درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 17:10   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 28028صفحه نخست » یکشنبه، 17 بهمن 1395 - 10:18
اپل ارزشمندترین شرکت جهان بعد از گوگل
طبق لیست Brand Finance Global 500 list، شرکت گوگل با ارزشی معادل 109 میلیارد دلار، برای 5 سال پیاپی به‌عنوان ارزشمندترین شرکت جهان انتخاب شد و شرکت اپل با ارزش 107 میلیارد دلار، در جایگاه دوم قرار دارد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، طبق لیست Brand Finance Global 500 list، شرکت گوگل با ارزشی معادل 109 میلیارد دلار، برای 5 سال پیاپی به‌عنوان ارزشمندترین شرکت جهان انتخاب شد و شرکت اپل با ارزش 107 میلیارد دلار، در جایگاه دوم قرار دارد. در این گزارش اعلام شد اپل نتوانسته در رقابت با شرکت‌هایی مانند سامسونگ و هوآوی، چندان موفق عمل کند و این در حالی است که اپل این هفته اعلام کرده است که در سه ماهه اخیر، بالاترین درآمد را از ابتدای ایجاد این شرکت تاکنون، تجربه کرده است. شرکت گوگل به‌عنوان اصلی‌ترین موتور جست‌وجو با افزایش درآمد 20 درصدی، همچنان در صدر و بی‌رقیب است.

 

در جایگاه سوم لیست باارزش‌ترین شرکت‌ها، آمازون قرار دارد. ارزش این شرکت با 53 درصد افزایش، 106 میلیارد دلار است. شرکت‌های AT & T و مایکروسافت به ترتیب، در جایگاه چهارم و پنجم قرار دارند. ارزش شرکت سامسونگ با 13 درصد افزایش نسبت به سال گذشته، به 66 میلیارد دلار رسید و فیس‌بوک با ارزشی معادل 62 میلیون دلار و افزایش 82 درصدی نسبت به سال گذشته، به جایگاه نهم دست پیدا کرد. شرکت‌های چینی هم در این بین، بیشترین نرخ‌های رشد را از خود نشان دادند. Alibaba با ارزشی معادل 35 میلیارد دلار و با افزایش 94 درصدی، به جایگاه بیست و سوم دست پیدا کرد. Tacent از خود میزان رشد 124 درصدی را نشان داد و با ارزش 22 میلیارد دلار، به جایگاه چهل و هفتم دست پیدا کرد. شرکت WeChat نیز با افزایش 103 درصدی، به ارزشی معادل 13 میلیارد دلار دست پیدا کرد و در جایگاه صدم این لیست قرار گرفت. در این جدول رده‌بندی، نام شرکت‌های چینی در 100 کشور برتر، زیاد به چشم می‌خورد، جایگاه دهم ویازدهم این لیست را شرکت‌های چینی ICBC Bank و China Mobile به نام خود ثبت کرده‌اند.Lego با کنار زدن Disney، به‌عنوان قدرتمند‌ترین نام تجاری در این رتبه‌بندی انتخاب شد. لیست500 The Brand Finance Global، هرساله برترین برندها را از نظر قدرت و سرمایه، معرفی می‌کند.

 

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد - شماره 3976

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد