درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 30 خرداد 1403 - 20:53   

چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک

  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


ادامه ادامه مطلب یک

هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد

  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


ادامه ادامه مطلب دو

چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند

  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چگونه هوش مصنوعی می‌تواند به مدیران میانی در آینده کمک کند تا کمتر بدبخت باشند
  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه
  مهارت‌های حیاتی مدیران میانی برای زنده ماندن در دوران "بی رئیس بزرگ"
  اهداف را تعیین کنید و از سوء استفاده اجتناب کنید
  اتلاف وقت - بحران بهره‌وری واقعی
  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است
  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند
  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد
  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک
  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 2806صفحه نخست » خبر یکجمعه، 16 فروردین 1392 - 09:53
همایش تولید محتوا در روابط عمومی برگزار می‌شود
دومیین همایش تولید محتوا در روابط عمومی، 18اردیبهشتماه سال جاری با سخنرانی استادان برجسته ارتباطاتی برگزار می‌شود. بررسی موضوعاتی چون جایگاه و اهمیت تولید محتوا در فعالیت‌های انتشاراتی روابط عمومی، از مهمترین برنامه‌های این همایش است.
  

دومیین همایش تولید محتوا در روابط عمومی، 18اردیبهشتماه سال جاری با سخنرانی استادان برجسته ارتباطاتی برگزار می‌شود. بررسی موضوعاتی چون جایگاه و اهمیت تولید محتوا در فعالیت‌های انتشاراتی روابط عمومی، از مهمترین برنامه‌های این همایش است.
 این همایش در راستای بخش آموزشی هشتمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی برگزار می‌شود.

جایگاه و اهمیت تولید محتوا در فعالیت‌های انتشاراتی روابط عمومی، الگوی ساختار و فرآیند تولید محتوا در پرتال‌های سازمانی، ضعف‌ها و موانع تولید محتوای انتشاراتی در سازمان‌های دولتی و خصوصی، قابلیت‌های یک سیستم مدیریت محتوای الکترونیکی و محتوای الکترونیکی و خلاقیت و نوآوری از جمله محورهای همایش تخصصی تولید محتواست. 

 دکترعلی‌اکبر جلالی، دکترمهدی محسنیان‌راد و دکتر سیدمحمد دادگران درباره محورهای موضوعی این همایش سخنرانی می‌کنند.

دومین همایش تولید محتوا در روابط عمومی 18اردیبهشت ماه سال جاری به همت انجمن متخصصان روابط عمومی و موسسه کارگزار روابط عمومی برگزار می‌شود. علاقه‌مندان برای ثبت‌نام در این همایش با شماره تلفن‌های 88617576 و 88617577 تماس بگیرند.

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟


  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


  اتلاف وقت - بحران بهره‌وری واقعی


  مقابله با سن‌گرایی در صنعت روابط‌عمومی


  اصل مخالفت و تعهد: ابزاری برای رهبران برای ایجاد فرهنگ کار مشارکتی


  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است


  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


  اهداف را تعیین کنید و از سوء استفاده اجتناب کنید


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد