درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 15:16   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 28260صفحه نخست » شنبه، 30 بهمن 1395 - 11:42
میزان استفاده مردم از اینترنت اپراتورها
مروری بر آمارهای رسمی ارائه شده گویای آن است که از نظر تعداد مشترک اینترنت پهن‌باند موبایل به ترتیب اپراتورهای اول، دوم و سوم در رده‌های اول تا سوم جدول تعداد مشترکان اینترنت قرار دارند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، مروری بر آمارهای رسمی ارائه شده گویای آن است که از نظر تعداد مشترک اینترنت پهن‌باند موبایل به ترتیب اپراتورهای اول، دوم و سوم در رده‌های اول تا سوم جدول تعداد مشترکان اینترنت قرار دارند. وزارت ارتباطات به تازگی گزارشی منتشر کرده که براساس آن تعداد مشترکان 3G و 4G اپراتورهای مختلف تلفن همراه به تفکیک بیان شده و در نهایت تعداد مشترکان اینترنت هر سه اپراتور مورد اشاره قرار گرفته است. براین اساس، اپراتور اول ارتباطی یا شرکت همراه اول بالغ بر ۱۲ میلیون و ۸۱۴ هزار مشترک 3G و حدود ۲۹۷ هزار مشترک 4G دارد که درمجموع تعداد مشترکان اینترنت این اپراتور به بیش از ۱۳ میلیون و ۱۱۱ هزار مشترک می‌رسد. اپراتور دوم یا شرکت ایرانسل نیز در حوزه 3G حدود ۱۰ میلیون و ۴۶۸ هزار و ۵۰۰ مشترک و در حوزه 4G حدود یک میلیون و ۶۱۲ هزار مشترک دارد که در مجموع می‌توان تعداد مشترکان اینترنت این اپراتور را بالغ بر ۱۲ میلیون و ۸۰ هزار مشترک دانست. به این ترتیب، در حوزه اینترنت موبایل اپراتور اول ارتباطی دارای تعداد بیشتری از مشترک بوده و در حوزه 4G تعداد مشترکان اپراتور دوم پیشی گرفته است. همچنین اپراتور سوم یا رایتل نیز طبق آمار حدود یک میلیون و ۹۷۹ هزار مشترک اینترنت دارد که البته در آمارهای ارائه شده صحبتی از مشترکان 4G رایتل به میان نیامده است. طبیعی است در تعداد مشترکان اینترنت اپراتورها، ضریب نفوذ آنها و سهمی که از بازار تلفن همراه دارند تاثیرگذار بوده و هرچه تعداد مشترکان یک اپراتور بیشتر باشد احتمال بالارفتن کاربران اینترنت آن نیز افزایش می‌یابد.

 

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد - شماره 3987

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  چالش بازاریابی: از رقبا پیشی بگیرید


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  کریستوفر بلر، ترول لیبرال، علیرغم سرکوب فیس‌بوک و هوش مصنوعی، به پیشروی خود ادامه می‌دهد


  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


  تأثیر شگفت‌انگیز هوش مصنوعی در آینده شغل روابط‌عمومی


  چرا فرهنگ‌سازی منجر به نتایج می‌شود: توصیه‌هایی از کارآفرینان


  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد