درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 14:27   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 28075صفحه نخست » سه شنبه، 19 بهمن 1395 - 10:29
رشد 55 درصدی خدمات تحت وب آمازون در سال 2016
خدمات تحت وب و کلود آمازون در سه ماه چهارم سال 2016 شاهد رشد 47 درصدی درآمدی بوده و این رقم برای کل سال 2016 برابر با 55 درصد خواهد بود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، خدمات تحت وب و کلود آمازون در سه ماه چهارم سال 2016 شاهد رشد 47 درصدی درآمدی بوده و این رقم برای کل سال 2016 برابر با 55 درصد خواهد بود. به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از اینفوتک هرالد، آمازون از محل خدمات یاد شده در سه ماه چهارم سال 2016 برابر با 3میلیارد و 536 میلیون دلار درآمد کسب کرده و این رقم برای کل سال 2016 برابر با 12 میلیارد و 219 میلیون دلار است. خدمات تحت وب و کلود آمازون در ماه‌های اخیر به علت اقبال بسیاری از شرکت‌ها و دولت‌ها به استفاده از خدمات مذکور رشد چشمگیری داشته و بسیاری از آنها ترجیح می‌دهند به جای نصب نرم‌افزارها و برنامه‌های مورد نیاز به‌طور محلی روی رایانه‌های خود با استفاده از سرویس‌های کلود به آنها دسترسی داشته باشند. آمازون در سه ماه چهارم سال 2016 تعداد 308 سرویس مختلف با امکانات متنوع را روی وب ارائه داد و مجموع کل خدمات ارائه شده را به 1017 مورد رساند. در سال 2016 بیش از 18 هزار پایگاه داده با استفاده از سرویس مهاجرت داده‌های آمازون به زیرمجموعه‌های این شرکت منتقل شد. البته رشد اقبال به خدمات کلود و تحت وب آمازون در سال‌های گذشته بیشتر بوده، اما یکی دو سال اخیر و با از راه رسیدن خدمات رقیب شرکت‌هایی مانند مایکروسافت، گوگل و... این رشد کند شده است.

 

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد - شماره 3978

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد