درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 17:32   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 28311صفحه نخست » دوشنبه، 2 اسفند 1395 - 10:55
تشکیل کمیته‌ای برای بررسی وضعیت حجم اینترنت
وزیر ارتباطات از تشکیل کمیته‌ای برای بررسی وضعیت حجم اینترنت اپراتورها و نحوه محاسبه آن خبر داد. طی مدتی که از روی کار آمدن نسل سوم و چهارم ارتباطی می‌گذرد تعداد کاربران اینترنت موبایل به یکباره گسترش قابل توجهی پیدا کرده و ضریب نفوذ دسترسی از این شیوه به مراتب بیشتر از قبل شده است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، وزیر ارتباطات از تشکیل کمیته‌ای برای بررسی وضعیت حجم اینترنت اپراتورها و نحوه محاسبه آن خبر داد. طی مدتی که از روی کار آمدن نسل سوم و چهارم ارتباطی می‌گذرد تعداد کاربران اینترنت موبایل به یکباره گسترش قابل توجهی پیدا کرده و ضریب نفوذ دسترسی از این شیوه به مراتب بیشتر از قبل شده است. طی این مدت مشترکان تلفن همراه بارها و بارها گلایه‌هایی را درخصوص اتمام زودهنگام حجم بسته‌های اینترنتی خود مطرح کرده‌ بودند اما پیش از این مسوولان وزارت ارتباطات و شخص وزیر همواره از عملکرد اپراتورها در این زمینه دفاع کرده و این‌گونه اعلام کرد که از سوی سازمان تنظیم مقررات این مساله قابل بررسی است و اگر مشترکان مشکلی در این خصوص دارند می‌توانند موضوع را از سوی سامانه ۱۹۵ پیگیری کنند.

 

اما اینک در تازه‌ترین اظهارنظر در این خصوص محمود واعظی مطلبی را روی شبکه‌های اجتماعی خود قرار داده و در قالب آن عنوان کرده: «با توجه به مطالبی که شما دوستان در پست‌های قبلی درخصوص وضعیت حجم اینترنت اپراتورها و نحوه محاسبه اعلام کردید، کمیته ویژه‌ای برای بررسی این موضوع تشکیل شده است، لطفا اطلاعات دقیق از مشکلات خود را به سامانه و شماره تلفن ۱۹۵ اعلام فرمایید.» طی هفته‌های گذشته رئیس سازمان حمایت نیز این‌گونه اعلام کرده بود که این سازمان درخصوص کم‌فروشی اینترنت و احتمال تقلب اپراتورهای تلفن همراه بررسی‌هایی انجام خواهد داد. البته پس از آن وزیر ارتباطات تاکید کرد که تنها مرجع رسیدگی به تخلفات اپراتورها وزارت ارتباطات و سازمان تنظیم مقررات ارتباطات به شمار می‌روند و این صحبت‌ها از جانب هر فردی که مطرح شده، بدون مطالعه صورت گرفته است. تنها جایی که دسترسی دارد بررسی کند آیا اپراتورها کم‌فروشی می‌کنند یا خیر، سازمان تنظیم مقررات ارتباطات رادیویی است و این سازمان حتی نرم‌افزاری به منظور بررسی در لحظه حجم مصرفی مشترکان طراحی کرده و برای استفاده کاربران روی سایت خود قرار داده است.

 

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد - شماره 3989

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  چالش بازاریابی: از رقبا پیشی بگیرید


  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  کریستوفر بلر، ترول لیبرال، علیرغم سرکوب فیس‌بوک و هوش مصنوعی، به پیشروی خود ادامه می‌دهد


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


  تأثیر شگفت‌انگیز هوش مصنوعی در آینده شغل روابط‌عمومی


  چرا فرهنگ‌سازی منجر به نتایج می‌شود: توصیه‌هایی از کارآفرینان


  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد