درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 12:00   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 28101صفحه نخست » چهارشنبه، 20 بهمن 1395 - 15:16
توییتر از محتوای آزاردهنده و توهین‌آمیز خود کم می‌کند
توئیتر اعلام کرده است که تمهیدات تازه‌ای در پیش می‌گیرد تا توییت‌های آزاردهنده و توهین‌آمیز را مخفی کند و نگذارد کاربرانی که حساب کاربری‌شان معلق شده است، حساب‌های کاربری تازه‌ای ایجاد کنند.
  

توئیتر اعلام کرده است که تمهیدات تازه‌ای در پیش می‌گیرد تا توییت‌های آزاردهنده و توهین‌آمیز را مخفی کند و نگذارد کاربرانی که حساب کاربری‌شان معلق شده است، حساب‌های کاربری تازه‌ای ایجاد کنند.

توییتر تاکنون هدف انتقادات شدیدی بوده است و گفته می‌شود که این شرکت برای مقابله با آزار و اذیت کاربرانش تدابیر کافی و درستی اتخاذ نکرده است. براساس این انتقادها، چون کاربران توییتر ملزم به استفاده از نام واقعی خود نیستند، فضای مناسبی برای ابراز آزادانه نظرات فراهم شده است، ولی به همان اندازه، افرادی که در پی آزار دیگران هستند (ترول‌ها) فرصت ابراز نظر پیدا کرده‌اند.

اد هو، یکی از مدیران ارشد توییتر در یک پست وبلاگی نوشت: "تبدیل توییتر به جایی امن، یکی از کانون‌های اصلی توجه ما است."
 

او اضافه کرده است: "ما از آزادی بیان و حق افراد برای آنکه بتوانند همه ابعاد یک موضوع را ببینند، حمایت می‌کنیم... ولی وقتی توهین و آزار باعث خفه شدن صداهای مختلف می‌شود، این آزادی به خطر می‌افتد."

او نوشته است: "ما چنین چیزی را تحمل نمی‌کنیم و تمهیدات جدیدی برای متوقف کردنش در پیش می‌گیریم."

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد