درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 22:51   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 27944صفحه نخست » جهان روابط عمومیدوشنبه، 11 بهمن 1395 - 14:51
قانون نانوشته رسانه ای، بهترین روش مقابله با ترامپ
عماد آبشناس - بر اساس یک قانون نا نوشته رسانه ای برای اینکه تصویر شما روی جلد مجلات معروف بین المللی مانند تایمز و نیوزویک و... چاپ شود یا باید بسیار محبوب باشید یا بسیار منفور. ترامپ هم خود یک فرد خبره رسانه ای است و می داند که نمی تواند نقش آن شخصیت محبوب را بازی کند به این دلیل برای کسب شهرت باید نقش دوم را بازی کند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- بر اساس یک قانون نا نوشته رسانه ای برای اینکه تصویر شما روی جلد مجلات معروف بین المللی مانند تایمز و نیوزویک و... چاپ شود یا باید بسیار محبوب باشید یا بسیار منفور.

آقای ترامپ هم خود یک فرد خبره رسانه ای است و می داند که نمی تواند نقش آن شخصیت محبوب را بازی کند به این دلیل برای کسب شهرت باید نقش دوم را بازی کند.


امضای دستورات اجرایی و جنجالی و سخن های غیر متعارف و ایراد شعارات جنجالی همه در این راستا هستند.


بسیاری افراد که در فضای رسانه ای فعال هستند این تیپ افراد را می شناسند. معمولا هم اینان می توانند عوام گرایان خوبی باشند چون انعکاس خشم نهفته این عوام هستند. عوامی که لحظه ای فکر می کنند و معمولا هر بلایی سرشان می آید به دلیل این است که افق های دور را نمی توانند ببینند. مصطلحا دور تر از نوک دماغشان را نمی توانند ببینند.

من در ابتدای فعالیت رسانه ای خود وقتی در مناظره های مطبوعاتی شرکت می کردم، در موارد زیادی با این تیپ افراد برخورد داشتم و به مناظره می پرداختم. بعضی وقت ها تا هفته ها اعصابم متشنج بود که چرا اصلا با چنین فردی به مناظره پرداختم اما بعد ها متوجه شدم راهکار رویارویی با این تیپ افراد بسیار ساده است، یک لبخند ژکوند، تغییر فضای بازی به فضایی که خودم می خواهم نه آنچه او می خواهد، وادار کردن طرف مقابل به عصبیت بیشتر و از کوره در رفتن تا گاف بدهد و اشتباه بیشتر کند و به سخره گرفتن وی با خونسردی.

باور کنید تنها راه مقابله با این نوع افراد اینگونه است. اینان افرادی روانی هستند که فقط با ناراحت کردن دیگران می توانند آرامش پیدا کنند و اگر نتوانند طرف مقابل خود را ناراحت و یا عصبانی کنند به خود زنی می پردازند چون حربه که که روح و روان مریض آنها را ارضا می کند را از آنها گرفته اند.


البته ما در ایران دیپلمات های بسیار کار کشته ای داریم که هنر برخورد با این تیپ افراد را دارند ولی خوب ما نیز به عنوان فعالان رسانه ای نیز شگرد های خود داریم.


این افراد معمولا مانند بچه های کوچکی هستند که همه چیز را بازی می پندارند و بخواهیم یا نخواهیم باید مانند همان بچه های کوچک با آنها رفتار کنیم و با آنها بازی کنیم.

همانگونه که قبلا گفتم بهترین روش مقابله با این افراد تغییر زمین بازی است. باید به گونه ای بازی کرد که اینها پیش بینی نمی کنند و علاقه ندارند آنجور بازی کنند.


به عنوان مثال قطعا آقای ترامپ با امضای قانون منع ورود ایرانیان به ایالات متحده توقع دارد عصبانیت ایران و ایرانی ها را ببیند و از مصطلحا "جلز و ولز کردن آنها" لذت ببرد. بهترین واکنش این است که این خواسته که وی را ارضا می کند را به وی ندهیم و با واکنشی کاملا معکوس این لذت را از وی سلب کنیم.

اگر وی ورود ایرانی ها به آمریکا را ممنوع می کند ما ورود آمریکایی ها به ایران را آزاد کنیم ؛ و فریاد بزنیم که ما نژاد پرست نیستیم و مثل نژاد پرست ها عمل نمی کنیم.
اگر وی بر علیه مسلمانان تصمیم می گیرد ما بر علیه مسیحیان و یهودیان و وابستگان به همه مذاهب و ادیان دیگر ، طبق آموزه های دینی خود، رفتار محبت آمیز و دوستانه نشان دهیم و نشان بدهیم که با عشق و محبت می توانیم عقده های نفرت و کینه طرف مقابل را در هم بشکنیم.

عقده های نفرت و کینه طرف مقابل را در هم بشکنیم.

واکنش کاربران شبکه های اجتماعی نسبت به تصمیم جدید ترامپ برای ممنوعیت ورود ایرانیان به خاک آمریکا
اگر وی توقع دارد که با این کار جدایی میان ایرانی ها و نظام خود بوجود آورد بد نیست یک عفو عمومی توسط رهبری برای همه ایرانی هایی که به هر دلیلی سرزمین خود را ترک کرده اند صادر شود تا نشان داده شود که سرزمین مادری فرزندانش را در همه شرایط در آغوش می گیرد.


اگر وی با مهاجران و پناهندگان رفتار تحقیر آمیز و خصومت وار نشان می دهد ما رفتار محبت آمیز و دوستانه نشان دهیم و نشان دهیم که مانند او نیستیم.

وی توقع دارد ما عصبانی باشیم و داد و فریاد کنیم ، ما به وی لبخند بزنیم و با آرامش رفتار کنیم. مطمئن باشید شخصیت دوگانه روانیها در این شرایط در هم می ریزد و دائم به خود می پیچند و می گویند من کجا اشتباه کردم که طرف مقابل عصبانی نشد. حتما جایی کارم اشتباه بوده که نتوانستم وی را عصبانی و ناراحت کنم.


بله اینچنین است که ما می توانیم با سیاست قانون و زمین بازی بچه گانه را تغییر دهیم و لذت را از طرف مقابل سلب کنیم و وی را در عقده عدم رسیدن به ارضای روحی و روانی دفن کنیم.

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد