درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 19:00   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 28470صفحه نخست » سه شنبه، 10 اسفند 1395 - 11:53
10 درس برای موفقیت در یک آژانس تبلیغاتی
برای اینکه مشتریان شما و همکاران به شما اعتقاد داشته باشند، ارزش خود و ارزش کار خود را بدانید. اگر شما می خواهید ایده قرن مال شما باشد، درحالی که شما طریقه فروش را نمی دانید یا اینکه نمی خواهید در آخر ایده شما در سطل آشغال جای بگیرد، هرگز فرصت های خود را از دست ندهید و به آنها افتخار کنید و هرگز به تعریف دیگران دل نبندید.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، هنگام کار در یک آژانس تبلیغاتی، ما روزانه تکنیک های کوچک اما مفیدی می آموزیم که به ما این اجازه را می دهند که هر روز در کار خود بهبود یابیم. خلاق بودن و پاسخگویی به موفقیت در جهان ابزار مؤثری برای موفقیت در تبلیغات هستند. با این حال، هنگام کار کردن در یک سازمان، ما از طریق جبران اشتباهات خود، می توانیم کیفیت مان را بالا ببریم.

برای شغل خود مبارزه کنید: همین اصل در پله اول قرار می گیرد. به همین سادگی، زیرا که این مورد برای موفقیت در یک آژانس تبلیغاتی ضروری است. باید به کار خود اعتقاد داشته باشید. برای  اینکه مشتریان شما و همکاران به شما اعتقاد داشته باشند، ارزش خود و ارزش کار خود را بدانید.

اگر شما می خواهید ایده قرن مال شما باشد، درحالی که شما طریقه فروش را نمی دانید یا اینکه نمی خواهید در آخر ایده شما در سطل آشغال جای بگیرد، هرگز فرصت های خود را از دست ندهید و به آنها افتخار کنید و هرگز به تعریف دیگران دل نبندید.

ذائقه های خود را تحقق بخشید: به سادگی می شود به ذائقه های خود رسید، زیرا سلیقه شخصی شما به آنچه می بینید هیچ ارتباطی ندارد. نباید به طور احساسی با این قضیه برخورد کرد، چون ممکن است انرژی خود را بیهوده صرف کنیم. توجه کنید، من نمی گویم که ما باید چکار کنیم، ولی باید با آن ساده برخورد نماییم و آن را از احساسات خود جدا کنیم. در این صورت ما خلاق هستیم، نه هنرمند. ما پیامی را برای مشتریان خود ایجاد کرده ایم نه برای خودمان.

عقب نشینی را یاد بگیرید: این برای ارائه یک کار خوب ضروری است. اگر شما به ارائه محتوای باکیفیت به مشتری خود فکر می کنید، باید فراتر از یک کار ساده برای اجرا قدم بگذارید. برای این کار، کافی است نگاهی به کار همکاران خود که با آنها روی پروژه کار می کنید، بیندازید که چگونه کار می کنند و چگونه جذب پروژه می شوند و چگونه کار خود را تحت تأثیر قرار می دهند. این نکته بسیار مهم است که بدانیم چه وقت باید عقب نشینی کنیم و چه زمانی در یک پروژه پیش برویم. به طور کلی، بهتر است پروژه را برای یک شبانه روز کنار بگذاریم و نگاه جدیدی به آن بیندازیم.

در روش های خود منعطف باشید: یاد بگیرید که انعطاف پذیر و چالاک باشید. هیچ کس بهتر از آنکه می تواند در پروژه با توجه به کار خود انطباق پذیر باشد نیست. به همین سادگی زیرا تمام پروژه ها نمی توانند با یک روش حل شوند. ساختار های جهانی وجود دارند که باقی می مانند، اما روش های انجام کار آنها منعطف است و می تواند با کار منطبق بشود.

به رشد و یادگیری ادامه دهید: یادگیری، کلید همیشگی موفقیت است. باید به طور مداوم به یادگیری و آموختن ادامه دهید. خارج از محدوده کاری خود، نگاه کنید، ببینید چه کسی چه کاری را بهتر انجام می دهد، درخواست مشاوره کنید و به توصیه های دیگران گوش فرادهید. به طور خلاصه، همیشه سوالی برای پرسیدن داشته باشید. نکته فوق العاده ای که در این زمینه وجود دارد این است که امروزه یادگیری همه چیز بدون خارج شدن از خانه امکان پذیر است. در سایت های اینترنتی به دنبال مباحث و موضوعات و ایده های جدید باشید. 

باحال باشید: هیچکس از کار کردن با افراد حوصله سر بر و کسالت آور خوشش نمی آید. سعی کنید در محیط کار و با همکاران خود کول و باحال رفتار کنید، چون همکاران شما کسانی هستند که روز شما را می سازند و در نهایت انرژی این رفتار در قالب انگیزه به خود شما باز می گردد.

با ابزار هوشمندانه کار کنید: هوشمندانه کار کنید و هر چند وقت یک بار در روش های انجام کار خود بازنگری کنید. یاد بگیرید از ابزار مختلف برای تسهیل کارتان استفاده کنید.

این امر به شما در افزایش سرعت عمل کمک می کند و می توانید زمان بیشتری را صرفه جویی کنید. مثلا یاد بگیرید به جای استفاده از انگشتان و ذهن خود در محاسبه اعداد، از فرمول های اکسل استفاده کنید. از ابزار هوشمند و دیجیتال در راستای افزایش کارایی و بهره وری خود استفاده کنید.

ســـوال بپــرسید: هـیچ چیز خسته کننده تر از کار کردن با کسی که مدعی است همه چیز را بلد است و همه چیز را خوب یاد گرفته، وجود ندارد. کسی که می گوید همه چیز را یاد گرفته، درواقع برعکس هیچ چیز یاد نگرفته است. سوال پرسیدن به معنای این نیست که سوال کننده فردی نادان است و باعث شرم و خجالت هم نیست. فرقی نمی کند که شما رهبر یک تیم 50 نفره باشید یا یک کارآموز، سوال پرسیدن یعنی برای یادگیری اشتیاق دارید.
 

منظم و مرتب باشید: دروغ است که بهم ریختگی و شلوغی میز و محیط کار، خلاقیت شما را افزایش می دهد. سه ساعت جست وجو برای پیدا کردن یک مدرک یا کاغذ مهم که می توانید با کمی نظم در عرض یک دقیقه به آن دسترسی داشته باشید، بی فایده ترین زمانی است که از عمر شما می گذرد. یک فضای کار آشفته و بی نظم، دشمن شماست و مانع از بروز توانایی های شما خواهد شد. 

متمرکز کار کنید: اگر لازم است که عقب نشینی را یاد بگیرید، لازم است تمرکز کردن را هم بیاموزید. هیچ کاری را شروع نکنید مگر آن که از فکرهای دیگر در آن لحظه رها شده باشید. در غیر این صورت هیچ وقت نمی توانید مطمئن باشید کاری که انجام داده اید درست بوده است و بیهوده هم زمان زیادی را صرف کاری ناقص خواهید کرد.

به تعویق و به تأخیر انداختن کار ها در دنیای کسب و کار آسان است، اما بدانید که تعلل در کار احتمالا باعث می شود اصل موضوع و ایده را فراموش کنید. دقیق، منظم و متمرکز کار کنید. قبل از به پایان رساندن ایده ای، پرونده پروژه های دیگر را باز نکنید.

 

منبع: فرصت امروز

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد