درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 13:24   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 2807صفحه نخست » روابط عمومی ایرانیجمعه، 16 فروردین 1392 - 21:39
محتوای با کیفیت
محتوا ابتدا در ذهن و ایده یک مدیر تولید می شود و سپس با جوهره هنر و مدیریت توسعه می یابد و خود را در شکل یک محصول که می تواند یک کتاب و یا هر چیز دیگری باشد نشان می دهد.
  

شارا، محمد دشتی- برای انجام هر کاری شرایطی لازم است که اگر همه آن شرایط و یا حداقلی از آن مهیا نباشد آن کار به خوبی انجام نخواهد شد . جدای از شرایط خاصی که ممکن است برای کارهای گوناگون وجود داشته باشد ، مدیریت و رهبری یکی از شرایط لازم برای کارهایی است که انتظار داریم به خوبی انجام شود و نتایج خوب و مثمر ثمری داشته باشد . یک مدیر خوب چه شرایطی باید داشته باشد؟

به این سئوال پاسخ های گوناگونی می توان داد ولی یک پاسخ این است که مدیر باید شرایط و ویژگی های رهبری و هدایت کار یا گرو ه را داشته باشد .

بدون شک مدیران موفق در تولید محتواهای موثر و مفید، نقش زیادی دارند و متقابلا مدیرانی که برحوزه کاری خود مسلط نیستند ویا به قولی این کاره نیستند نمی توانند محتوا و محصول خوبی را به جامعه و مشتریان خود ارائه دهند .

مدیران در تولید محتوای خوب موثرند  و این تاثیرگذاری زمانی خود را نشان خواهد داد که آنها بتوانند نقش خود رادر تولید محتوا به خوبی ایفا کنند . مدیری که از زیرو بم کارهای حوزه مدیریت خود با اطلاع است و کارکنان زیر دست او سایه مدیریتی  او را به نحوی موثر ومثبت احساس می کنند می تواند با بهره گیری از توان مجموعه خود محتوای مناسبی تولید و ارائه کند .

حالا اگر بخواهیم به بحث تولید محتوا در حوزه انتشارات بپردازیم باید ، به این نکته توجه داشته باشیم که مدیر و مجموعه ای می تواند محتوای خوب ومناسبی تولید و ارائه کند که خود به الفبای نشر آشنایی داشته باشد . شاید بتوان در بسیاری از موارد کارهایی را سفارش داد و نتیجه آن را به مشتری ارائه کرد ولی محتوا و محصول خوب را نمی توان به طور کلی به دیگران سفارش داد . مدیریک مجموعه باید بتواند سیاست های کاری خود را به خوبی تبیین نماید و در عمل هم آنها را به اجرا در آورد تا محصول مدیریت و رهبری او به تولید یک مجصول خوب منتهی شود و اثر وجودی خود را در محصول نهایی خود ببیند .

مدیری که نمی تواند آنچه را در ذهن دارد به روی کاغذ آورد، در کارهای انتشاراتی توفیقی نخواهد داشت و مدیری که اهل مطالعه نباشد قطعا نخواهد توانست بنویسد .

نتیجه اینکه در هر زمینه ای محتوای محصول یا کار ابتدا باید به عنوان جوهره وجودی در بطن و وجود مدیری که مسئولیت توسعه آن را دارد وجود داشته باشد تا حاصل و خروجی آن خود را در کار نشان دهد و گرنه کسی که خودش بهره ای از سواد و دانش در زمینه کار تخصصی خود را نداشته باشد نخواهد توانست محتوای خوبی تولید کند . محتوا ابتدا در ذهن و ایده یک مدیر تولید می شود و سپس با جوهره هنر و مدیریت توسعه می یابد و خود را در شکل یک محصول که می تواند یک کتاب ، نوشته ، کالا و یا هر چیز دیگری باشد نشان می دهد. محتوا در خلا تولید نمی شود .

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  چالش بازاریابی: از رقبا پیشی بگیرید


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  کریستوفر بلر، ترول لیبرال، علیرغم سرکوب فیس‌بوک و هوش مصنوعی، به پیشروی خود ادامه می‌دهد


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  تأثیر شگفت‌انگیز هوش مصنوعی در آینده شغل روابط‌عمومی


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد