره‌گیری از الگوریتم‌ها فرآیند تشخیص کاربرانی را که نفرت‌پراکنی می‌کنند، تسریع خواهد کرد. این کمپانی کاربرانی که رفتار هنجارشکن را گزارش می‌کنند را هم در جریان تصمیمات خود قرار خواهد داد.
  

توییتر اعلام کرد که با بهره‌گیری از الگوریتم‌ها فرآیند تشخیص کاربرانی را که نفرت‌پراکنی می‌کنند، تسریع خواهد کرد. این کمپانی کاربرانی که رفتار هنجارشکن را گزارش می‌کنند را هم در جریان تصمیمات خود قرار خواهد داد.

کمپانی توئیتر روز چهارشنبه (۱۱ اسفند، ۱ مارس) اعلام کرد از این پس برای تشخیص کاربرانی که رفتارهای آزاردهنده و هنجارشکن و نفرت‌پراکن از خود نشان می‌دهند دیگر فقط به گزارش‌های دیگر کاربران بسنده نخواهد کرد و با الگوریتم‌هایی هوشمند آنها را کشف و تنبیه خواهد کرد.


پیش از این در توییتر رسم بر این بود که کاربران می‌توانستند رفتارهای هنجارشکن و نفرت‌پراکنی را گزارش کنند و مسئولان این کمپانی پس از بررسی گزارش‌ها تصمیم می‌گرفتند که آیا از قوانین این سرویس مایکروبلاگینگ تخطی شده یا نه؛ فرآیندی طولانی که معمولا بدون ارائه پاسخ روشن به کاربران درباره پی‌آمد گزارش‌ها خاتمه می‌یافت.


توییتر اعلام کرده که کارکردهای حساب‌های کاربری کسانی که با تکنولوژی جدیدش به عنوان کاربرهای هنجارشکن و نفرت‌پراکن شناسایی می‌شوند را برای مدت‌زمانی نامشخص محدود خواهد کرد. یکی از این محدودیت‌ها این است که توییت‌های این افراد را فقط فالوئرهای آنها می‌توانند ببینند و محتوایی که منتشر می‌کنند برای دیگران قابل رویت نخواهد بود.

 

در حال حاضر اگر کسی به عنوان کاربر هنجارشکن ثبت شود، حساب کاربری‌اش حذف یا برای مدتی معلق خواهد شد. اد هو، از مدیران ارشد توییتر، در پستی در وبلاگ توییتر گفت: «هدف ما این است که صرفا به اکانت‌هایی واکنش نشان دهیم که بر اساس یافته‌های الگوریتم‌هایمان درباره هنجارشکن بودن آنها اطمینان حاصل کرده‌ایم.»

اد هو همچنین گفت: «از آنجایی که این ابزارها (الگوریتم‌ها) تازه‌واردند، برای مدتی مرتکب برخی خطاها خواهند شد، اما ما فعالانه روی آنها کار خواهیم کرد تا کیفیت کار ارتقا یابد.»
توییتر در کنار راه‌اندازی این ابزارها برای مقابله با هنجارشکنی و نفرت‌پراکنی، قصد دارد گزینه‌های جدیدی را هم برای فیلتر کردن نوتیفیکیشن‌ها ارائه کند تا کاربران بتوانند به سادگی محتوایی که به نظرشان نامطلوب می‌رسد را از دیدرس خود دور کنند؛ مثلا اگر کسی می‌خواهد توییت‌های کسانی که عکس پروفایل ندارند را نبیند، با یک کلیک می‌تواند خود را برای همیشه از محتوای تولیدی آنها دور کند.


گذشته از این‌ها، توییتر قرار است کاربران را در جریان پی‌آمد‌های گزارش‌هایی که می‌دهند قرار دهد. از این پس اگر شما کاربری را به عنوان کاربر هنجارشکن گزارش کنید، توییتر در تماس مستقیم با شما اعلام خواهد کرد که چه تصمیمی درباره این کاربر اتخاذ شده است.


توییتر، فیس‌بوک و دیگر غول‌های دنیای آنلاین در سال‌های اخیر بارها به خاطر بی‌عملی در برابر نفرت‌پراکنی و هنجارشکنی هدف انتقادات گسترده کاربران بوده‌اند. شیوه نظارت و کنترل این کمپانی‌ها بر محتوایی که کاربران در آن به اشتراک می‌گذارند سوالات بسیاری برانگیخته است. استدلال این کمپانی‌ها این بوده که می‌خواهند از سانسور محتوا تا جایی که ممکن است خودداری کنند، اما عمیق‌تر شدن این چالش‌ها حالا آنها را بر آن داشته تا با توانمندی‌های مهندسی خود به مقابله با آفت‌های جاری در شبکه‌های اجتماعی برخیزند.
 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد