درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 05:24   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 28237صفحه نخست » خبر یکپنجشنبه، 28 بهمن 1395 - 15:01
پروفسور باقر ساروخانی: روابط عمومی نماد بسط و توسعه یک سازمان است
پیکسوت جامعه شناسی و محقق برجسته کشور گفت: روابط عمومی یک سازمان به مثابه قلب آن و نماد بسط و توسعه یک سازمان است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- پیکسوت جامعه شناسی و محقق برجسته کشور گفت: روابط عمومی یک سازمان به مثابه قلب آن و نماد بسط و توسعه یک سازمان است.

به گزارش شارا به نقل از ایمنا، پروفسور باقر ساروخانی باحضور در همایش ملی اقتصاد فرهنگ و هنر که صبح امروز در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برگزار شد گفت: اقتصاد را نباید مقوله ای منفک از سایر مقولات فرهنگ و هنر دانست. آنچه امروزه در کشورهای پیشرفته مطرح است هم بهره مندی از فرهنگ و هنر در پیشبرد و شکوفایی اقتصاد است.


وی ادامه داد: توسعه دهنده ی اصلی اقتصاد در جامعه نیروی انسانی است. نیروی انسانی را با چیزی به جز مقوله فرهنگ نمی توان در خدمت سازمان گرفت و بهره وری آن را افزایش داد.


این محقق و پژوهشگر و جامعه شناس با تاکید بر اینکه یک سازمان زمانی میتواند موفق عمل کند که نیروی انسانی اش را با خود همراه و همدل کرده باشد گفت: نقش مهم روابط عمومی در اینجا قابل بررسی است. روابط عمومی به منزله هسته اصلی سازمان است که باید در عین حفظ بروکراسی و نظم در سازمان، ذهن و اندیشه نیروی انسانی اش را همراه سازمان کند و زمینه آنرا فراهم کند که نیروی انسانی اش برای منافع سازمان تلاش کند و برای آن دلسوزی کند.


وی افزود: مدیران باید بدانند که سازمانشان بدون یک روابط عمومی قوی نمی تواند برقرار بماند و تلاش در جهت تقویت روابط عمومی تلاش برای قدرتمند ساختن سازمان است.


وی با اشاره به شرکت بزرگ ماشین سازی فورد گفت: این شرکت بزرگ به دلیل ضعف در روابط عمومی اش و قطع ارتباط با دنیای اطرافش نتوانست خود را نیازهای زمان تطبیق دهد و در نهایت ورشکست شد./

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد