درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 09:15   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 28162صفحه نخست » دوشنبه، 25 بهمن 1395 - 10:44
هویت بخشی به دستیار هوشمند گوگل
چرا دستیار هوشمند گوگل (Google Assistant) باید یک شخصیت داشته باشد؟ چون داشتن یک شخصیت و از آن مهم‌تر داشتن هویت می‌تواند به باورپذیربودن کمک کند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، چرا دستیار هوشمند گوگل (Google Assistant) باید یک شخصیت داشته باشد؟ چون داشتن یک شخصیت و از آن مهم‌تر داشتن هویت می‌تواند به باورپذیربودن کمک کند. گوگل به این منظور Emma Coat را به خدمت گرفته است. او زمانی که در شرکت پیکسار به‌عنوان هنرمند استوری بورد فعالیت داشت، مقاله‌ای نوشت با عنوان «۲۲ قانون برای داستانسرایی» که خود پیکسار آن را منتشر کرد. آنچه گوگل را وادار به استخدام او کرد تجربه‌ای بود که او در زمینه پردازش شخصیت و دادن هویت به آنها داشت و حالا در گوگل باید همین کار را برای یک روبات انجام دهد. دستیار هوشمند گوگل، برای اولین بار در برنامه پیغام رسانی گوگل، Allo در ماه سپتامبر 2016 معرفی شد و بعدا نیز در محصولاتی همچون Pixel و Google Home نیز استفاده شد. دستیار گوگل، با تکنولوژی هوش مصنوعی کار می‌کند و دارای یک نوع شخصیت منحصربه‌فرد است، اما یک «شخصیت» باید «هویت» نیز داشته باشد و این دقیقا چیزی بود که اما کوت، که در ژانویه 2016 به گوگل پیوست، موظف است برای این دستیار هوشمند خلق کند.

 

کوت می‌گوید: «وظیفه‌ای که به من واگذار شده است بسیار جالب و هیجان‌انگیز است. باید بتوانم هر سوالی که یک کاربر ممکن است از یک روبات بپرسد را حدس بزنم تا بتوانم یک شخصیت زنده با ثبات را از این روبات بسازم که بتواند از پس هر مکالمه‌ای با موفقیت بربیاید.» برای اینکه تیم کوچک کوت در کالیفرنیا بتوانند برای دستیار گوگل، یک شخصیت مهربان و خوش مشرب طراحی کنند، باید تمام سوالاتی که یک انسان ممکن است از این روبات بپرسد را بررسی کنند و جواب‌های Assistant را به یک برنامه نویس ارائه کنند تا کد‌های مورد نظر را طراحی کند. کوت از سال 2006 تا 2012 در شرکت پیکسار به‌عنوان هنرمند استوری برد فعالیت می‌کرد و در انیمیشن‌هایی همچون Brave، Monsters University و Inside Out همکاری داشته است. وی قبل از ورود به شرکت گوگل، به‌صورت آزاد، کار خود را ادامه داد و مقالاتی نیز نوشت که تحت عنوان «Notes to my younger Self» منتشر شد.

 

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد - شماره 3983

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  کریستوفر بلر، ترول لیبرال، علیرغم سرکوب فیس‌بوک و هوش مصنوعی، به پیشروی خود ادامه می‌دهد


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد