درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 18:11   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 28139صفحه نخست » یکشنبه، 24 بهمن 1395 - 10:55
خدمات فیس‌بوک برای امدادرسانی در حوادث غیرمترقبه
شبکه اجتماعی فیس‌بوک قصد دارد در واکنش به بلایای طبیعی و بحران‌های غیرمنتظره پیشگام شده و سرویسی را راه‌اندازی کند که کار جست‌وجو و کمک‌رسانی به آسیب‌دیدگان را بیش از همیشه آسان خواهد کرد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، شبکه اجتماعی فیس‌بوک قصد دارد در واکنش به بلایای طبیعی و بحران‌های غیرمنتظره پیشگام شده و سرویسی را راه‌اندازی کند که کار جست‌وجو و کمک‌رسانی به آسیب‌دیدگان را بیش از همیشه آسان خواهد کرد. سرویس جدید این شرکت به کاربران اجازه می‌دهد که در زمان وقوع فجایع و حوادث غیرمنتظره بتوانند یکدیگر را با ردیابی موقعیت مکانی پیدا کنند یا در کمک‌رسانی به آسیب‌دیدگان این حوادث مشارکت داشته باشند. این امکان جدید که زیرمجموعه بررسی سلامت و امنیت(Safety Check) فیس‌بوک خواهد بود، «کمک اجتماعی» (Community Help) نام گرفته و در مواقعی که بلای طبیعی غیرمترقبه یا سوانح بزرگ رخ می‌دهند، فعال خواهد شد تا کاربران این جامعه مجازی به آسانی یاری‌دهنده یکدیگر باشند. به گفته طراحان، مردم با اجرای سرویس مذکور این امکان را خواهند داشت که در اسرع وقت به یاری یکدیگر بشتابند. برای مثال در زمان آتش گرفتن جنگل‌ها، کسانی که در حاشیه امن این حادثه‌ هستند می‌توانند به کسانی که در متن ماجرا گیر افتاده‌اند، پناه بدهند یا اگر در صورت وقوع زلزله عده‌ای با قحطی غذا و دارو مواجه شدند، کسانی که در مناطق همجوار امن مانده‌اند بتوانند بی‌درنگ کمک‌های خود را برای نیازمندان گسیل کنند.

 

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد - شماره 3982

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد