درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 30 خرداد 1403 - 01:29   

چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک

  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


ادامه ادامه مطلب یک

هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد

  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


ادامه ادامه مطلب دو

چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند

  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است
  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند
  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد
  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک
  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟
  اصل مخالفت و تعهد: ابزاری برای رهبران برای ایجاد فرهنگ کار مشارکتی
  مقابله با سن‌گرایی در صنعت روابط‌عمومی
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 28221صفحه نخست » چهارشنبه، 27 بهمن 1395 - 16:34
از زینب شریفی تجلیل شد
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- ادغام دو مقوله "محیط زیست" و "رسانه" به کمک خبرنگاران و فعالان محیط زیست می آید.
  


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- ادغام دو مقوله "محیط زیست" و "رسانه" به کمک خبرنگاران و فعالان محیط زیست می آید.

زینب شریفی با اشاره به اهمیت موضوع دانشنامه دکتری خود گفت: ادغام دو مقوله «روزنامه نگاری» و «محیط زیست» که در این دانشنامه طراحی شده می تواند پتانسیلی برای آموزش دادن به افراد فعال محیط زیست و علاقمند به اطلاع رسانی باشد.

به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اهواز، این استاد دانشگاه در مراسم تجلیل از دانشنامه دکتری خود با موضوع "رسانه ها و توسعه پایدار" که توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اهواز پیش از ظهر امروز در تماشاخانه قاف برگزار شد، با اشاره به بحران گردو خاک در خوزستان افزود: چرا باید این اتفاق و بحران ریزگردها به جایی برسد که زندگی مردم را مختل کند تا اهالی رسانه در کشور دست به قلم شوند. روزنامه نگاری محیط زیست نقشه راهی است تا خبرنگاران و رسانه ها بتوانند پیش از به وجود آمدن بحران مسائل و چالش ها را اطلاع رسانی کنند.

این فعال حوزه پژوهش محیط زیست ادامه داد: از دوره ارشد که روزنامه نگاری می خواندم دغدغه محیط زیست و به ویژه رودخانه کارون را داشتم. و تحلیل محتواهای اساتید ارتباطات و پژوهشگران نشان می داد که رسانه های سراسری چندان توجهی به محیط زیست استان ها نداشته اند. و تنها هفت درصد مطالب مطبوعات سراسری به مسائل محیط زیست پرداخته است.مسائل محیط زیست استان ها بویژه استان خوزستان خیلی کمرنگ در رسانه های سراسری منعکس می شود مگر اینکه بحرانی باشد تا اسم خوزستان بر سر زبان ها بیفتد.

شریفی با اشاره به دو مقوله رسانه ها و محیط زیست در دانشنامه دکتری خود، تصریح کرد: با اساتید ارتباطات و توسعه در کشور صحبت کردم و به این نتیجه رسیدیم که دو مقوله داریم که اگر اینها در هم ادغام شوند
می توانند در زمینه اطلاع رسانی و توسعه پایدار استان ها نقش بسزایی داشته باشند.

وی افزود: رسانه ها می توانند بنویسند اما دانش محیط زیستی ندارند و فعالان محیط زیست بر مباحث تسلط دارند اما قلم توانا برای نوشتن ندارند. روزنامه نگاری محیط زیست و مولفه هایی که در این دانشنامه طراحی شده می تواند پتانسیلی برای افراد دلسوزی که دنبال توسعه استان و کشور هستند باشد و با آموزش هایی که به آنها داده می شود یک خبرنگار عمومی و یک فعال محیط زیست می توانند با توانایی که در نگارش مباحث تخصصی روزنامه نگاری کسب می کنند تاثیرگذار باشند.

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟


  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


  مقابله با سن‌گرایی در صنعت روابط‌عمومی


  اصل مخالفت و تعهد: ابزاری برای رهبران برای ایجاد فرهنگ کار مشارکتی


  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد