درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 05:47   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 28368صفحه نخست » خبر یکچهارشنبه، 4 اسفند 1395 - 19:01
گزارش برگزاری سمینار ملی روابط عمومی ادارات کل ورزش و جوانان سراسر کشور
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- سمینار ملی روابط عمومی ادارات کل ورزش و جوانان سراسر کشور در هتل المپیک تهران برگزار شد. وزیر ورزش و جوانان با حضور در سمینار مدیران روابط عمومی ادارات کل ورزش و جوانان گفت: روابط عمومی پل ارتباطی بین مردم، جامعه و دستگاه‌های اجرایی است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- سمینار ملی روابط عمومی ادارات کل ورزش و جوانان سراسر کشور در هتل المپیک تهران برگزار شد.
 

سلطانی‌فر: روابط عمومی پلی است بین مردم، جامعه و دستگاه اجرایی
وزیر ورزش و جوانان با حضور در سمینار مدیران روابط عمومی ادارات کل ورزش و جوانان گفت: روابط عمومی پل ارتباطی بین مردم، جامعه و دستگاه‌های اجرایی است.

به گزارش شارا، مسعود سلطانی فر در سمینار ملی مدیران روابط عمومی ادارات کل ورزش و جوانان اظهار کرد: امیدوارم در کنار برگزاری این همایش‌ها، اتفاقات خوبی نیز برای ارتقای سطح کار اطلاع‌رسانی همانند برنامه‌های آموزشی در دستور کار قرار گیرد. کسانی که در این رشته تحصیل کرده باشند نیاز به نوآوری و به روز رسانی خود در این رشته دارند و هم کسانی که در این رشته تحصیل کرده‌اند نیاز به دوره‌های آموزشی حضوری و غیر حضوری دارند.

او دانش ارتباطات را جزو علوم انسانی در دنیا دانست و گفت: ما ایرانیان از فرهنگ غنی در این رشته برخورداریم و باید در فرهنگ سرآمد باشیم. نخبگانی که در عرصه انسان‌سازی تلاش می‌کنند خیلی شناخته شده نیستند اما کسانی که با فکر و روح انسان‌ها سروکار دارند نیز سبب نجات انسان‌ها می‌شوند و باید در این راستا کار بیشتری انجام شود. سرعت در اطلاع‌رسانی کار بسیار مهمی است. در ارتباط با برنامه‌ها و سیاست‌ها، باید بتوانیم با سرعت هرچه بیشتر پیش برویم و جامعه را از اتفاقات مطلع کنیم. تا بتوانیم از نقطه نظرات سازنده و پیشنهادهای مخاطبان نیز استفاده کنیم. از دیدگاه من روابط عمومی پل ارتباطی بین مردم، جامعه و دستگاه اجرایی است.

سلطانی‌فر ادامه داد: همیشه مشکلاتی وجود دارد و نه تنها در وزارت ورزش و جوانان بلکه در چالش‌ها و کمبودهایی در همه فضاهای کشور وجود دارد اما باید دانست که توسعه و سازندگی در سایه آرامش ایجاد خواهد شد.

ما زمانی را که با افزایش ناگهانی ارزهای خارجی همراه بود و به ۳۰۰ درصد افزایش رسید، فراموش نکرده‌ایم. ما این مشکلات را در آن دوران دیدیم و اکنون نیز می‌بینیم که رییس جمهور تلاش می‌کند تا آرامش را برقرار کند. طی ماه‌های اخیر ارز از ۳۶۰۰ به ۴۰۰۰ تومان رشد پیدا کرد و تنها این رشد ۱۰ درصد بود و اصلا قابل قیاس با قبل نیست اما هیاهوی زیادی به راه افتاد و دولت را با مشکلات زیادی روبه‌رو کرد. موج رسانه‌ای منتقد دولت به راه افتاد و افرادی نامشخص سعی در تخریب دولت دارند اما باید بدانند که شبکه‌های اجتماعی در تقابل با موج سنتی رسانه‌ای رقابت می‌کنند ضمن اینکه مردم انتقاد دارند اما هنوز واقعیت‌هایی را از طریق این شبکه‌های اجتماعی توجه می کنند.

افکار عمومی هشیار است. باید توجه داشته باشیم که دوران دیوار کشیدن بین افراد تمام شده است و دیگر نمی توان حصار رسانه‌ای ایجاد کرد و دیگر نمی‌توان این تصور را کرد که افکار عمومی از حقایق مطلع نمی‌شود. امروز با یک دستگاه همراه پیام‌ها، تغییر و تحولات نقاط مختلف دنیا بین افراد منتقل می‌شود.

وزیر ورزش ادامه داد: در وزارت ورزش نیز در این سه سالی که از دولت اخیر می‌گذرد، اتفاقات قابل توجهی توسط وزیر قبل ورزش به انجام رسیده که دستاوردهای خوبی داشته‌اند.

در همه سطوح ورزش همگانی، قهرمانی و سایر عرصه‌های ورزشی. ما نیز رصد و برنامه‌ریزی کردیم و تلاش کردیم که از همه ظرفیت‌های موجود استفاده کنیم اما پروژه‌های نیمه تمام زیادی باقی مانده که وجود ۹ هزار میلیارد تومان اعتبار می‌خواهد اما با همه محدودیت‌ها و فشارها توانسته‌ایم در همین سه ماهی که روی کار آمدیم کارهای خوبی را انجام دهیم و با دست خالی اقدامات موثری انجام شده است. سرعت وزارت ورزش در انجام کارها نسبت به سایر دستگاه‌های اجرایی خوب بوده و در این مدت متوجه شده‌ام که ما از سایر دستگاه‌های اجرایی عقب نمانده‌ایم. بسیاری از پروژه‌های نیمه تمام را در بخش NGO ها، سخت‌افزارها و سایر پروژه‌ها به انجام رسیده است و قدم‌های خوبی نیز در ادامه برخواهیم داشت.

او اضافه کرد: باید بتوانیم با ابزارهای مختلف در کمترین زمان ممکن حرف خود را با مردم بازگو کنیم و از بازخورد آن‌ها نیز مطلع شویم. هرچقدر بتوانیم از اتفاقات مرتبط با بخش خود زودتر مردم را آگاه کنند در تصمیم‌گیری‌ها و سیاست‌های جامعه نقش مهم‌تری خواهیم داشت.

ورزش پر از حاشیه است بنابراین هرچه بتوانیم در اطلاع‌رسانی سریع‌تر عمل کنیم و پاسخ دهیم و زودتر با مردم ارتباط برقرار کنیم زودتر می‌توانیم به اهداف خود برسیم.

او خاطرنشان کرد: ۲۴-۲۳ میلیون از جوانان کشور و همچنین میلیون‌ها هوادار علاقه‌مند به رشته‌های ورزشی مخاطبان ما هستند و ما باید از این سرعت انتقال اطلاعات به خوبی استفاده کنیم و از تمام ابزار، دانش، تغییر و تحولات استفاده کنیم تا در رسیدن به اهداف خود تسریع داشته باشیم. ما در وزارت ورزش و جوانان دو بخش اصلی داریم که اگر این دو بخش کار خود را به خوبی انجام دهند حال ورزش کشور خوب خواهد بود.
 

یکی از این بخش‌ها فدراسیون‌ها و دیگری ادارات کل سراسر کشور است و اگر همه این‌ها تلاش کنند، موفق خواهیم بود. اما اگر اهداف آن‌ها با وزارت ورزش موافق نباشد، تمامی برنامه‌های معاونان و ستاد اجرایی به مشکل خواهد خورد.

 

ناظمی: در عصر شکوفایی رسانه های مجازی روابط عمومی سخت ترین وظیفه ممکن را به عهده دارد
رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان گفت: در هر سازمان و نهادی که مدیر آن جایگاه روابط عمومی و رسانه را درک کرد مدیریت موفقی داشته است.


 مازیار ناظمی که در جمع مدیران روابط عمومی ادارت کل ورزش و جوانان سراسر کشور سخن می گفت ،اضافه کرد:در این دوره که عصر شکوفایی رسانه های مجازی است سخت ترین دوره کار ما در روابط عمومی هم هست چرا که هر اتفاقی در هر گوشه دنیا به سرعت انعکاس داده میشود. بنابراین نگاه ما به روابط عمومی باید عوض شود.


رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان تصریح کرد:نباید نگاه کارمندی داشته باشیم و طراحی سناریو در کار روابط عمومی موضوع بسیار مهمی است. سخت ترین کار در هر سازمانی روابط عمومی است که همه با آن سروکار دارند و کوچکترین اشتباهی در آن پذیرفتنی نیست.


وی در ادامه افزود: با بهره مندی از فن رسانه ، مطالعه دایره کارمندی در این حوزه باید شکسته شود و از ظرفیت های استان ها استفاده کنیم تا کارهای بزرگ استان ها دیده شود و به بالندگی برسیم.

 

احمدی: مردم رفتار صادقانه را درک می کنند و پاسخ می دهند
معاون فرهنگی آموزش و پژوهش وزارت ورزش و جوانان گفت: ما نیاز به بزرگنمایی کارهای انجام شده نداریم و کافی است صادقانه انعکاس دهیم چرا که مردم صداقت را درک می کنند و پاسخ می دهند.


عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی آموزش و پژوهش وزارت ورزش و جوانان در جمع مدیران روابط عمومی ادارات کل ورزش و جوانان استان ها روابط عمومی را جزو سخت ترین مسئولیت های هر سازمانی دانست و گفت: روابط عمومی یک دانش روز است و علمی است که دیروز آن با امروزش متفاوت است. روابط عمومی یک وظیفه پیشرو است و هر سازمانی از طریق روابط عمومی خود می تواند پیشرو باشد.


وی افزود: تفاوت عمده روابط عمومی با سایر مسئولیت ها این است که چندوجهی است و تلفیقی از دانش مهارت هنر و فلسفه است پس کسانی که در این عرصه هستند باید همه این خصوصیات را داشته باشند. توان ارتباط و تعامل بالا و مهارت ارتباطی و توان رهبری بالا در کنار دور اندیشی و سعه صدر و ژرف نگری از دیگر خصوصیت مدیران این واحد باید باشد.
احمدی در ادامه گفت: دو حوزه مهم و پرکاربرد روابط عمومی حوزه روابط رسانه ای و حوزه روابط اجتماعی است که حاصل جمع این دو روابط عمومی را می سازد. همچنین ما سه مشی مهم در حوزه روابط رسانه ای شامل مشی واکنشی, فعال و تعاملی داریم که دو حوزه پر مخاطب و گسترده ای مثل ورزش و جوانان نیاز به تعامل بالا در هر دو بخش روابط رسانه ای و اجتماعی دارد.


احمدی سپس به شبانه روزی بودن کار روابط عمومی اشاره کرد و گفت: روابط عمرمی جزو مشاغل سخت و زیان آور است چرا که شبانه روزی است و تعطیلی ندارد و باید به تمام انتظارات پاسخ بدهد و صبوری و هوش بالایی می طلبد.

او سپس به ماه های پایانی دوره اول فعالیت دولت تدبیر و امید اشاره کرد و گفت: کارهای ارزشمند زیادی در این دولت با وجود مشکلات زیادی که از دولت قبل به ارث رسیده بود انجام شد که تاریخ در مورد این فعالیت ها و دستاوردهای ارزشمند قضاوت خواهد کرد.


احمدی افزود: وزارت ورزش و جوانان نیز در سه سال و نیم گذشته به موفقیت های بسیار ارزشمندی رسیده است که وظیفه این جمع انعکاس منصفانه و صادقانه این موارد است. در حوزه روابط عمومی و فرهنگی و بحث عمرانی و زیرساخت ها و وضع قوانین موفیقت های وزارت ورزش و جوانان کم نظیر بوده است.


وی ادامه داد: ما نیاز به بزرگنمایی کارهای انجام شده نداریم و کافی است صادقانه انعکاس دهیم چرا که مردم صداقت را درک می کنند و پاسخ می دهند.

 

محمدیان: روابط عمومی های ورزش ی حافظ منزلت زن مسلمان هستند
معاون امور ورزش بانوان اهمیت روابط عمومی های ورزش ی را به دلیل انعکاس رویدادهای ورزش بانوان با رویکرد منزلت زن مسلمان مورد توجه قرار داد.


به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان ، فریبا محمدیان در سمینار ملی مدیران روابط عمومی ادارات کل ورزش و جوانان و فدراسیون های ورزشی که بعد از ظهر امروز در هتل المپیک برگزار شد، ایدولوژی روابط عمومی های ورزشی در ایران را با توجه به انعکاس رویدادهای ورزش بانوان با رویکرد حفظ منزلت زن مسلمان مهم برشمرد و إظهار داشت: در بسیاری از کشورها در انتقال خبر های ورزشی نگاه ارزشی به بانوان وجود ندارد اما در ایران اهمیت حوزه اطلاع رسانی ورزش بانوان به دلیل وجود این دیدگاه بسیار قابل توجه است.


معاون ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان گفت :همه به این مهم قائل هستیم که ورزش برند اجتماعی است که زمانی این برند اجتماعی به جامعه بصورت درست منتقل می شود که روابط عمومی ها از دانش خود به گونه ای بهره ببرند که این انرژی به صورت منطقی به جامعه انتقال یابد . وی ادامه داد: ورزش بانوان یک مزیت رقابتی است و با توجه به این مهم که روابط عمومی ها در صدد افزایش مخاطب هستند می توانند به ورزش بانوان توجه ویژه داشته باشند و در اعلام رویدادهای فضای امید و نشاط را به جامعه منتقل کنند .

 

محمدیان تصریح کرد: روابط عمومی با انتقال درست و به موقع اخبار می توانند از اقدامات واکنشی دستگاه های ورزش ی جلوگیری کنند و ریل گذاری مناسبی برای شرایط مطلوب در حوزه ورزش داشته باشد. وی دقت در تهیه اخبار حوزه ورزش بانوان را مهم تلقی کرد و اهمیت روابط عمومی را به دلیل کارکرد در قهرمان سازی و پهلوان سازی و بالعکس مورد توجه قرار داد.

 

مناف هاشمی: حل مشکلات حوزه روابط عمومی را در دستور کار قرار می دهیم
معاون توسعه منابع و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان ، انعکاس خدمات دولت تدبیر و امید را که با پشتوانه کار علمی و عملی بوده توسط رسانه ها مورد تاکید قرار داد.


به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان ،سید مناف هاشمی در سمینار ملی مدیران روابط عمومی ادارات کل ورزش و جوانان و فدراسیون ها به رویدادهای مهمی که در دولت یازدهم در سایه تدبیر و با پشتوانه کار علمی و عملی رخ داده اشاره و تاکید کرد که رسانه ها باید به منظور اگاهی مردم این دستاوردهای دولت در عرصه های مختلف را منعکس کنند.
 

معاون توسعه منابع و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان گفت: اتفاقاتی که در دولت تدبیر و امید رخ داده بی نظیر بوده است. بند بند فرمایشات رییس جمهور در مراسم راهپیمایی ٢٢ بهمن حاوی یک کتاب مهم است اما از ان بهره نبردیم. کاهش تورم از چهل به زیر ده درصد و اقدامات مثبت در مذاکرات و برجام،افزایش صادرات نفت و اقدامات مهم دیگر،توفیقات بسیار ارزشمندی بوده است.


هاشمی دستاوردهای دولت در عرصه ورزش را نیز بسیار مهم عنوان کرد و با اشاره به واگذاری پروژه ها ی عمرانی به بخش خصوصی برای تکمیل که با افزایش ٤٨٠ درصدی مواجه شده همچنین رشد ٥٠٠ تا ٦٠٠ درصدی بودجه ورزش در سال ٩٦ گفت: این توفیقات نشان از هوشیاری دولت بوده است چرا که در دوره های قبل نیز می توانست اتفاق بیفتد اما با درایت دولت یازدهم به وقوع پیوست.

 

وی اخلاق را مهمترین پارامتر در اطلاع سانی اعلام کرد و با تقدیر از زحمات اهالی رسانه خاطر نشان ساخت:کار حوزه رسانه و اطلاع رسانی کاملا عاشقانه است.

 

معاون توسعه منابع و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان مشکلات حوزه روابط عمومی های ورزش ی رامورد توجه قرار داد و إظهار داشت : حل مشکلات این حوزه را در دستور کار قرار می دهیم.

 

برپایی کارگاه های آموزشی و تجلیل از مدیران روابط عمومی استان ها از جمله برنامه های سمینار ملی مدیران روابط عمومی ادارات کل ورزش و جوانان استان هاست.

 

 

 


 


 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد