درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 17:39   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 28201صفحه نخست » چهارشنبه، 27 بهمن 1395 - 10:50
افزایش خدمات شبکه‌های اجتماعی در نقشه‌های گوگل
گوگل برخی قابلیت‌های شبکه‌های اجتماعی را به خدمات نقشه خود افزوده که به کاربران امکان می‌دهد فهرستی قابل جست‌وجو از موقعیت جغرافیایی اماکن محبوب خود را روی نقشه گوگل به اشتراک بگذارند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، گوگل برخی قابلیت‌های شبکه‌های اجتماعی را به خدمات نقشه خود افزوده که به کاربران امکان می‌دهد فهرستی قابل جست‌وجو از موقعیت جغرافیایی اماکن محبوب خود را روی نقشه گوگل به اشتراک بگذارند. کاربران از مدت‌ها قبل می‌‌توانستند موقعیت جغرافیایی نقاط مهم را در نقشه گوگل علامت بزنند، اما حالا عموم کاربران می‌توانند این فهرست‌ها را که به سلیقه خود تهیه کرده‌اند به اشتراک گذاشته و دیگر کاربران را از این فهرست‌ها و جزئیات آنها مطلع کنند. خدمات یاد شده از طریق نسخه موبایلی برنامه نقشه گوگل در دسترس است و افراد می‌توانند فهرست‌های تهیه شده خود را در دسترس دوستان و اقوامشان قرار دهند. گوگل از چند ماه قبل در حال آزمایش این خدمات بود و آن را در دسترس عده معدودی قرار داده بود که از جمله آنها می‌توان به برخی کاربران خاص همکار گوگل و افراد مشارکت‌کننده در توسعه نقشه‌های گوگل اشاره کرد. برای استفاده از این خدمات کافی است کاربر با دوبار لمس نقطه‌ای روی نقشه آن را علامت بزند. سپس با یک بار لمس نقطه علامت زده شده گزینه ذخیره را انتخاب کند. با این کار چند فهرست از پیش طراحی شده از سوی گوگل نمایش داده می‌شود که از جمله آنها می‌توان به محل‌های مورد نظر برای بازدید، محل‌های ستاره زده شده و محل‌های محبوب اشاره کرد. کاربر می‌تواند موقعیت مورد نظر را در یکی از این فهرست‌ها بگنجاند یا فهرست جدیدی ایجاد کرده و از عناوین شخصی برای آنها استفاده کند. محتوای این فهرست‌ها در منوی نقشه گوگل و در پوشه اماکن شما قابل مشاهده است. در هر یک از این فهرست‌ها گزینه به اشتراک‌گذاری موجود است که ایجاد لینک به اشتراک‌گذاری و ارسال به شبکه‌های اجتماعی را ممکن می‌کند.

 

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد - شماره 3985

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد