درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 17:18   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 28092صفحه نخست » چهارشنبه، 20 بهمن 1395 - 12:53
قیمت ارزان اینترنت ایران در منطقه
مروری بر آمارهای تعرفه‏ای در سطح منطقه گویای آن است که قیمت تلفن‌همراه در ایران سومین قیمت ارزان منطقه بوده و قیمت اینترنت ثابت در کشور رتبه دوم منطقه را به خود اختصاص می‏دهد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، مروری بر آمارهای تعرفه‏ای در سطح منطقه گویای آن است که قیمت تلفن‌همراه در ایران سومین قیمت ارزان منطقه بوده و قیمت اینترنت ثابت در کشور رتبه دوم منطقه را به خود اختصاص می‏دهد. قیمت اینترنت پهن‏باند همراه برای سیم‌کارت‏های اعتباری در رتبه دهم ارزان‏های منطقه جا دارد که این قیمت در خصوص سیم‌کارت‏های دائمی به رتبه چهارم ارزان‏های منطقه می‏رسد. طبق اطلاعات ارائه شده در سال ۲۰۱۵ میلادی ایران از منظر هزینه موبایل سومین کشور ارزان منطقه بوده و ارزان‏ترین قیمت مکالمه تلفن همراه مربوط به امارات متحده عربی بوده است. پس از آن قطر در جایگاه دوم قرار گرفته و ایران رتبه سوم را از آن خود کرده است. اما پس از ایران کشورهای کویت، قزاقستان، عمان، بحرین، عربستان، ترکمنستان، رژیم صهیونیستی، اردن، آذربایجان، گرجستان، پاکستان، عراق، لبنان، مصر، ترکیه، ازبکستان، قرقیزستان، تاجیکستان، فلسطین، یمن، افغانستان و سوریه به ترتیب در جایگاه‏های بعدی قرار دارند. در سطح دنیا نیز ایران پانزدهمین کشور ارزان دنیا به‏شمار می‏رود و ارزان‏ترین قیمت‏های این بخش به ماکائو چین مربوط می‏شود.

 

در حوزه قیمت اینترنت پهن‏باند ثابت نیز پس از کویت، ایران دومین کشور ارزان منطقه در این حوزه به‏شمار می‏رود و پس از آن کشورهای بحرین، قطر و قزاقستان رتبه‏های سوم تا پنجم را به خود اختصاص می‏دهند. در رده‏های بعدی به ترتیب کشورهای ترکیه، امارات متحده عربی، رژیم اشغالگر قدس، عمان، آذربایجان، عربستان، لبنان، ترکمنستان، ارمنستان، مصر، گرجستان، عراق، پاکستان، فلسطین، یمن، قرقیزستان، تاجیکستان و افغانستان قرار گرفته‏اند. همچنین در حوزه قیمت اینترنت پهن‏باند ثابت ایران در سطح جهان رتبه چهاردهم را به خود اختصاص داده و کشور اول دنیا نیز در این حوزه کویت به‏شمار می‏رود.

اما در حوزه قیمت اینترنت پهن‏باند همراه در بخش سیم‌کارت‏های اعتباری که روی گوشی نصب شده‏اند، ایران رتبه دهم ارزان‏قیمت‏های منطقه را به خود اختصاص داده و پیش از آن کشورهای قطر، کویت، گرجستان، امارات متحده عربی، قزاقستان، بحرین، رژیم اشغالگر قدس، ترکیه و آذربایجان در رتبه‏های اول تا نهم این جدول قرار گرفته‏اند. پس از ایران نیز به ترتیب عربستان، عمان، اردن، مصر، ترکمنستان، لبنان، پاکستان، عراق، ارمنستان و قرقیزستان در رتبه‏های ۱۱ تا ۲۰ این جدول قرار گرفته و پس از آنها فلسطین، ازبکستان، افغانستان، تاجیکستان و یمن در رتبه‏های آخر جدول قرار دارند. در سطح جهانی نیز از نظر قیمت اینترنت پهن‏باند سیار مبتنی بر سیم‌کارت‏های اعتباری رتبه‏ ایران در سطح دنیا رتبه ۴۶ است و ارزان‏ترین قیمت اینترنت نیز به نروژ مربوط می‏شود. البته در حوزه قیمت اینترنت پهن‏باند همراه در سیم‌کارت‏های دائمی ایران دارای جایگاه بهتری بوده و رتبه چهار در سطح منطقه را به خود اختصاص داده است.

همچنین کشورهای قطر، قزاقستان و عربستان در رتبه‏های اول تا سوم این جدول قرار دارند. پس از ایران کشورهای گرجستان، امارات متحده عربی، ترکیه، کویت، قزاقستان، بحرین، آذربایجان، رژیم اشغالگر قدس، مصر، اردن، ارمنستان، ترکمنستان، عراق، لبنان، قرقیزستان، پاکستان، فلسطین، ازبکستان، افغانستان، تاجیکستان و یمن در رده‏های بعدی این جدول قرار گرفته‏اند. در حوزه سیم‌کارت‏های دائمی و تعرفه اینترنت روی آنها هم ایران در دنیا رتبه ۳۵ ارزان‏قیمت‏ها را به خود اختصاص داده و اولین کشور در این حوزه دانمارک به‏شمار می‏رود.

 

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد - شماره 3979

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  چالش بازاریابی: از رقبا پیشی بگیرید


  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  کریستوفر بلر، ترول لیبرال، علیرغم سرکوب فیس‌بوک و هوش مصنوعی، به پیشروی خود ادامه می‌دهد


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


  تأثیر شگفت‌انگیز هوش مصنوعی در آینده شغل روابط‌عمومی


  چرا فرهنگ‌سازی منجر به نتایج می‌شود: توصیه‌هایی از کارآفرینان


  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد