درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 26 خرداد 1403 - 23:41   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 28052صفحه نخست » خبر یکدوشنبه، 18 بهمن 1395 - 13:52
فراکسیون روابط عمومی و رسانه به شکل ریشه‌ای مشکلات فعالان رسانه‌ای را بررسی می‌کند
رئیس فراکسیون روابط عمومی و رسانه مجلس هدف از تشکیل این فراکسیون را رفع خلاءهای قانونی و چگونگی حمایت قانونی از فعالان رسانه‌ای معرفی کرد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- رئیس فراکسیون روابط عمومی و رسانه مجلس هدف از تشکیل این فراکسیون را رفع خلاءهای قانونی و چگونگی حمایت قانونی از فعالان رسانه‌ای معرفی کرد.

زهرا سعیدی نماینده مردم مبارکه و رئیس فراکسیون روابط عمومی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به تشکیل فراکسیون روابط عمومی و رسانه مجلس شورای اسلامی، درباره اهداف این فراکسیون، اظهار داشت: این فراکسیون با هدف افزایش کارآمدی و کم کردن فاصله حرفه‌ای رسانه‌های ایران با جهان، حمایت قانونی از فعالان رسانه‌‌ای و روابط‌عمومی‌ها و رسیدگی به مطالبات جامعه روابط عمومی و ارتباطات تشکیل شده است.

وی یکی دیگر از وظایف فراکسیون روابط عمومی و ارتباطات مجلس را رسیدگی به مشکلات خبرنگاران و درخواست‌های آن‌ها عنوان کرد و افزود: این فراکسیون همچنین جلساتی با فعالان و نهادهای مدنی و فعال این حوزه برگزار خواهد کرد تا از کمبودهای قانونی و نیازهای آن‌ها اطلاع پیدا کرده و با ارائه "طرح" به مجلس، مشکلات‌ آنها را برطرف کند؛ در واقع به منظور تقویت روابط‌عمومی‌ها در سطح کشور خلاءهای قانونی بررسی می‌شوند.

نماینده مردم مبارکه درمجلس شورای اسلامی افزایش کارآمدی و کم کردن فاصله حرفه‌ای رسانه‌های ایران با جهان و چگونگی حمایت قانونی از فعالان رسانه‌ها و روابط عمومی‌ها را باید از دیگر اهداف تشکیل این فراکسیون خواند.

سعیدی همچنین بیان کرد: در دنیای امروز رسانه‌ها نقش اصلی در دستیابی کشورها به اهداف کشورشان به ویژه فرهنگ‌سازی و تاثیرگذاری بر جوامع دیگر در فضاهای بین‌المللی دارند لذا باید این فضا را شناخت و در ادامه با برنامه‌ریزی و نگاه علمی در جهت رسیدن به اهداف از آن استفاده مفید کرد.

این نماینده مردم در مجلس دهم با بیان اینکه در شرایط فعلی باید سواد رسانه‌ای را به هوش و شعور رسانه‌ای تبدیل کرد، گفت: فراکسیون قصد فعالیت در حوزه سیاستگذاری و قانون‌گذاری نه به صورت سطحی بلکه ریشه‌ای روابط عمومی‌ها و رسانه‌ها دارد و امید است این فراکسیون به‌عنوان یک فراکسیون میان فراکسیونی در مجلس فعال شود، در واقع ارتباطی میان فراکسیون‌های مجلس ایجاد کند.

رییس فراکسیون روابط عمومی و رسانه مجلس در خاتمه از انتخاب اعضاء هیات رییسه فراکسیون متبوع خود نیز خبر داد و تصریح کرد: از سوی رییس فراکسیون محمدرضا پارسیان از فعالان حوزه روابط عمومی و رسانه به عنوان مشاور عالی فراکسیون روابط عمومی و رسانه مجلس انتخاب شد.

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


  کریستوفر بلر، ترول لیبرال، علیرغم سرکوب فیس‌بوک و هوش مصنوعی، به پیشروی خود ادامه می‌دهد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد