درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 02:39   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 28006صفحه نخست » فناوری نو و هوش مصنوعیشنبه، 16 بهمن 1395 - 06:59
هفت رویکرد روابط عمومی دیجیتال
John Hall - برتر ماندن در بازی – در مقابل رقیبان- به معنی این است که شما باید هماهنگ و همراه با عملکردهایی که صنعت شما را شکل می دهد، باشید. در اینجا، هفت رویکرد روابط عمومی دیجیتال ارائه می شود:
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- همچنان که ارتباطات گسترش پیدا می کند و نیازها و ترجیحات مخاطبین ما تغییر پیدا می کند، عملکرد روابط عمومی های ما نیز باید تغییر کند. خروجی انتشارات و رسانه ها، مدل های عملکرد در حال تغییر را هدایت می کنند، کانال های ارتباطی جدید شروع به کار می کنند و رهبران تجاری بیشتری در صنعت آغاز به کار می کنند.


برتر ماندن در بازی – در مقابل رقیبان- به معنی این است که شما باید هماهنگ و همراه با عملکردهایی که صنعت شما را شکل می دهد، باشید. در اینجا، هفت رویکرد روابط عمومی دیجیتال ارائه می شود:


1) توقف انتشار روزنامه های سنتی
عصر و دوره انتشار مطبوعات استاندارد تمام شده است. مگر اینکه شرکت شما Apple باشد یا شما محصولی کاملا نوآورانه و پیشگامانه ارائه دهید – شما منابع خودتان را هدر می دهید اگر به نوشتن و توزیع روزنامه های سنتی بین روزنامه نگاران و رسانه ها برای اینکه اخبار شما را پوشش دهند، ادامه می دهید. به جای تلاش برای به دست آوردن پوشش رسانه ای در بین مطبوعات، لازم است که متخصصین روابط عمومی و بازاریان راه های متفاوت و جدید دسترسی به اخبار را بپذیرید. از رسانه های اجتماعی بهره ببرید؛ روابط را با رهبران صنعتی و تأثیر گذاران توسعه دهید و تصویر کیفی را در پیام های تان برای جلب توجه روزنامه نگاران و اصحاب رسانه به کار ببرید که می تواند به انتقال پیام تان کمک کند.


2)‌رهبری (هدایت) فکری یکی از اولویت های در حال رشد بودجه روابط عمومی خواهد شد.
رهبری فکری، روند بازاریابی جدیدتری است که رهبران تجاری و شرکت ها خودشان را در موقعیت راهنما در نظر می گیرند و این چارچوب مهمی برای تاکتیک ها و کمپین های روابط عمومی است.


بنابراین، قبل از اینکه رهبران شروع به ترویج تصویرها و پیام های شرکت شان کنند، آنها نیاز دارند که محتوای اساسی حول برندشان را کنترل کنند. با تمرکز بر هدایت فکری، خودتان و مخاطبین شما در احاطه نوع درستی از محتوا قرار می گیرند، محتوایی که ارزشمند، قابل آموزش و متعهد است. همچنان که رهبری فکری محبوب تر می شود (به عنوان پایه استراتژی های روابط عمومی های موفق)، سازمان ها نیاز خواهند داشت تا بودجه خود را تنظیم کرده و اجازه توسعه بیشتر هدایت فکری و اعمال آن را بدهند.


3) تقویت محتوا حیاتی خواهد شد.
مطمئنأ، کانل های بسیاری وجود دارند که پیام رسانی شما را ترویج می کنند، اما شما باید بدانید که چگونه محتوا را بهتر و قوی تر و وسیع تر کنید تا توجهات بیشتری را به سمت خود جلب کنید و همگی اینها با کیفیت محتوایی که شما تلاش می کنید که در اختیار مخاطب قرار دهید آغاز می شود.


وقتی با محتوای خوب آغاز می کنید، ترویج آن بین مخاطبین هدف راحت تر صورت می گیرد و شما راه های بیشتری برای خودتان یا تیم تان برای توزیع آن خواهید یافت. علاوه بر رسانه های اجتماعی، شامل محتوای جدید در ایجاد هدایت و بزرگ کردن وقایع – از اینفوگرافیک گرفته تا مقالات – فرآیند فروش، خبرنامه بازاریابی و حتی ایمیل می تواند باعث شود که چشم های بیشتری مطالب شما را خوانده و آنرا ترویج کنند.


4) طرفداران منفی نام تجاری از محتوا حذف می شوند.
چرا نادیده گرفتن کسانی که از شما تنفر دارند می تواند یک مار زهرآگین باشد و چگونه باید این مسئله حل شود. من متوجه شده ام که راه خوب دیگر برای انجام این مسئله از طریق محتواست. ما از محتوا در فرآیند استخدام برای آموزش و جذب نامزدها طی استخدام های جدید برای آشنایی آنها با فرهنگ و سرویس های خدماتی و طی زمان حضورشان در شرکت تا آنها را نسبت به فعالیت های صنعت مان به روز نگه دارد، استفاده می کنیم.


وقتی تیم شما آموزش داده و قدرتمند باشند، آنها می توانند در جهت تسهیل تجربیات بهتر با مشتریان شما، تجربیاتی که شانس شما را برای سقوط در رتبه بندی اجتماعی کاهش می دهد و همچنین حمایت منفی یک مشتری خشمگین و ناراضی، کمک کنند.


5) مدیریت حسن شهرت آنلاین لازم خواهد بود.
اگر شما یک داستان یا نوشته را به یک سردبیر یا روزنامه نگار ارائه دهید، اولین کاری که آنها انجام می دهند تحقیق در مورد اینکه شما چه کسی هستید و شرکت شما چه کاری انجام می دهد، می باشد. از آنجا که آنها صدها مورد از این مطالب را در هر روز دریافت می کنند به دلیل افزایش در شرکت های مهمان، آنها ممکن است تنها چند ثانیه برای دیدن شما زمان بگذارند و این جستجو می تواند به دو روش صورت بگیرد: آنها آنچه را می بینند دوست داشته باشد و به جستجو ادامه دهند، یا نه.


وقتی کسی شما را سرچ می کند و محتوای قوی را حول نامه تجاری شما، تخصص شما و شرکت شما می بیند، شما از این آزمون موفق بیرون آمدید. بنابراین، شانس پذیرش شما در این انتشارات افزایش پیدا می کند. اما اگر محتوای قابل توجهی نداشته باشید (یا این محتوا منفی باشد)، ارتباط با شما ارزش ریسک نخواهد داشت. برای مدیریت بهتر حسن شهرت آنلاین خود و رساندن پیام تان به مخاطبین درست، مهم است که محتوای کیفی را به طور مداوم تولید و منتشر کنید.


6) تأثیر واقعی بر تعداد فالوورها پیروز خواهد شد.
در طول چند سال گذشته، توجه کرده ام که نام های تجاری و مدیران شرکت ها مقادیر قابل توجهی سرمایه را برای بدست آوردن توجه تأثیرگذاران صنعتی بزرگ با صدها هزار فالوور شبکه های اجتماعی، صرف کرده اند تا به شبکه آنها دسترسی پیدا کنند و تعداد فالوور خودشان را زیاد کرده و پیام شان را ترویج دهند و در حالی که این تنها به معنی تعداد بیشتری از افراد در بخش فالوور پروفایل شماست و تضمین کننده اینکه این افراد مناسب شما یا برند شما باشند نیست.


7) استفاده از ترویج پولی و تبلیغات اجتماعی به رشد ادامه خواهد داد.
با استراتژی های هدایت فکری که پایه مهمی برای تلاش های روابط عمومی است، ما شاهد این هستیم که مدیران بیشتر و بیشتری به تولید محتوا در مورد نام تجاری و تخصص خود و ترویج آن می پردازند تا تلاش های روابط عمومی ها را تقویت کنند.


و، اگر چه گسترش محتوا در فروش و بازاریابی می تواند کمک کند تا محتوا به دست مخاطبین درست خود برسد، روش دیگری برای ترویج نیز در حال رشد است. طبق گزارش مؤسسه «بازاریابی محتوا» در سال 2016 بیشتر از 50 درصد از بازاریابی های حرفه ای B2B با استفاده از تبلیغات اجتماعی و بسته های پستی ترویجی برای ترویج محتوا مورد استفاده قرار گرفته و رتبه بندی مؤثر برای هر کدام از این روش از سال گذشته افزایش یافته است.


این بدان معنی است که بازاریان بیشتر و متخصصین ارتباطات بیشتری به سمت پرداخت های پولی در رسانه ها روی آورده اند و این تلاش ها، برگشت مالی بیشتر و بیشتری دارد. برای حفظ این روند، متخصصین ارتباطات باید به دنبال راه های جدید برای سرمایه گذاری در توزیع اجتماعی پولی و رسیدن به مخاطبین جدید باشند. صنعت روابط عمومی تکامل چشم گیری را در سال های اخیر شاهد بوده است. (به ویژه در چند سال اخیر).


این زمان هیجان انگیزی است تا یک متخصص ارتباطات باشید و اگر می خواهیم که به رشد ادامه دهیم در شغل خودمان، باید به روندهای جدید و تغییرات در عملکردمان توجه داشته باشیم.

John Hall، مدیر ارشد اجرایی Influence & Co، شرکتی حرفه ای در استخراج تخصص و مدیریت دانش که برای تقویت فعالیت های بازاریابی مورد استفاده قرار می گیرد.
 

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد